Jeg mener bestemt ikke du skal få en abort fordi en anden tvinger dig. Hvis det er som du skriver, at han var indforstået med ubeskyttet sex, ja så havde jeg dæleme beholdt!
Jeg stod som 18 årig i samme situation. Han var 21. Jeg blev gravid på ppiller, midt i en hf, vi boede dog sammen og havde kendt hinanden i 6 5 år.
Han ville først slet ikke hører tale om et barn, men da jeg stod fast og lod ham vælge (uden sure miner) enten mig og det kommende barn eller ingen ting (velvidende at han måske blev en del af det senere hen). Han valgte at blive, men det blev aldrig helt godt og vi flyttede fra hinanden da hun var 9 mdr.
den dag idag ville han ikke leve uden hende, men har aldrig rigtig været en "rigtig" far for hende og jeg har stået meget alene.
Min gejst har jeg fundet i min fantastisk støttende familie og veninder, og jeg har klaret at få en uddannelse (pædagog) og alt andet.
Jeg anbefaler ikke en abort, da jeg selv fik en nogle år senere (som nærmest var tvunget over hovedet på mig. "Vælger du at beholde, vil jeg ikke være sammen med dig" jeg stod desværre ikke fast og tog dengang min værste beslutning, som jeg fortrød så snart det var for sent!!!

Anmeld
Citér