Mama85 skriver:
Fordi at jeg er chokeret over at der er nogen der kan finde sig i at blive behandlet på den måde. At være så konfliktsky og ikke kan konfrontere en mand Face to Face, men smider en SMS, at man kan lade sig behandle på den måde når der er børn indblandet. TS finder en, nææh, to pakker kondomer hvor der er taget hul på den ene pakke, men det var selvfølgelig hans kammerat der har fået dem..helt ærligt! Nogle gange skal tingene siges på en knap så pæn måde før det sætter tankerne i gang- så derfor!
Nu er jeg ingen lille mor og har ikke taget min mand til nåde for han har rent faktisk ikke gjort noget forkert.
Nu skal jeg uddybe 
Vi har hver vores bil og da min mand købte kondomerne blev de lagt i hans computertaske. Den ene pakke ender i bilen fordi min mand netop tar den ud af tasken og gir to fra pakken til hans ven og derfor ender den i bilen.
Min mand har mange rum i hans taske og det er ikke lige hver dag han går den igennem (gør han faktisk aldrig) så hvis han skulle gemme dem for mig skulle det ikke være i tasken det er sikkert.
Min mand har meget at se til og jeg husker ham på rigtig mange ting så at han glemte om kondomerne lyder ikke mærkeligt for mig.
Nu er det også sådan at ham som har fået kondomerne af min mand er en kammerat af mine fra før jeg kendte min mand. Han er mere min kammerat end min mands (og dog måske bare god ven af huset) så skulle han stikke mig en løgn er det ikke den ven han skal involvere... Men lige præcis den ven er blevet rigtig brændt i et forhold for noget tid siden og har stor datet alskens kvinder så det hænger godt sammen det hele for mig!
Du kender hverken mig eller min mand eller vores hverdag men tro hvad du vil.
Jeg har det godt med udfaldet og selv om min mand var en nar så er det ok. Jeg var også en kælling og lige børn leger bedst 
Jeg er nu ikke i tvivl om at det er mig min mand vil ha. Han elsker mig og jeg elsker ham. Og han har ikke været utro og vi arbejder på det med bedre kommunikation. Så er den vel ikke længere 
Anmeld
Citér