Det fryder mit hjerte !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
75 svar
235 synes godt om
15. december 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg får nok en masse grimme ting af vide nu, men min kærestes datter ringede i dag og spurgte om han ikke gad skifte olie på deres nye bil, men hun fik pænt af vide at nej det havde han ikke lyst til..

Ja det er da mega ondt, men det fryder mit hjerte at han ligesom ikke bare hopper på tungen for sin datter efter som hun har behandlet os på den måde..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

EnGodMor

Anonym skriver:

Ja jeg får nok en masse grimme ting af vide nu, men min kærestes datter ringede i dag og spurgte om han ikke gad skifte olie på deres nye bil, men hun fik pænt af vide at nej det havde han ikke lyst til..

Ja det er da mega ondt, men det fryder mit hjerte at han ligesom ikke bare hopper på tungen for sin datter efter som hun har behandlet os på den måde..

Av  håber aldrig nogensinde jeg når helt derud med mine børn. 

Det må ikke være sjovt

Anmeld Citér

15. december 2015

hekran

På hvilken måde har hun mon behandlet jer? At ligefrem fryde sig lyder lidt som at være skadefro, men jeg ved selvfølgelig ikke, hvad I har været igennem

Nogle gange hjælper man mere end man tror ved at sige nej.

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Av  håber aldrig nogensinde jeg når helt derud med mine børn. 

Det må ikke være sjovt

Det skal siges han har prøvet at give hende plads igennem lang tid, men han gider ikke at finde sig i alt mere..

Selv hendes lillebror gider hende ikke mere..

Anmeld Citér

15. december 2015

SandraXOXO

Selfølgelig må man sige nej til sine børn indimellem men ligefrem at fryde sig? Er du 15 år eller hvad? 

Anmeld Citér

15. december 2015

jenny4

I kunne jo også vælge at vise vejen som voksne mennesker - og så byde en sodavand bagefter så I kunne snakke ordentligt sammen

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

hekran skriver:

På hvilken måde har hun mon behandlet jer? At ligefrem fryde sig lyder lidt som at være skadefro, men jeg ved selvfølgelig ikke, hvad I har været igennem

Nogle gange hjælper man mere end man tror ved at sige nej.

Ved godt det ikke er pænt og normalt ville det aldrig fryde mit hjerte at han ikke vil hjælpe hende..

Men hun havde det skidt med at de ikke snakkede sammen, men han har prøvet at give hende plads og de er gået forbi hinanden på gaden, men goddag kunne hun ikke engang sige..

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Selfølgelig må man sige nej til sine børn indimellem men ligefrem at fryde sig? Er du 15 år eller hvad? 

Nej det er jeg ikke, men folk kan træde på en så meget at det fryder mig..

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

I kunne jo også vælge at vise vejen som voksne mennesker - og så byde en sodavand bagefter så I kunne snakke ordentligt sammen

Tror min kæreste er kommet der til at han ikke gider bruge sin tid på det mere..

Han har brugt ja 1 år på at gå det til at lykkes, men det har ikke vært nemt og bliver ikke bedre før hun selv kommer..

Anmeld Citér

15. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Av... I må have det meget svært. 

Kunne det ikke være din fornemmeste opgave som fars kæreste, at gå forrest i forhold til at støtte ham og hans datter i at de igen får en god relation... og så måske fokusere lidt mindre på skadefro og splid?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.