Anonym skriver:
godt bud. men nej. :-)
Og jeg ville snildt kunne arbejde med mennesker.
Var jeg sosu'er ville jeg passe de gamle på plejehjem som ikke får en skid. give dem alt min kærlighed og omsorg og sørger for de havde det godt og ikke lå i lort til halsen....
at have en holdning om KH og til at arbejde med mennesker er MEGET langt fra hinanden. 
efter min mening.
Og så fik du også lige indirekte svinet alle til, som arbejder som Sosu'er. Mener du seriøst at de med vilje, ikke sørger for at de gamle har det godt? At de med vilje lader de gamle ligge i lort?
Du tror ikke at det har noget at gøre med hvordan deres arbejdstid er skruet sammen? At de er presset ud over alle grænser?
Du vil bare lige kunne gå ind og rette op på det? Fordi at du er bare så fandens dygtig? Hvordan? Hvordan vil du kunne gøre arbejdet anderledes (bedre), end alle de stakkels sosu'er der knokler sig selv ihjel?
Kom gerne med dine guldkorn. Jeg tror at der er rigtig mange der gerne vil høre, hvordan man bare lige kommer dansende ind og sørger for at der tid til alle de vidunderlige ting, som du så smukt remser op? Jeg tror at der sidder rigtig mange Sosu'er, som gerne vil høre, hvordan man bare lige gør, som du mener at du kan gøre?
Anmeld