Nu har jeg læst dit tidligere indlæg vedr din kærestes datter, og nu dette.
Du er 6 år ældre end hende, ergo kunne du potentielt være hendes storesøster og ikke hendes fars kæreste, og ja hun har ikke opført sig pænt, men kan til dels godt forstå hende, for set med hendes briller må det da være pænt mærkeligt, at hendes far er kæreste med en, som hun stort set selv er på alder med, det må alt andet end lige være en kæmpe pille at sluge!
Det kan godt være at I begge har prøvet at møde hende med forståelse, bevares. Men overvej om hun ikke skal have al den tid hun behøver, for hvem har lige lyst til at ens forældre finder en kæreste som er jævnalderen med en selv?
Hun ringer til sin far og beder om hjælp? Og så siger han nej! Han burde efter min mening skamme sig, det er hans datter og hun rakte hånden ud, selvom det var praktisk hjælp!
Ja hun kan komme når hun vil tale, og hva så hvis hun ikke vil tale med dig, hvad hvis hun reelt ikke bryder sig om dig, skal hun så miste sin far?
Og afslutningvis, trods du er 6 år ældre end hende, så udviser du efter min mening med denne tråd, ualmindelig umodenhed.
Anmeld
Citér