Det fryder mit hjerte !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

TNBC

Vi fik ikke snakket færdigt, men det går jeg skam ud fra han fortalte hende..

Bare husk, at fordi hun opfører sig som et barn, skal I ikke..
I må være de voksne og sige tingene lige ud.. Sådan at hun får at vide at man skal opfører sig ordentligt.. Tænk hvis I bliver gift..
Men også husk, at du er altså kun 6år ældre end hende, det er nok en meget stor mundfuld for hende... (ikke at det godtgøre at hun opfører sig som et barn), men der skal virkelig snakkes, om hun vil eller ej.
Hvad med hendes mor?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

san

hvorfor er du anonym, er du flov over du fryder dig? Når man vælger en mor eller far med et barn, vælger man også at barnet er en stor del af ens kærestes liv, for det er jo deres mor eller far.. Som papmor eller far, skal man ikke gå ind og tage rollen som mor eller far, for det har barnet nok allerede.. Men man kan godt være et voksen menneske, og så prøve at få det bedste ud af situationen.. Hvis du selv har et barn, så ved jeg at du ville gør ALT for det barn, for det gør man selvf som forældre, og ikke bare opgive... Øv for en situatuion, vågn op 

Anmeld Citér

15. december 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja jeg får nok en masse grimme ting af vide nu, men min kærestes datter ringede i dag og spurgte om han ikke gad skifte olie på deres nye bil, men hun fik pænt af vide at nej det havde han ikke lyst til..

Ja det er da mega ondt, men det fryder mit hjerte at han ligesom ikke bare hopper på tungen for sin datter efter som hun har behandlet os på den måde..

Det vil sige at far og datters forhold er helt i hundene. De hilser ikke en gang på hinanden, hvis de støder på hinanden i byen. Nu griber datteren telefonen og ringer til sin far. Ja, hun beder om hjælp, men man bliver nødt til at starte et sted, og et praktisk gøremål er da helt perfekt til at mødes om. Og så siger han "nej"??

Og du lyder ærlig talt som om du har vundet en konkurrence ...

Anmeld Citér

15. december 2015

jenny4

Anonym skriver:

Tror min kæreste er kommet der til at han ikke gider bruge sin tid på det mere..

Han har brugt ja 1 år på at gå det til at lykkes, men det har ikke vært nemt og bliver ikke bedre før hun selv kommer..

Men måske det at hun beder om hjælp er hendes måde at række armen ud. Din kæreste kunne jo have sagt - ok vi gør det sammen så vi også lige kan få snakket ud. Så kunne hun vælge om hun ville det.

Hvis jeg var datteren her og min far afviste at hjælpe når jeg bad om det, så ville jeg have meget svært ved at komme igen. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Babysoon

Ja jeg får nok en masse grimme ting af vide nu, men min kærestes datter ringede i dag og spurgte om han ikke gad skifte olie på deres nye bil, men hun fik pænt af vide at nej det havde han ikke lyst til..

Ja det er da mega ondt, men det fryder mit hjerte at han ligesom ikke bare hopper på tungen for sin datter efter som hun har behandlet os på den måde..

Det er så trist når så vigtig en relation som forælder/ barn bliver brudt. Ikke mindst når en så vigtig person som dig der er kæreste med faren ikke forsøger at agere fredsmæglende mellem dem. Jeg kan sagtens forestille mig der er gået en masse forud, som gør at du ikke sympatiserer med hans datter, men på længere sigt er det jo ikke hverken realistisk eller optimalt at far og datter ikke kan have en relation. I må jo, når hun rækker ud efter sin far, vise hende vejen. Evt hjælpe hende og så tage en god snak om det der er sket.Det må være hjerteknusende at blive afvist af sin far når man rækker hånden ud!

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Babysoon skriver:

Det er så trist når så vigtig en relation som forælder/ barn bliver brudt. Ikke mindst når en så vigtig person som dig der er kæreste med faren ikke forsøger at agere fredsmæglende mellem dem. Jeg kan sagtens forestille mig der er gået en masse forud, som gør at du ikke sympatiserer med hans datter, men på længere sigt er det jo ikke hverken realistisk eller optimalt at far og datter ikke kan have en relation. I må jo, når hun rækker ud efter sin far, vise hende vejen. Evt hjælpe hende og så tage en god snak om det der er sket.Det må være hjerteknusende at blive afvist af sin far når man rækker hånden ud!

Han har sagt at den dag hun ringer for at hører om han vil komme ned til en snak eller om hun må komme op til os for at snakke så er hun mere end velkommen..

Og det skal sige det har ikke vært sjovt for nogen af os, men er bare kommet der til at jeg ikke gider blive ved med at kæmpe for noget der ikke bliver bedre før hun selv kommer..

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Men måske det at hun beder om hjælp er hendes måde at række armen ud. Din kæreste kunne jo have sagt - ok vi gør det sammen så vi også lige kan få snakket ud. Så kunne hun vælge om hun ville det.

Hvis jeg var datteren her og min far afviste at hjælpe når jeg bad om det, så ville jeg have meget svært ved at komme igen. 

Han har det på den måde at vi kan gå snakket ud og derefter vil han begynde at hjælpe igen..

Anmeld Citér

15. december 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Undskyld, men du virker nu ikke ret meget bedre end hende.

selvfølgelig skal hun opføre sig ordenligt, men bare det at du vælger at lægge et opslag op om at du fryder dig over det, siger efter min mening en hel masse om dig og din tankegang

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Det vil sige at far og datters forhold er helt i hundene. De hilser ikke en gang på hinanden, hvis de støder på hinanden i byen. Nu griber datteren telefonen og ringer til sin far. Ja, hun beder om hjælp, men man bliver nødt til at starte et sted, og et praktisk gøremål er da helt perfekt til at mødes om. Og så siger han "nej"??

Og du lyder ærlig talt som om du har vundet en konkurrence ...

Jeg har skam ikke forbudt ham at hjælpe hans datter det er et valg han selv har taget..

Han vil gerne hjælpe når vi har fået snakket igennem, men ikke før..

Det er hans ord..

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Bare husk, at fordi hun opfører sig som et barn, skal I ikke..
I må være de voksne og sige tingene lige ud.. Sådan at hun får at vide at man skal opfører sig ordentligt.. Tænk hvis I bliver gift..
Men også husk, at du er altså kun 6år ældre end hende, det er nok en meget stor mundfuld for hende... (ikke at det godtgøre at hun opfører sig som et barn), men der skal virkelig snakkes, om hun vil eller ej.
Hvad med hendes mor?

Jamen vi kan jo ikke tvinge hend til at snakke tingene igennem..

Hun vil ikke..

Ikke selv om det kun er de to..

Hvad mener du omkring hendes mor ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.