Hun siger netop selv hun ikk er sund og rask
min mening med d jeg skrev var ganske enkelt at har man sagt a må man også sige b og tage ansvar!
Det med behandling kan måske være en øjen åbner og nu du selv er i behandling så ved du også det ikk er en dans på roser
hun er da sund og rask? hun har en æggestok ja, men det virker da fint? hun har 10% chance i hver graviditet, det gør da ikke en til syg eller usund?
han tager da også ansvar? han vil ikke have børn før han er minimum 25 år, ts ved dette, hun ved han hælder til abort allerede inden graviditeten indfinder sig, de aftaler tilmed at skulle det ske skal de snakke om abort, men ts vil nu beholde og kæresten har 2 uger til at til acceptere det og gøre ts "glad"
en øjenåbner for hvad? fordi du ikke kan få børn naturligt med din mand og jeg ikke kan med min, skal ts vælge at få børn nu? det hænger da ikke sammen.
jeg kender også en der fik en voldsom allergisk reaktion på hårfarve og mistede det meste af sit hår, men derfor farver jeg nu stadig.
jeg kender også en der ventede på bussen og blev kørt ned, så ergo ingen skal nogensinde vente på bussen fordi man kan blive kørt ned?
jeg selv har mistet min søn, 4 dage gammel, så ingen skal nu få børn, fordi du kan miste dem?
mange ægteskaber ender i skilsmisser, ego lad vær at blive gift, det kan gå galt
Anmeld
Citér