min mand er en idiot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2015

TNBC

Mama85 skriver:

Jaja, og nu er det tilfældigvis scorekarlen der har "lånt" dem? Og som den søde og rare mand TS's mand er, så har han da bare givet ham dem.

Ja, igen jeg kan ikke se problemet i det.

Jeg kunne da også finde på, at hvis en veninde var hos mig, og en fyr ringede eller noget, eller at hun skulle være sammen med en fyr, ikke havde nogle kondomer, og jeg havde nogle liggende, ville jeg da også give hende dem.

Som ts siger, hendes mand havde købt dem til dem, måske grunden til at de ligger i bilen, fordi de ikke fik brugt dem. At de ligger i computertasken eller bilen, hun kan vel bare spørge vennen, hvis hun kender ham, om han har fået kondomer af vennen, så er den vel ikke længere.

Og at hun har sendt en SMS, hun var skide sur, frusteret, ked af det og havde ikke lyst til at se ham, og så hun sendte en besked(og tage face to face senere) hun har også hormoner, der farer op, så jeg synes faktisk at det er fair nok at hun sendte beskeden, så det måske endte i et stor skænderi og stress for hende og barnet.

Jeg synes du er ret nedladende over for ts, kan godt være at du ikke er enig, men hvorfor sparker til hende, og skrive den sætning??
Dårlig stil..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

Mama85

Mor og meget mere skriver:

Jeg tror ikke på, nogen bliver det mindste lydhøre af at blive hånet og nedgjort. Tværtimod. Det virker arrogant og fuldstændigt uempatisk. Hører du selv bedre efter, hvis man fx kalder dig dum? Tilmed i 3. person? 

Jeg har absolut ingen forudsætninger for at vurdere, hvad der er og ikke er foregået med TS' mand involveret. Hun har fundet fred her og nu og vælger at stole på ham. Du og jeg kender kun overfladisk til sagen og mangler en masse brikker i puslespillet.

Jeg synes, du skal slette din hoverende besked om "lillemor". Den er virkelig utiltalende. 

jamen, hvad skal man skrive? Skal jeg rose hende for at tage ham i nåde? Skal jeg pakke det ind? Skal jeg juble at hun har fred her og nu? 

Jeg har hellere ikke andre forudsætninger end dig, men derfor kan jeg godt have en anden måde at sige tingene på, eller blot have en anden mening. 

Anmeld Citér

14. august 2015

TNBC

Mama85 skriver:

jamen, hvad skal man skrive? Skal jeg rose hende for at tage ham i nåde? Skal jeg pakke det ind? Skal jeg juble at hun har fred her og nu? 

Jeg har hellere ikke andre forudsætninger end dig, men derfor kan jeg godt have en anden måde at sige tingene på, eller blot have en anden mening. 

Støtte hende, håbe på at hendes mand faktisk er en god mand, så hun ikke ender med at blive enlig mor, og børnene bliver delebørn. Bare sig tillykke. 

Du ved intet, men du dømmer hendes mand, bare fordi du ikke lige tror at sådan noget bare ikke sker. (Det med at vennen har lånt kondomer)

Der er ingen af os der kender sandheden, men ts har taget et valg, og det er hendes valg, fordi hun vælger at stole på sin mand, fordi hun kender ham og har kendt ham i mange år, så hun ved hvad hun skal tro på og ikke tro på..

Anmeld Citér

14. august 2015

Mama85

Yurie skriver:

Ja, igen jeg kan ikke se problemet i det.

Jeg kunne da også finde på, at hvis en veninde var hos mig, og en fyr ringede eller noget, eller at hun skulle være sammen med en fyr, ikke havde nogle kondomer, og jeg havde nogle liggende, ville jeg da også give hende dem.

Som ts siger, hendes mand havde købt dem til dem, måske grunden til at de ligger i bilen, fordi de ikke fik brugt dem. At de ligger i computertasken eller bilen, hun kan vel bare spørge vennen, hvis hun kender ham, om han har fået kondomer af vennen, så er den vel ikke længere.

Og at hun har sendt en SMS, hun var skide sur, frusteret, ked af det og havde ikke lyst til at se ham, og så hun sendte en besked(og tage face to face senere) hun har også hormoner, der farer op, så jeg synes faktisk at det er fair nok at hun sendte beskeden, så det måske endte i et stor skænderi og stress for hende og barnet.

Jeg synes du er ret nedladende over for ts, kan godt være at du ikke er enig, men hvorfor sparker til hende, og skrive den sætning??
Dårlig stil..

Bevares, lad os være enige om at være uenige, dårlig stil eller ej  men jeg bed også mærke i at hun ikke anede hvad hun skulle gøre mht. Konfrontere manden, om hun skulle blande andre ind i det hele..hormoner eller ej, man tager sgu da ansvar for at blive behandlet ordentligt. 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mama85

Yurie skriver:

Støtte hende, håbe på at hendes mand faktisk er en god mand, så hun ikke ender med at blive enlig mor, og børnene bliver delebørn. Bare sig tillykke. 

