Ny Kontanthjælps reform

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Min lejlighed var en 2 værelses lejlighed på 60 kvm. 
fint egnet til børn. 
jeg er dog flyttet i hus nu. 
Men de taber pga. deres forældre. 
Hvorfor er der så nogen på KH der vælger at sætte børn i verden når de ved det er så stramt? 

(denne tråd handler om Kh.. ikke om min uddannelse og min alder, lad os prøve at holde os til det) 

Du bringer selv alle dine uddannelser på tale i start indlægget, så at folk kommentere på det er du fuldt ud selv skyld i. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Og så fik du også lige indirekte svinet alle til, som arbejder som Sosu'er. Mener du seriøst at de med vilje, ikke sørger for at de gamle har det godt? At de med vilje lader de gamle ligge i lort?

Du tror ikke at det har noget at gøre med hvordan deres arbejdstid er skruet sammen? At de er presset ud over alle grænser?

Du vil bare lige kunne gå ind og rette op på det? Fordi at du er bare så fandens dygtig? Hvordan? Hvordan vil du kunne gøre arbejdet anderledes (bedre), end alle de stakkels sosu'er der knokler sig selv ihjel?

Kom gerne med dine guldkorn. Jeg tror at der er rigtig mange der gerne vil høre, hvordan man bare lige kommer dansende ind og sørger for at der tid til alle de vidunderlige ting, som du så smukt remser op? Jeg tror at der sidder rigtig mange Sosu'er, som gerne vil høre, hvordan man bare lige gør, som du mener at du kan gøre?

du skal sleeet ikke komme og belære mig hvordan sosuer arbejder. har været i faget i 7 år. så stop. 
nu bliver jeg sgu harm.. man kan fandme godt yde for de gamle selvom man er stresset og har mange borger.