Det fryder mit hjerte !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2015

loop

Anonym skriver:

Ja jeg får nok en masse grimme ting af vide nu, men min kærestes datter ringede i dag og spurgte om han ikke gad skifte olie på deres nye bil, men hun fik pænt af vide at nej det havde han ikke lyst til..

Ja det er da mega ondt, men det fryder mit hjerte at han ligesom ikke bare hopper på tungen for sin datter efter som hun har behandlet os på den måde..

En ny skal vel ikke have olien skiftet? Hvis bilen er helt ny, har den selvsagt lige fået olie på, og hvis det er en brugt bil, skifter forhandleren olien inden overdragelse af bilen. Der er derfor ingen tvivl om, at "olieskiftet", har været den eneste mulighed datteren havde tilbage, at bruge som en "undskyldning". Hun bryder sig ikke om, at hendes far har en kæreste på hendes egen alder. Hun behandler dig dårligt og håber du giver op, og går fra hendes far. Det sker ikke, i stedet mister hun kontakten med sin far, og er ikke moden nok til at vide hvordan hun skal snakke med faderen om det, hun har sikkert heller ikke lært hvordan man bliver gode venner igen. Hendes egen mor og far taler ikke sammen, så dem kan hun ikke lære det fra. Hendes egen far rækker ikke hånden ud. Hun får en ny bil, yes tænker hun, nu har jeg en anledning til at ringe til min far omkring en neutral ting, så jeg spørger ham om han lige vil hjælpe, og så siger han selvfølgelig, og foreslår at vi lige kan få snakket sammen. Så hun ringer til faderen, med dette håb in mente, for en åbning i forholdet. Men hun får sig en overraskelse, for hendes far afviser hende.

Når nu farmand her ikke er sin opgave voksen, så kan du være det.

Under ingen omstændigheder ville jeg være sammen med en mand, der kunne slå hånden af sit eget barn. Hvorfor vil du finde dig i det?

Du kan derfor sige til ham, at så længe han ikke er voksen nok til at have et anstændigt forhold til sin datter, så ser du ikke jer have en fremtid sammen. Det er det bedste du kan gøre for at hjælpe far og datter, og dermed dig selv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Louise2271

Det lyder som om det er dig der har dårlig indflydelse på din kæreste! 

Er du sikker på det ikke er dig der der skaber problemet og ikke hende .? 

Anmeld Citér

16. december 2015

Helloo

SandraXOXO skriver:

Når han er træt af at knalde ungt kød og vil ha indhold i sit liv igen ser han sin fejl, undskylder over for sin datter og smider dig væk. Gir det max et år. Du skyder dig selv i sænk. Trist trist. 

Hov hov vi er faktisk andre herinde som en en "ældre"  kæreste �� 

Men kan godt følge dig!!  Deres forhold lyder virkelig usundt..  

Hvis min bonus som iøvrigt er 9 år yngre end mig ikke brød sig om mig (hvis jeg decideret ødelagde deres far/datter bånd)   ville jeg helt klart have trukket mig ud af forholdet.  Børnene kommer altid i første række 

Anmeld Citér

16. december 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har læst hele tråden og jeg er enig med alle de andre!! Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du, ts tænker om alt det her?? Hvad vil du gøre? Det kan ikke komme som en overraskelse for dig at du har fået mange negative svar....det skrev du jo selv i din tråd, så det var du godt klar over... 

Anmeld Citér

16. december 2015

Ønsker en lille spire..

SandraXOXO skriver:

Når han er træt af at knalde ungt kød og vil ha indhold i sit liv igen ser han sin fejl, undskylder over for sin datter og smider dig væk. Gir det max et år. Du skyder dig selv i sænk. Trist trist. 

Haaa ha ha!! Præcis hvad jeg har forudsæt..! Det er jo bare sjovt, nyt og spændende.. En dag vågner de op! 

Anmeld Citér

16. december 2015

Ønsker en lille spire..

Louise2271 skriver:

Det lyder som om det er dig der har dårlig indflydelse på din kæreste! 

Er du sikker på det ikke er dig der der skaber problemet og ikke hende .? 

Det synes jeg da godt nok også, at det lyder som!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.