Børnebidrag.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hun skal jo heller ikke sørge for tøj til jer, men sørge for at barnet har tøj med på samvær. Ingen har krav på at have sit eget tøj i hjemmet som samværsforælder. Så må man selv betale.

Men det lyder bare som om du er mere interesseret i hvad din ex har af penge og friplads osv. End egentlig at forsørge din datter.

Klassisk xmand syndrom som generelt intet begreb har om hvad det koster at have et barn og tror exen stjæler det hele 

Ja, jeg tænker du nok selv står i samme situation med en eks.. 

som sagt, vi har prøvet at moren skulle sørger for tøj til os. men når hun ikke selv kan finde ud af det, så måtte hun jo finde en anden løsning, og så sagde hun selv vi selv kunne købe tøj som var hjemme hos os. 

nu ved jeg tilfældigvis at min eks er meget penge grisk og snyder hvor der snydes kan. så lad hver og tro du er bedre vidne og xmænd ikke har styr på en skid... 
ad.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hun skal jo heller ikke sørge for tøj til jer, men sørge for at barnet har tøj med på samvær. Ingen har krav på at have sit eget tøj i hjemmet som samværsforælder. Så må man selv betale.

Men det lyder bare som om du er mere interesseret i hvad din ex har af penge og friplads osv. End egentlig at forsørge din datter.

Klassisk xmand syndrom som generelt intet begreb har om hvad det koster at have et barn og tror exen stjæler det hele 

jeg er interesseret i og vide hvad hun bruger mine penge på til vores barn. 
for ellers har jeg muligheden for 7/7 ordning, også skal jeg jo ligesom vide hvad hun betaler de forskellige steder. hvis jeg skal betale halvdelen istedet for månedlig beløb. 

Anmeld Citér

2. november 2015

alenemor42

Anonym skriver:

jeg er interesseret i og vide hvad hun bruger mine penge på til vores barn. 
for ellers har jeg muligheden for 7/7 ordning, også skal jeg jo ligesom vide hvad hun betaler de forskellige steder. hvis jeg skal betale halvdelen istedet for månedlig beløb. 

Min ex er stik modsat og betaler mere end han skal og lidt til. Så det kan bestemt ikke sammenlignes 

Du har ikke ret til at vide hvad dine penge går til 

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Min ex er stik modsat og betaler mere end han skal og lidt til. Så det kan bestemt ikke sammenlignes 

Det er heller ikke en ret jeg har behov for. 

Anmeld Citér

2. november 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Du modsiger dig selv  du har lige skrevet du ville vide 

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Du skal vidst bare være glad for at din Eks betaler mere  

han stoler jo nok på dig og at du bruger pengene på barnet? 

Så du kan ikke samligne mig og din Eks. For jeg stoler ikke på min Eks  

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Du modsiger dig selv  du har lige skrevet du ville vide 

Ja jeg skal da vide det hvis jeg skal betale halvdelen :s hun skal da ikke bare slynge et beløb ud hun føler for?  

Anmeld Citér

2. november 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Men du betaler jo utrolig lidt i forhold til hvad mor betaler. De der 1000kr dækker sikkert ikke engang 50% af regningen for inst som kommer hver måned. Og så kommer der tøj og sko, og medicin og frisør og hvad børn nu ellers har brug for oven i. Det lyder absolut ikke som om du blir snydt. Selv om du lyder til at mene at du blir snydt. 

Anmeld Citér

2. november 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Hvis du betaler 1000 kr til hende, men for 333 kr igen, så betaler du vel reelt kun 667 kr om måneden, eller har jeg helt misforstået noget ?

Anmeld Citér

2. november 2015

Anonym trådstarter

Hvis du betaler 1000 kr til hende, men for 333 kr igen, så betaler du vel reelt kun 667 kr om måneden, eller har jeg helt misforstået noget ?

Rigtig forstået  

dog betaler jeg 1000kr og får 1000kr hver 3 måned. 

Som jo så er 333kr om måneden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.