Anonym skriver:
Har du nogensinde været i et rigtig langt forhold?
Jeg har nu været gift i 16 år og ja der har været bump. Vores bank (Roskilde bank) tog virkelig røven på os med et huskøb 14 dage inden de gik konkurs og i de to år vi sad i det hus var vi flere gange tæt på skilsmisse. Og der var også en periode lige efter jeg havde fået den ældste...
Vi har oplevet meget modgang men det har kun gjort os stærkere og det som min mand fortæller passer med den mand jeg kender. Han har været mærkelig i en længere periode og jeg har tolket det helt forkert pga de forbandede kondomer.
Han har for mange år siden indledt noget med en på en chatside men det var aldrig fysisk, kun på nettet og jeg tilgav ham ikke med det samme men gav ham en chance for at bevise sig selv over for mig og det må jeg sige at han har gjort. (Mentalt utro)
Jeg synes ikke at man bare skal smide et forhold væk uden kamp når man har børn. Jeg kan godt mærke at jeg er blevet en kæmpe irrationel hormonella efter jeg er blevet gravid og det er ikke småting jeg udsætter min mand for, tværtimod og det går lissom begge veje.
Ja, jeg har været i et rigtig langt forhold.
Som jeg også skrev, ved jeg ikke hvad der er det rigtige, at gøre, for dig. Jeg prøver bare at stille nogle spørgsmål, som en hjælp til dig.
Den mand du beskriver her, eller i al fald, måden du beskriver ham på, er jo ikke den mand/den samme måde, som du skrev/beskrev i dine første indlæg.
Du sidder i forholdet og tænker det hele igennem, vender og drejer situationen, snakker med manden, måske med familie og venner. Jeg, derimod, læser kun de få brudstykker, du skriver her, og det er dem jeg svarer ud fra. Du tænker formegentlig på det hele tiden, jeg tænker kun på det, lige når jeg læser det, og har ovenikøbet ikke følelser forbundet med det. Når jeg så spørger uddybende. Er det ikke for at fornærme dig, eller fordi du skal "stå til ansvar", som nogen påpeger. Nej jeg spørger fordi jeg oprigtigt gerne vil forsøge at hjælpe med det jeg har at bidrage med.
Til jer der skriver det med "at stå til ansvar". Jeg kan slet ikke se, hvordan man kan føle, at man skal stå til ansvar på en hjemmeside med mennesker man slet ikke kender. Det er nonsens i min verden. I lægger vist lidt for meget i nogle svar fra folk i ikke kender.