Du ved intet, men du dømmer hendes mand, bare fordi du ikke lige tror at sådan noget bare ikke sker. (Det med at vennen har lånt kondomer)

Der er ingen af os der kender sandheden, men ts har taget et valg, og det er hendes valg, fordi hun vælger at stole på sin mand, fordi hun kender ham og har kendt ham i mange år, så hun ved hvad hun skal tro på og ikke tro på..

Med den historie hun kom med? Nope, men tværtimod håber jeg at hun tænker sig om et par gange- for det var da at gå fra den ene yderlighed til den anden. 

Anmeld Citér

14. august 2015

TNBC

Mama85 skriver:

Bevares, lad os være enige om at være uenige, dårlig stil eller ej  men jeg bed også mærke i at hun ikke anede hvad hun skulle gøre mht. Konfrontere manden, om hun skulle blande andre ind i det hele..hormoner eller ej, man tager sgu da ansvar for at blive behandlet ordentligt. 

Det gjorde hun også, vi ved ikke hvad der foregår hos dem nu.. Hvad hun forventer af manden.. Hvilke regler og sådan noget de har nu.
De har valgt at give det en chance og hun gjorde det på den her måde.

Nej, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, fordi der var SÅ mange tanker der fløj rundt i hovedet på hende, hun kunne ikke forstå hvad der skete med hendes mand, kondomerne, og alt det, hun bad os om råd, og der var mange der skrev til hende, hun valgte så at skrive en sms, og de har nok fået snakket om det, fremtiden, og alt andet. Sådan at de ikke kommer til at stå sådan igen.
Så synes jeg ikke den kommentar du kom med, hjælper noget. Jeg synes faktisk den var ret barnlig.

Der er folk der tilgiver utroskab fordi de elsker personen, og vil give det en chancen, nogen får det til at fungere, andre gør ikke. Men hvis man vil give den chance, så skal de også have lov til det.

Hun har fået forklaring, og manden har ikke altid været sådan, så hvorfor smide et ægteskab i skraldespanden på den måde, hvis man kan arbejde på det?

Anmeld Citér

14. august 2015

TNBC

Mama85 skriver:

Med den historie hun kom med? Nope, men tværtimod håber jeg at hun tænker sig om et par gange- for det var da at gå fra den ene yderlighed til den anden. 

Det må så være dit valg, og det kan ts vel være ligeglad med, men derfor synes jeg ikke den kommentar hørte til nogen steder.

Men du er vist også lidt alene med den mening.

Jeg ser ikke negativt på alt, og alle kan gå igennem slemme perioder.

Anmeld Citér

14. august 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mama85 skriver:

Skal du svare? Du kunne jo også tænke dit og lade være at kommentere. Dit indlæg tjener kun ét formål: at fremstille hende som dum og naiv. Du er end ikke høflig/venlig nok til at henvende dig direkte til hende. Jeg kan forsikre dig for, at INGEN reagerer lydhørt og eftertænksomt, når de jordes på den måde. 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mama85

Det må så være dit valg, og det kan ts vel være ligeglad med, men derfor synes jeg ikke den kommentar hørte til nogen steder.

Men du er vist også lidt alene med den mening.

Jeg ser ikke negativt på alt, og alle kan gå igennem slemme perioder.

Formuleringen er hård, det er vi enige om, men jeg håber inderligt at det sætter tankerne i gang hos TS- tro det eller ej, så for hendes eget bedste. 

Jeg er ganske ligeglad om jeg er den eneste med den holdning- could really not Care less, hvis TS er forsigtig med det hele, og ikke forventer det store, eller sagt mere direkte at hun ikke bliver en dørmåtte af sin mand, for det er der sgu ingen ved deres fulde fem der fortjener.

Anmeld Citér

14. august 2015

Mama85

Mor og meget mere skriver:

Skal du svare? Du kunne jo også tænke dit og lade være at kommentere. Dit indlæg tjener kun ét formål: at fremstille hende som dum og naiv. Du er end ikke høflig/venlig nok til at henvende dig direkte til hende. Jeg kan forsikre dig for, at INGEN reagerer lydhørt og eftertænksomt, når de jordes på den måde. 

Yup, det skal jeg- og det gjorde jeg  

jeg er nok meget U-høflig lige nu ja, men jeg fremstiller ikke TS som dum og naiv, det er din egen fortolkning, af min meget uhøflige kommentar, for jeg skrev det for at provokere TS,  tænk nu, hvis hun læste det og tænkte %#]$€*%!!!!!! Og tænkte det hele i gennem et par gange mere, vil hun så stadigvæk finde sig i den behandling?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.