Det fryder mit hjerte !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja jeg får nok en masse grimme ting af vide nu, men min kærestes datter ringede i dag og spurgte om han ikke gad skifte olie på deres nye bil, men hun fik pænt af vide at nej det havde han ikke lyst til..

Ja det er da mega ondt, men det fryder mit hjerte at han ligesom ikke bare hopper på tungen for sin datter efter som hun har behandlet os på den måde..

Hvorfor poster du dit indlæg her? Hvad skal vildtfremmede sige til det, du fortæller? Grimme følelser og tanker kan man dele med sine veninder, der kender dig og forhistorien. Da jeg læste overskriften, forventede jeg en positiv feel-good historie fra det virkelige liv. Nu undrer jeg mig bare over, hvad du ville med indlægget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Mit barn bliver opdragte på en anden måde..

Men nu skal vi ikke lige pt have barn sammen så det behøver jeg skam ikke tænke på nu

Nu tror jeg aldrig vi to bliver enige, men må alligevel spørge: så hvis dit barn en dag ikke falder helt ud efter din standard, ikke opfører sig helt efter bogen, så ville du uden tøven fraskrive dit barn. 

Der er så nok den store forskel der gør vi to aldrig kan blive enige, for hos er mottoet: jeg kan altid lide dig, men det ikke altid jeg kan lide dine handlinger, men ligegyldigt hvordan du opfører dig så elsker jeg det. For min kærlighed til dig er givet uden betingelser, du kan fravælge mig, du kan synes jeg er det værste i verden, men uafhængigt så er jeg din mor og jeg elsker dig for dig... Jeg har ikke fået barn og elsker ikke mit barn som en form for byttehandel, jeg stiller ingen betingelser for st få min kærlighed. Jeg opdrager fordi jeg tror på det gør dem til "gode" mennesker, og fordi det er min opgave som forælder at ruste dem til livet. Men jeg opdrager dem ikke for de skal gøre sig fortjent til min kærlighed. Og om jeg så ikke havde hørt fra et af mine børn i 20 år, så ville stå der og skifte olie på deres bilmed det håb at det var muligheden for at have dem i mit liv igen. 

Jeg vil aldrig bevidst gøre så jeg mistede mit barn....

Anmeld Citér

15. december 2015

Marts<3

Du er et ucharmerende menneske... At fryde sig over et uvenskab mellem far og datter? Går du i fritidsordning eller hvad? Du er jo et hammer jaloux menneske, som fryder sig over at have "vundet" kampen. Men kan du virkelig leve med at se din mand være i sorg over hans datter ikke har det godt? 

Godt du er optaget, ville være ked af min eks fandt en type som dig...

Anmeld Citér

15. december 2015

God-mor

Anonym skriver:

Ja jeg får nok en masse grimme ting af vide nu, men min kærestes datter ringede i dag og spurgte om han ikke gad skifte olie på deres nye bil, men hun fik pænt af vide at nej det havde han ikke lyst til..

Ja det er da mega ondt, men det fryder mit hjerte at han ligesom ikke bare hopper på tungen for sin datter efter som hun har behandlet os på den måde..

Du lyder ikke ret moden. Det klæder ikke nogen at fryde sig på andres vegne og slet ikke når handler om bonusbørn. Du bidrager åbenbart heller ikke selv til at far og datter kan få et godt forhold, når du tænker sådan som du gør. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Ønsker en lille spire..

Åårh... Jeg brækker mig af din latterlige indstilling. Tror du ikke at det er fandens svært for hende at acceptere sin fars nye kæreste, som i teorien kunne væres hendes veninde. Din rolle er ingen ting i det her. Det hele handler om at far og datter skal have et godt forhold op at stå. Indtil da skal du INGEN rolle have. Når far og datter så har fået styr på det som de har brug for, så kan du komme ind i billedet i det omfang som hun har lyst til. Bare fordi, du er farens nye kæreste forpligter det jer ikke til at have noget med hinanden at gøre. Ligesom man ikke er forpligtet til at snakke med sin nabo bare fordi man bor sammen. Hvis datteren ikke gider dig, så er det helt fint. jeg kan sagtens sætte mig ind i det, jeg er PRÆCIS samme sted som datteren. Pointen er, at du skal være fuldstændig neutral, holdningsløs og fuldstændig i baggrunden, så far og datter 100% kan arbejde på deres forhold, og i mens de gør det så gider hun da fandme ikke at kigge på farens nye kæreste. Hvis hun ved det datteren, så kan det være at hun selv henvender sig til dig hvis hun har lyst. Men du skal kun være der i det omfang, som hun har lyst til. Du har ingen rolle eller ingen stemme i det her. Hvis hun ikke gider kigge på du så skal du holde dig væk. I er ikke forpligtede til at have kontakt bare fordi du er hendes fars nye kæreste. Fandme nej. 

Anmeld Citér

16. december 2015

SandraXOXO

Når han er træt af at knalde ungt kød og vil ha indhold i sit liv igen ser han sin fejl, undskylder over for sin datter og smider dig væk. Gir det max et år. Du skyder dig selv i sænk. Trist trist. 

Anmeld Citér

16. december 2015

Patriark

Anonym skriver:

Tror min kæreste er kommet der til at han ikke gider bruge sin tid på det mere..

Han har brugt ja 1 år på at gå det til at lykkes, men det har ikke vært nemt og bliver ikke bedre før hun selv kommer..

Det er sandeligt flot af ham- 1 helt år- på at reparere forholdet til sin voksne datter.

Det lyder virkelig som en mand der har sine prioriteter i orden.

Man forstår da virkelig ikke, at datteren ikke vil have noget med dig at gøre, du virker jo virkelig sympatisk!

Tillykke med sejren!!! 

Anmeld Citér

16. december 2015

Bebsen

Marts<3 skriver:

Du er et ucharmerende menneske... At fryde sig over et uvenskab mellem far og datter? Går du i fritidsordning eller hvad? Du er jo et hammer jaloux menneske, som fryder sig over at have "vundet" kampen. Men kan du virkelig leve med at se din mand være i sorg over hans datter ikke har det godt? 

Godt du er optaget, ville være ked af min eks fandt en type som dig...

Lige min tanke - godt TS er optaget, så bliver det da ikke min eks og mit barn der skal stå model til det der.

Du sku simpelthen skamme dig, TS. Du sidder og juhuu'er over at din kæreste har valgt sit barn fra? Endda når barnet strækker hånden frem?  

Sikke da et nosseløst får du har fundet dig... 

Som alle andre skriver, bland dig udenom! 

Anmeld Citér

16. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvorfor har du lavet tråden? 

Anmeld Citér

16. december 2015

snuskesmor

Anonym skriver:

Mit barn bliver opdragte på en anden måde..

Men nu skal vi ikke lige pt have barn sammen så det behøver jeg skam ikke tænke på nu

Hvad laver du så på et babyforum?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.