Mama85 skriver:
Jaja, og nu er det tilfældigvis scorekarlen der har "lånt" dem? Og som den søde og rare mand TS's mand er, så har han da bare givet ham dem.
Ja, igen jeg kan ikke se problemet i det.
Jeg kunne da også finde på, at hvis en veninde var hos mig, og en fyr ringede eller noget, eller at hun skulle være sammen med en fyr, ikke havde nogle kondomer, og jeg havde nogle liggende, ville jeg da også give hende dem.
Som ts siger, hendes mand havde købt dem til dem, måske grunden til at de ligger i bilen, fordi de ikke fik brugt dem. At de ligger i computertasken eller bilen, hun kan vel bare spørge vennen, hvis hun kender ham, om han har fået kondomer af vennen, så er den vel ikke længere.
Og at hun har sendt en SMS, hun var skide sur, frusteret, ked af det og havde ikke lyst til at se ham, og så hun sendte en besked(og tage face to face senere) hun har også hormoner, der farer op, så jeg synes faktisk at det er fair nok at hun sendte beskeden, så det måske endte i et stor skænderi og stress for hende og barnet.
Jeg synes du er ret nedladende over for ts, kan godt være at du ikke er enig, men hvorfor sparker til hende, og skrive den sætning??
Dårlig stil..
Anmeld
Citér