Anonym skriver:
Mit barn bliver opdragte på en anden måde..
Men nu skal vi ikke lige pt have barn sammen så det behøver jeg skam ikke tænke på nu 
Nu tror jeg aldrig vi to bliver enige, men må alligevel spørge: så hvis dit barn en dag ikke falder helt ud efter din standard, ikke opfører sig helt efter bogen, så ville du uden tøven fraskrive dit barn.
Der er så nok den store forskel der gør vi to aldrig kan blive enige, for hos er mottoet: jeg kan altid lide dig, men det ikke altid jeg kan lide dine handlinger, men ligegyldigt hvordan du opfører dig så elsker jeg det. For min kærlighed til dig er givet uden betingelser, du kan fravælge mig, du kan synes jeg er det værste i verden, men uafhængigt så er jeg din mor og jeg elsker dig for dig... Jeg har ikke fået barn og elsker ikke mit barn som en form for byttehandel, jeg stiller ingen betingelser for st få min kærlighed. Jeg opdrager fordi jeg tror på det gør dem til "gode" mennesker, og fordi det er min opgave som forælder at ruste dem til livet. Men jeg opdrager dem ikke for de skal gøre sig fortjent til min kærlighed. Og om jeg så ikke havde hørt fra et af mine børn i 20 år, så ville stå der og skifte olie på deres bilmed det håb at det var muligheden for at have dem i mit liv igen.
Jeg vil aldrig bevidst gøre så jeg mistede mit barn....
Anmeld
Citér