Jeg er så skuffet og såret.
Jeg er også gal og frustreret og ja en lille smule had og uvilje er også begyndt at fylde i bøtten af følelser der fylder inden i.
Jeg er i 3. Trimester og min mand er bare så ligeglad. Ja han malede børneværelserne til min store overraskelse og der blev fundet penge frem til nye møbler til vores præ teenage døtre som var vokset ud af deres møbler men... Når han er hjemme er han total fraværende. Sidder bare ved computeren eller på tlf og der er ingen kommunikation. Jeg finder kondomer i hans computer taske og en pakke mere i hans bil og den i bilen er åbnet 
Jeg var til en opfølgende scanning i dag pga tidligere komplikationer og jeg har tydeligt givet udtryk for at det var vigtigt for mig at han var med. Han rykkede på sine vagtplaner men alene af den grund at han ville overraske vores søn med en ps4. Han havde fuldstændig glemt mig og havde planlagt med arbejdet han skulle være der 14,30 så han skal køre 13,30. Min scanning var kl 13 men den kunne han ikke nå i følge ham men jeg ved at han sagtens kunne HVIS han ville.
Da jeg så efterfølgende ringer for at fortælle hvordan det gik har han ikke tid. Da jeg ringede 2. gang havde han heller ikke tid. Jeg ringede i alt 6 gange for at fortælle det i brudstykker. Han virker bare så kold 
Som om alle mine hormoner ikke er nok så skal han også være en nar. Og ikke nok med det så er vi inviteret til fest på lørdag (børnefødselsdag i familien) og jeg sidder i stuen da han aftaler med hans medarbejder vagtplanen og han aftaler at han tar lørdag morgen og en anden tar lørdag aften for han skal til fest lørdag aften! Say what again! Familiefesten starter kl 14 og slutter også tidligt så hvad er det for en fest der er så vigtig at prioritere??? Han siger det bare var en plade men det var det ikke. Jeg er så gal og skuffet og ked af det. FUCK ham 
Anmeld
Citér