min mand er en idiot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2015

TNBC

Mama85 skriver:

Formuleringen er hård, det er vi enige om, men jeg håber inderligt at det sætter tankerne i gang hos TS- tro det eller ej, så for hendes eget bedste. 

Jeg er ganske ligeglad om jeg er den eneste med den holdning- could really not Care less, hvis TS er forsigtig med det hele, og ikke forventer det store, eller sagt mere direkte at hun ikke bliver en dørmåtte af sin mand, for det er der sgu ingen ved deres fulde fem der fortjener.

Kunne du så ikke bare have skrevet; Jeg håber virkelig at du gør dig nogle tanker, og passer på dig selv, fordi ingen skal behandles som din mand behandlede dig.

Eller noget i den retning.

En lidt mere voksen måde at skrive det på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

Mama85

Yurie skriver:

Kunne du så ikke bare have skrevet; Jeg håber virkelig at du gør dig nogle tanker, og passer på dig selv, fordi ingen skal behandles som din mand behandlede dig.

Eller noget i den retning.

En lidt mere voksen måde at skrive det på.

Det kunne jeg vel godt, men det valgte jeg ikke at gøre 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mama85 skriver:

Yup, det skal jeg- og det gjorde jeg  

jeg er nok meget U-høflig lige nu ja, men jeg fremstiller ikke TS som dum og naiv, det er din egen fortolkning, af min meget uhøflige kommentar, for jeg skrev det for at provokere TS,  tænk nu, hvis hun læste det og tænkte %#]$€*%!!!!!! Og tænkte det hele i gennem et par gange mere, vil hun så stadigvæk finde sig i den behandling?

"Jamen, lillemor har godtaget farmands forklaring, så er alting vel rosenrødt igen, ingen ko på isen" - det er simpelthen en fortolkning fra min side, at du fremstiller hende som naiv her? 

Min sidste bemærkning her bliver et illustrativt eksempel. Jeg henvender mig til de andre i tråden og skriver om dig: "Jamen, Frøken Bedrevidende synes, hun bedst når ind til andre ved at håne dem og bruge sarkasme, så ingen grund til at betvivle hendes ædle motiver, hun er bare næstekærlig og omsorgsfuld". Herved provokerer jeg dig, så du tager mine ord til dig - eller? 

Anmeld Citér

14. august 2015

alenemor42

Shit der gik kælling i denne tråd 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mama85

Mor og meget mere skriver:

"Jamen, lillemor har godtaget farmands forklaring, så er alting vel rosenrødt igen, ingen ko på isen" - det er simpelthen en fortolkning fra min side, at du fremstiller hende som naiv her? 

Min sidste bemærkning her bliver et illustrativt eksempel. Jeg henvender mig til de andre i tråden og skriver om dig: "Jamen, Frøken Bedrevidende synes, hun bedst når ind til andre ved at håne dem og bruge sarkasme, så ingen grund til at betvivle hendes ædle motiver, hun er bare næstekærlig og omsorgsfuld". Herved provokerer jeg dig, så du tager mine ord til dig - eller? 

Yup, det er din fortolkning at det er nedsættende. At man bruger det generelt som et værende nedsættende kan jeg jo ikke gøre så meget ved  

Vil gerne rette din "sidste bemærkning", det er Fru og ikke frøken, tak 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mama85

alenemor42 skriver:

Shit der gik kælling i denne tråd 

Anmeld Citér

15. august 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Hvad med de kondomer, der var i computertasken? Hvilken forklaring havde han på dem? Hvordan havner kondomer overhovedet i en computertaske? 

Hvordan kom du så hurtigt fra sms-beskeden: pak dine ting-jeg vil ikke engang høre din forklaring", til, ikke bare at høre hans forklaring, men også uden videre at godtage den med det samme. Jeg tror man skal passe på med at slynge tomme trusler ud, hvis man efterfølgende forventer at blive behandlet med respekt.

Jeg ved intet om, hvad der er det rigtige for jer. Jeg kan kun konstatere, at det går hurtigt fra den ene yderlighed til den anden. Det må tage enormt mange kræfter, at være i et sådant forhold. Du skrev jo det ikke var første gang i havde problemer.

Har du nogensinde været i et rigtig langt forhold?

Jeg har nu været gift i 16 år og ja der har været bump. Vores bank (Roskilde bank) tog virkelig røven på os med et huskøb 14 dage inden de gik konkurs og i de to år vi sad i det hus var vi flere gange tæt på skilsmisse. Og der var også en periode lige efter jeg havde fået den ældste... 

Vi har oplevet meget modgang men det har kun gjort os stærkere og det som min mand fortæller passer med den mand jeg kender. Han har været mærkelig i en længere periode og jeg har tolket det helt forkert pga de forbandede kondomer. 

Han har for mange år siden indledt noget med en på en chatside men det var aldrig fysisk, kun på nettet og jeg tilgav ham ikke med det samme men gav ham en chance for at bevise sig selv over for mig og det må jeg sige at han har gjort. (Mentalt utro)

Jeg synes ikke at man bare skal smide et forhold væk uden kamp når man har børn. Jeg kan godt mærke at jeg er blevet en kæmpe irrationel hormonella efter jeg er blevet gravid og det er ikke småting jeg udsætter min mand for, tværtimod og det går lissom begge veje. 

Anmeld Citér

15. august 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har nu været gift i 16 år og ja der har været bump. Vores bank (Roskilde bank) tog virkelig røven på os med et huskøb 14 dage inden de gik konkurs og i de to år vi sad i det hus var vi flere gange tæt på skilsmisse. Og der var også en periode lige efter jeg havde fået den ældste... 

Vi har oplevet meget modgang men det har kun gjort os stærkere og det som min mand fortæller passer med den mand jeg kender. Han har været mærkelig i en længere periode og jeg har tolket det helt forkert pga de forbandede kondomer. 

Han har for mange år siden indledt noget med en på en chatside men det var aldrig fysisk, kun på nettet og jeg tilgav ham ikke med det samme men gav ham en chance for at bevise sig selv over for mig og det må jeg sige at han har gjort. (Mentalt utro)

Jeg synes ikke at man bare skal smide et forhold væk uden kamp når man har børn. Jeg kan godt mærke at jeg er blevet en kæmpe irrationel hormonella efter jeg er blevet gravid og det er ikke småting jeg udsætter min mand for, tværtimod og det går lissom begge veje. 

Jeg kan godt forstå du kæmper! Og nej ikke altid utro bare fordi man har været det engang! Hvis jeg var dig ville jeg bare droppe tråden her

Anmeld Citér

15. august 2015

Mami

Anonym skriver:

Seje jer  god vind fremover i virker som et stærkt par  

se bort fra de nedladende kommentarer, folk kender ikke jer og har måske selv nogle øv oplevelser med at give folk en chance til  

Anmeld Citér

15. august 2015

Mami

Mama85 skriver:

Det kunne jeg vel godt, men det valgte jeg ikke at gøre 

Hurtig spørgsmål til dig

har du taget nogle af de kritiske indlæg til dig og tænkt over dine handlinger og ord?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.