Det fryder mit hjerte !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Undskyld, men du virker nu ikke ret meget bedre end hende.

selvfølgelig skal hun opføre sig ordenligt, men bare det at du vælger at lægge et opslag op om at du fryder dig over det, siger efter min mening en hel masse om dig og din tankegang

Det er din mening og det også i orden ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jamen vi kan jo ikke tvinge hend til at snakke tingene igennem..

Hun vil ikke..

Ikke selv om det kun er de to..

Hvad mener du omkring hendes mor ?

Har din kæreste snakket med hende?

Hvordan er din kæreste og hendes forhold?

Det kan jo være at hun lytter mere til sin mor end sin far..
At de måske skal sætte sig ned og snakke med deres datter... Finde ud af hvad der trykker hende.

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Har din kæreste snakket med hende?

Hvordan er din kæreste og hendes forhold?

Det kan jo være at hun lytter mere til sin mor end sin far..
At de måske skal sætte sig ned og snakke med deres datter... Finde ud af hvad der trykker hende.

Hendes forældre snakker ikke sammen og kommer heller ikke til det..

Og min kæreste har prøvet ja igennem et år nu og finde ud af hvad der er sket, men ingen ting er kommet frem..

Anmeld Citér

15. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Nu har jeg læst dit tidligere indlæg vedr din kærestes datter, og nu dette.

Du er 6 år ældre end hende, ergo kunne du potentielt være hendes storesøster og ikke hendes fars kæreste, og ja hun har ikke opført sig pænt, men kan til dels godt forstå hende, for set med hendes briller må det da være pænt mærkeligt, at hendes far er kæreste med en, som hun stort set selv er på alder med, det må alt andet end lige være en kæmpe pille at sluge! 

Det kan godt være at I begge har prøvet at møde hende med forståelse, bevares. Men overvej om hun ikke skal have al den tid hun behøver, for hvem har lige lyst til at ens forældre finder en kæreste som er jævnalderen med en selv?

Hun ringer til sin far og beder om hjælp? Og så siger han nej! Han burde efter min mening skamme sig, det er hans datter og hun rakte hånden ud, selvom det var praktisk hjælp! 

Ja hun kan komme når hun vil tale, og hva så hvis hun ikke vil tale med dig, hvad hvis hun reelt ikke bryder sig om dig, skal hun så miste sin far?

Og afslutningvis, trods du er 6 år ældre end hende, så udviser du efter min mening med denne tråd, ualmindelig umodenhed.

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Nu har jeg læst dit tidligere indlæg vedr din kærestes datter, og nu dette.

Du er 6 år ældre end hende, ergo kunne du potentielt være hendes storesøster og ikke hendes fars kæreste, og ja hun har ikke opført sig pænt, men kan til dels godt forstå hende, for set med hendes briller må det da være pænt mærkeligt, at hendes far er kæreste med en, som hun stort set selv er på alder med, det må alt andet end lige være en kæmpe pille at sluge! 

Det kan godt være at I begge har prøvet at møde hende med forståelse, bevares. Men overvej om hun ikke skal have al den tid hun behøver, for hvem har lige lyst til at ens forældre finder en kæreste som er jævnalderen med en selv?

Hun ringer til sin far og beder om hjælp? Og så siger han nej! Han burde efter min mening skamme sig, det er hans datter og hun rakte hånden ud, selvom det var praktisk hjælp! 

Ja hun kan komme når hun vil tale, og hva så hvis hun ikke vil tale med dig, hvad hvis hun reelt ikke bryder sig om dig, skal hun så miste sin far?

Og afslutningvis, trods du er 6 år ældre end hende, så udviser du efter min mening med denne tråd, ualmindelig umodenhed.

Din mening og det også i orden ��

Så må hun give udtryk for at hun kun vil se hendes far, men efter hans mening holder det ikke..

Så den dag hun giver udtryk for at hun ikke vil se mig, men kun hendes far begynder han har besøge hende engang imellem..

Anmeld Citér

15. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Din mening og det også i orden ��

Så må hun give udtryk for at hun kun vil se hendes far, men efter hans mening holder det ikke..

Så den dag hun giver udtryk for at hun ikke vil se mig, men kun hendes far begynder han har besøge hende engang imellem..

Han virker ærlig talt egoistisk! Så vil han besøge familien en gang imellem? Altså så hun kommer i anden række?

Anmeld Citér

15. december 2015

Babysoon

Anonym skriver:

Han har sagt at den dag hun ringer for at hører om han vil komme ned til en snak eller om hun må komme op til os for at snakke så er hun mere end velkommen..

Og det skal sige det har ikke vært sjovt for nogen af os, men er bare kommet der til at jeg ikke gider blive ved med at kæmpe for noget der ikke bliver bedre før hun selv kommer..

Hun ringer til ham og beder hjælp. Det er jo en måde at række hånden ud til ham på. Han kunne jo have sagt at han gerne ville hjælpe, så hun fik en følelse af at have betydning i hans liv, og i forbindelse med at de så mødtes for at ordne bilen, så kunne han tage en kærlig men alligevel konstruktiv snak med hende? Nu står hun nok tilbage med en følelse af at være afvist. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Han virker ærlig talt egoistisk! Så vil han besøge familien en gang imellem? Altså så hun kommer i anden række?

Altså vil hun ikke snakke med mig kan hun ikke komme i vores hjem da hun skal kunne snakke med de mennesker der bor der..

Det er hans mening..

Han kan ikke holde hans datter i hånden det er hans udtales..

Anmeld Citér

15. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Altså vil hun ikke snakke med mig kan hun ikke komme i vores hjem da hun skal kunne snakke med de mennesker der bor der..

Det er hans mening..

Han kan ikke holde hans datter i hånden det er hans udtales..

Det er en sørgelig situation. Tænk at "miste" sin datter, fordi man som far vil gennemtrumfe at hun skal snakke med hans (meget) unge kæreste.

Anmeld Citér

15. december 2015

Fremad

Han er da virkelig et stort og fornuftigt menneske.. 

At skippe sit eget barn for, at lege med et andet!

Hvis du bare opførte dig halv sådan frastødende mod hende som du virker herinde, forstår jeg skisme godt pigebarnet....

Husk at respekt er ikke noget du SKAL ha det er noget du fortjener.....

Jeg giver da ikke k har børn sammen så der er risiko for de børn får samme behandling når farmand skal ud og finde en yngre model....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.