min mand er en idiot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2015

Mama85

Mami skriver:

Hurtig spørgsmål til dig

har du taget nogle af de kritiske indlæg til dig og tænkt over dine handlinger og ord?

Nope  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mama85 skriver:

Jamen, lillemor har godtaget farmands forklaring, så er alting vel rosenrødt igen, ingen ko på isen 

Vil blot informere om at jeg har anmeldt dette, og hele din debatstil i denne debat til staff...

Anmeld Citér

15. august 2015

Mama85

Mom skriver:

Vil blot informere om at jeg har anmeldt dette, og hele din debatstil i denne debat til staff...

Tak for info 

Anmeld Citér

15. august 2015

alenemor42

Mom skriver:

Seriøst ?

Tror du tolker dine egne følelser ind i det, jeg læser det bare som det jo er... kan slet ikke se det specielt nedladende i det.

Anmeld Citér

15. august 2015

Sophie90

Anonym skriver:

Jeg skrev en SMS i går hvor jeg fortalte om mit fund og om den manglende kommunikation og at jeg ikke ville ha forklaringer men at han bare skulle pakke sine ting. 

Han ringede mig op og fortalte mig at kondomerne havde ligget i hans bil i lang tid og at de blev købt fordi jeg jo holdt præventionspause og vi planlagde jo ikke graviditet. Den køber jeg faktisk for kan godt huske han fortalte han ville købe kondomer. Jeg så dem bare aldrig så gik ud fra de ikke blev købt og jeg blev ret hurtigt gravid og så var de jo overflødige...

Jeg spurgte hvorfor han havde været så moody og skiftende i sit humør og generelt bare lukket og det var fordi at butikken havde haft et mindre underskud i juni og så havde han haft stress over at hans medarbejdere enten skulle på ferie eller var syge. Jeg blev sur over han ikke havde fortalt noget for "jeg er jo ikke en tankelæser" og han forklarede det med at han ikke ville belaste mig med alle hans bekymringer hvortil jeg svarede at han ikke må lukke mig ude for vi er et team. Han lovede at fortælle alt fremover og ikke tro at jeg ikke kan klare det pga jeg er gravid.

Jeg nævnte også festen på lørdag og han fortalte uddybende at han bare sådan havde glædet sig til at glemme alt for en aften og hygge med gutterne og at der kom nogle han ikke havde set i lang tid og at det derfor var specielt. Min mand går generelt ikke meget ud og med alt det han har tumlet med i hovedet kunne jeg lige pludselig godt forstå ham.

Jeg fik koden til både Facebook og tlf men føler ikke et behov for at kigge.

Jeg har læst med på sidelinjen, og jeg har følt med dig! :-) 

Jeg er så glad for at i har fundet ud af at snakke sammen om det, det gør mig rigtig glad på dine vegne.

Synes ikke du skal lade dig gå på af alle folks spørgsmål hvad angår de ting du har fortalt om jeres problemer. Dettw bør være et fristed hvor man kan fortælle om sine følelser og tanker, uden nødvendigvis at skulle stå til ansvar for det! 

Held og lykke med det hele, jeg håber på det bedste for dig, din mand og jeres fælles familie 

Anmeld Citér

15. august 2015

loop

Anonym skriver:

Har du nogensinde været i et rigtig langt forhold?

Jeg har nu været gift i 16 år og ja der har været bump. Vores bank (Roskilde bank) tog virkelig røven på os med et huskøb 14 dage inden de gik konkurs og i de to år vi sad i det hus var vi flere gange tæt på skilsmisse. Og der var også en periode lige efter jeg havde fået den ældste... 

Vi har oplevet meget modgang men det har kun gjort os stærkere og det som min mand fortæller passer med den mand jeg kender. Han har været mærkelig i en længere periode og jeg har tolket det helt forkert pga de forbandede kondomer. 

Han har for mange år siden indledt noget med en på en chatside men det var aldrig fysisk, kun på nettet og jeg tilgav ham ikke med det samme men gav ham en chance for at bevise sig selv over for mig og det må jeg sige at han har gjort. (Mentalt utro)

Jeg synes ikke at man bare skal smide et forhold væk uden kamp når man har børn. Jeg kan godt mærke at jeg er blevet en kæmpe irrationel hormonella efter jeg er blevet gravid og det er ikke småting jeg udsætter min mand for, tværtimod og det går lissom begge veje. 

Ja, jeg har været i et rigtig langt forhold.

Som jeg også skrev, ved jeg ikke hvad der er det rigtige, at gøre, for dig. Jeg prøver bare at stille nogle spørgsmål, som en hjælp til dig.

Den mand du beskriver her, eller i al fald, måden du beskriver ham på, er jo ikke den mand/den samme måde, som du skrev/beskrev i dine første indlæg.

Du sidder i forholdet og tænker det hele igennem, vender og drejer situationen, snakker med manden, måske med familie og venner. Jeg, derimod, læser kun de få brudstykker, du skriver her, og det er dem jeg svarer ud fra. Du tænker formegentlig på det hele tiden, jeg tænker kun på det, lige når jeg læser det, og har ovenikøbet ikke følelser forbundet med det. Når jeg så spørger uddybende. Er det ikke for at fornærme dig, eller fordi du skal "stå til ansvar", som nogen påpeger. Nej jeg spørger fordi jeg oprigtigt gerne vil forsøge at hjælpe med det jeg har at bidrage med.

Til jer der skriver det med "at stå til ansvar". Jeg kan slet ikke se, hvordan man kan føle, at man skal stå til ansvar på en hjemmeside med mennesker man slet ikke kender. Det er nonsens i min verden. I lægger vist lidt for meget i nogle svar fra folk i ikke kender. 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mom

Profilbillede for Mom
alenemor42 skriver:

Seriøst ?

Tror du tolker dine egne følelser ind i det, jeg læser det bare som det jo er... kan slet ikke se det specielt nedladende i det.

Seriøst, ja.

Jeg tolker ikke mine egne følelser, for i bund og grund må TS gøre hvad hun føler for.

Men jeg har anmeldt, den anden bruger for hvad jeg ser som en ualmindelig dårlig debat stil.

Anmeld Citér

15. august 2015

Mami

Mama85 skriver:

Nope  

Hvorfor tror du så ts vil tage dine kritiske råd til efterretning? 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mama85

Mami skriver:

Hvorfor tror du så ts vil tage dine kritiske råd til efterretning? 

Fordi at det var sagt så flabet at man ikke kan lade være med at studse over det.

Anmeld Citér

15. august 2015

alenemor42

Seriøst, ja.

Jeg tolker ikke mine egne følelser, for i bund og grund må TS gøre hvad hun føler for.

Men jeg har anmeldt, den anden bruger for hvad jeg ser som en ualmindelig dårlig debat stil.

Ok jamen jeg ser bare ikke noget anderledes i hendes debat sil end vores andres?

Andet en en kommentar som falder dig for brystet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.