Ny Kontanthjælps reform

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2015

alenemor42

Elgaard73 skriver:

Og så fik du også lige indirekte svinet alle til, som arbejder som Sosu'er. Mener du seriøst at de med vilje, ikke sørger for at de gamle har det godt? At de med vilje lader de gamle ligge i lort?

Du tror ikke at det har noget at gøre med hvordan deres arbejdstid er skruet sammen? At de er presset ud over alle grænser?

Du vil bare lige kunne gå ind og rette op på det? Fordi at du er bare så fandens dygtig? Hvordan? Hvordan vil du kunne gøre arbejdet anderledes (bedre), end alle de stakkels sosu'er der knokler sig selv ihjel?

Kom gerne med dine guldkorn. Jeg tror at der er rigtig mange der gerne vil høre, hvordan man bare lige kommer dansende ind og sørger for at der tid til alle de vidunderlige ting, som du så smukt remser op? Jeg tror at der sidder rigtig mange Sosu'er, som gerne vil høre, hvordan man bare lige gør, som du mener at du kan gøre?

Mod dumhed kæmper man forgæves

Det må være en troll. Det er simpelthen ikke muligt at være så uoplyst og stupid og fungere normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

Elgaard73

men 9700 kr. med et barn. + div. tillæg. så er det mere end hvad min mand og jeg har til sammen og vi bor i hus med barn 14 dage om måneden UDEN tillæg, uden boligstøtte, uden børneungeydelse. men betaler børnepenge. 
og vi kan da klare den og mangler intet... 
vi spare bare.... og vi har det ikke hårdt. 

Så du og din mand har under 9700,- udbetalt tilsammen? Du knokler vist ikke så hårdt, som du gerne vil have det til at lyde til.....

Anmeld

25. november 2015

Elgaard73

alenemor42 skriver:

Mod dumhed kæmper man forgæves

Det må være en troll. Det er simpelthen ikke muligt at være så uoplyst og stupid og fungere normalt

Jeg sidder faktisk også håber lidt at det er en troll.