Det fryder mit hjerte !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

Benjamins'mor

Hvad ville du med dette indlæg? 

I det sidste indlæg du lavede fik du meget kritik, netop for den måde du håndtere det hele på. Hvorfor så lave et nyt? Regnede du med at folk ville holde med dig? Eller håbede du på denne negative stemning for at få det bedre med dig selv? 

Ja undskyld, men jeg forstår det ikke. 

Og som skrevet i din sidste tråd burde du tage dig sammen og holde dig udenfor deres forhold. Det er en uge siden ca at du skrev sidst, der boede i ikke sammen så det tænker jeg heller ikke i gør endnu, ergo bor du der ikke og bestemmer ikke om hun kommer i HANS hjem. 

Ærligt er jeg forarget over den måde du skriver om din kærestes datter på og den nåde du svarer andre på, du virker ret umoden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

1,5 år er jo ingen tid, specielt når det er så problemfyldt

Hvad hvis I en dag får børn, og går fra hinanden og han finder en ny kæreste som jeres barn ikke bryder sig om, er det så ok at endnu et barn bliver valgt fra?

Der er forskel på børn

Anmeld Citér

15. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Der er forskel på børn

Hvad mener du? At dit eventuelle kommende barn, vil være bedre, mere værdig eller?

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Hvad ville du med dette indlæg? 

I det sidste indlæg du lavede fik du meget kritik, netop for den måde du håndtere det hele på. Hvorfor så lave et nyt? Regnede du med at folk ville holde med dig? Eller håbede du på denne negative stemning for at få det bedre med dig selv? 

Ja undskyld, men jeg forstår det ikke. 

Og som skrevet i din sidste tråd burde du tage dig sammen og holde dig udenfor deres forhold. Det er en uge siden ca at du skrev sidst, der boede i ikke sammen så det tænker jeg heller ikke i gør endnu, ergo bor du der ikke og bestemmer ikke om hun kommer i HANS hjem. 

Ærligt er jeg forarget over den måde du skriver om din kærestes datter på og den nåde du svarer andre på, du virker ret umoden. 

Fint din holdning ��

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvad mener du? At dit eventuelle kommende barn, vil være bedre, mere værdig eller?

Mit barn bliver opdragte på en anden måde..

Men nu skal vi ikke lige pt have barn sammen så det behøver jeg skam ikke tænke på nu

Anmeld Citér

15. december 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Fint din holdning ��

Se du kan jo ikke engang svare på mine spørgsmål. 

Hvorfor oprettede du tråden? 

Anmeld Citér

15. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Benjamins'mor skriver:

Se du kan jo ikke engang svare på mine spørgsmål. 

Hvorfor oprettede du tråden? 

Ja det er jeg også lidt nysgerrig overfor. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Mit barn bliver opdragte på en anden måde..

Men nu skal vi ikke lige pt have barn sammen så det behøver jeg skam ikke tænke på nu

Dit barn vil blive delvist opdraget af den mand som også har opdraget den voksne kvinde der nok ikke bryder sig om dig!

Noget andet, din meget korte svar, din malplaceret smileys udstiller dig som værende umoden!

(Og du behøver ik svare "din mening", som du har benyttet dig af gennem hele tråden. Går udfra det er fordi du ingen agumenter har).

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Dit barn vil blive delvist opdraget af den mand som også har opdraget den voksne kvinde der nok ikke bryder sig om dig!

Noget andet, din meget korte svar, din malplaceret smileys udstiller dig som værende umoden!

(Og du behøver ik svare "din mening", som du har benyttet dig af gennem hele tråden. Går udfra det er fordi du ingen agumenter har).

Det også i orden du synes det

Anmeld Citér

15. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det også i orden du synes det

I rest my case 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.