Børnebidrag.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Men du betaler jo utrolig lidt i forhold til hvad mor betaler. De der 1000kr dækker sikkert ikke engang 50% af regningen for inst som kommer hver måned. Og så kommer der tøj og sko, og medicin og frisør og hvad børn nu ellers har brug for oven i. Det lyder absolut ikke som om du blir snydt. Selv om du lyder til at mene at du blir snydt. 

Jeg føler mig ikke snydt.  

jeg lytter til hvad der bliver skrevet og samlinger så jeg kan give det bedste til mit barn. Og være sikker på pengene bliver brugt på barnet og ikke på gæld så synes da kun det er "rart "at det er dyre end hvad jeg ellers havde indtrykket af. Netop så jeg ved pengene går Til barnet :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Rigtig forstået  

dog betaler jeg 1000kr og får 1000kr hver 3 måned. 

Som jo så er 333kr om måneden. 

Så skal du da bestemt ikke føle dig snydt, det er jo nærmest ingen ting du betaler, hvis hun står for alle regningerne

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Så skal du da bestemt ikke føle dig snydt, det er jo nærmest ingen ting du betaler, hvis hun står for alle regningerne

Fint �� 

Anmeld Citér

2. november 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Jeg føler mig ikke snydt.  

jeg lytter til hvad der bliver skrevet og samlinger så jeg kan give det bedste til mit barn. Og være sikker på pengene bliver brugt på barnet og ikke på gæld så synes da kun det er "rart "at det er dyre end hvad jeg ellers havde indtrykket af. Netop så jeg ved pengene går Til barnet :-) 

Ja og nu hvor du ved at det er en del dyrere end du troede, kunne du måske se din eks i et lidt bedre lys, for grisk det er hun dæleme ikke. Hun kunne fuldt lovligt kræve 1300kr hver måned fra dig, uden at du kunne gøre en disse ved det, men i stedet betaler du kun 1000 og får 300 tilbage. Så teknisk set betaler du 600kr mindre end andre i børnebidrag til barnet. Dem kunne du jo bruge på tøj til barnet istedet for at brokke dig over at barnet ikke har det tøj du foretrækker. ? 

Anmeld Citér

2. november 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Du skal vidst bare være glad for at din Eks betaler mere  

han stoler jo nok på dig og at du bruger pengene på barnet? 

Så du kan ikke samligne mig og din Eks. For jeg stoler ikke på min Eks  

Børnebidraget indgår i mit budget så jeg ville aldrig kunne fortælle hvad de præcis går til.

For det er jo hele meningen med børnebidrag

Og ja du slipper pænt billigt... godt for dig. Men i sidste ende er det penge der går fra dit barn 

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Ja og nu hvor du ved at det er en del dyrere end du troede, kunne du måske se din eks i et lidt bedre lys, for grisk det er hun dæleme ikke. Hun kunne fuldt lovligt kræve 1300kr hver måned fra dig, uden at du kunne gøre en disse ved det, men i stedet betaler du kun 1000 og får 300 tilbage. Så teknisk set betaler du 600kr mindre end andre i børnebidrag til barnet. Dem kunne du jo bruge på tøj til barnet istedet for at brokke dig over at barnet ikke har det tøj du foretrækker. ? 

Grisk er hun stadig men det er ang private ting i forhold til vores skillsmisse jeg ikke vil komme ind på. 

Og de 300kr jeg skal bruge ekstra på mmit barn gør jeg i den grad 

da jeg ikke sender mit barn i børnehave i sommer jakke, 

så overtøj køber jeg selv en del af fordi jeg ikke synes hendes er godt nok 

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Børnebidraget indgår i mit budget så jeg ville aldrig kunne fortælle hvad de præcis går til.

Og ja du slipper pænt billigt... godt for dig. Men i sidste ende er det penge der går fra dit barn 

Der går heldigvis intet fra mit barn  

barnet får alt af sin mormor hvis moren mangler noget. 

Og mangler barnet noget hjemme ved mig køber jeg det med det samme  

hun får oplevelser hver anden weekend, vil hun have legetøj så får hun legetøj så hun mister vidst intet på den front.  

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Der går heldigvis intet fra mit barn  

barnet får alt af sin mormor hvis moren mangler noget. 

Og mangler barnet noget hjemme ved mig køber jeg det med det samme  

hun får oplevelser hver anden weekend, vil hun have legetøj så får hun legetøj så hun mister vidst intet på den front.  

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym

Tråden blev bare underlig nu, du har minimalt af udgifter og jeg syntes der er en yderst nedladende måde du omtaler moderen til dit barn. Nye bryster og problemer i jeres tidligere forhold er total irrelevante i forhold til jeres nuværende samarbejde. 

Hvis du vil betale halvdelen af alle udgifter er du tvunget til at gå i SF og du vil blive sat op (selfølgelig

du betaler 1.000 og får 333 kr, dvs. Reelt betaler du 667 kr om måneden. 

jeg har en søn på 3 år og mit budget  ser ca sådan ud: 

instituon: 1200 

madpakke: 300 

bleer: 216 

frugt ordning: 50 kr

tøj: 150 kr 

fritids aktiviter/diverse : 400 (legetøj, sport, adgangs billetter, dekorationer, perler, krea ting, transport til og fra osv) 

ialt: 2.316

halvdelen: 1158, 

vil du så stadig have 330 kr om måneden til tøj og mad? For den tror jeg ikke SF går med til som det første, men gør de så må du jo tage det med også forstår dog ikke helt hvorfor måske skal betale kost hos dig?

Anmeld Citér

2. november 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Tråden blev bare underlig nu, du har minimalt af udgifter og jeg syntes der er en yderst nedladende måde du omtaler moderen til dit barn. Nye bryster og problemer i jeres tidligere forhold er total irrelevante i forhold til jeres nuværende samarbejde. 

Hvis du vil betale halvdelen af alle udgifter er du tvunget til at gå i SF og du vil blive sat op (selfølgelig

du betaler 1.000 og får 333 kr, dvs. Reelt betaler du 667 kr om måneden. 

jeg har en søn på 3 år og mit budget  ser ca sådan ud: 

instituon: 1200 

madpakke: 300 

bleer: 216 

frugt ordning: 50 kr

tøj: 150 kr 

fritids aktiviter/diverse : 400 (legetøj, sport, adgangs billetter, dekorationer, perler, krea ting, transport til og fra osv) 

ialt: 2.316

halvdelen: 1158, 

vil du så stadig have 330 kr om måneden til tøj og mad? For den tror jeg ikke SF går med til som det første, men gør de så må du jo tage det med også forstår dog ikke helt hvorfor måske skal betale kost hos dig?

Og så glemte du endda morgenmad, aftensmad, el, vand og varme  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.