min mand er en idiot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.608 visninger
111 svar
326 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er så skuffet og såret. 

Jeg er også gal og frustreret og ja en lille smule had og uvilje er også begyndt at fylde i bøtten af følelser der fylder inden i. 

Jeg er i 3. Trimester og min mand er bare så ligeglad. Ja han malede børneværelserne til min store overraskelse og der blev fundet penge frem til nye møbler til vores præ teenage døtre som var vokset ud af deres møbler men... Når han er hjemme er han total fraværende. Sidder bare ved computeren eller på tlf og der er ingen kommunikation. Jeg finder kondomer i hans computer taske og en pakke mere i hans bil og den i bilen er åbnet 

Jeg var til en opfølgende scanning i dag pga tidligere komplikationer og jeg har tydeligt givet udtryk for at det var vigtigt for mig at han var med. Han rykkede på sine vagtplaner men alene af den grund at han ville overraske vores søn med en ps4. Han havde fuldstændig glemt mig og havde planlagt med arbejdet han skulle være der 14,30 så han skal køre 13,30. Min scanning var kl 13 men den kunne han ikke nå i følge ham men jeg ved at han sagtens kunne HVIS han ville. 

Da jeg så efterfølgende ringer for at fortælle hvordan det gik har han ikke tid. Da jeg ringede 2. gang havde han heller ikke tid. Jeg ringede i alt 6 gange for at fortælle det i brudstykker. Han virker bare så kold 

Som om alle mine hormoner ikke er nok så skal han også være en nar. Og ikke nok med det så er vi inviteret til fest på lørdag (børnefødselsdag i familien) og jeg sidder i stuen da han aftaler med hans medarbejder vagtplanen og han aftaler at han tar lørdag morgen og en anden tar lørdag aften for han skal til fest lørdag aften! Say what again! Familiefesten starter kl 14 og slutter også tidligt så hvad er det for en fest der er så vigtig at prioritere??? Han siger det bare var en plade men det var det ikke. Jeg er så gal og skuffet og ked af det. FUCK ham 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er også gal og frustreret og ja en lille smule had og uvilje er også begyndt at fylde i bøtten af følelser der fylder inden i. 

Jeg er i 3. Trimester og min mand er bare så ligeglad. Ja han malede børneværelserne til min store overraskelse og der blev fundet penge frem til nye møbler til vores præ teenage døtre som var vokset ud af deres møbler men... Når han er hjemme er han total fraværende. Sidder bare ved computeren eller på tlf og der er ingen kommunikation. Jeg finder kondomer i hans computer taske og en pakke mere i hans bil og den i bilen er åbnet 

Jeg var til en opfølgende scanning i dag pga tidligere komplikationer og jeg har tydeligt givet udtryk for at det var vigtigt for mig at han var med. Han rykkede på sine vagtplaner men alene af den grund at han ville overraske vores søn med en ps4. Han havde fuldstændig glemt mig og havde planlagt med arbejdet han skulle være der 14,30 så han skal køre 13,30. Min scanning var kl 13 men den kunne han ikke nå i følge ham men jeg ved at han sagtens kunne HVIS han ville. 

Da jeg så efterfølgende ringer for at fortælle hvordan det gik har han ikke tid. Da jeg ringede 2. gang havde han heller ikke tid. Jeg ringede i alt 6 gange for at fortælle det i brudstykker. Han virker bare så kold 

Som om alle mine hormoner ikke er nok så skal han også være en nar. Og ikke nok med det så er vi inviteret til fest på lørdag (børnefødselsdag i familien) og jeg sidder i stuen da han aftaler med hans medarbejder vagtplanen og han aftaler at han tar lørdag morgen og en anden tar lørdag aften for han skal til fest lørdag aften! Say what again! Familiefesten starter kl 14 og slutter også tidligt så hvad er det for en fest der er så vigtig at prioritere??? Han siger det bare var en plade men det var det ikke. Jeg er så gal og skuffet og ked af det. FUCK ham 

Jeg vil lige understrege at det er HAM der bare sidder på sin computer og ham der ignorerer mig. 

Det gør virkelig ondt. Jeg skal være så opsøgende. Vi har været gift i 16 år og så er det alt han kan byde mig ?

Jeg synes han er en kæmpe skid 

Jeg har en kompliceret graviditet og så er han sådan. Jeg er træt af at være den eneste der kæmper for vores forhold. Jeg kan ikke mere 

Anmeld Citér

12. august 2015

Benjamins'mor

Jeg har ikke så mange råd, det eneste jeg kan sige er at det med komdomerne må du spørge ham direkte om. Muligt han lyver eller siger han ikke ved det. Men vi andre kan jo ikke vide hvorfor han har dem.

Anmeld Citér

12. august 2015

SMC

Det gør mig ondt at læse sådan noget, og det er svært at komme med det helt gyldne svar. Ja, der er helt sikkert noget galt med ham. 

Mit bedste råd er, at du ikke begynder at råbe og skrige af ham, for så gider han slet ikke lytte. Det kommer til at virke som et træls råd, men tilgå ham med anderkendende spørgsmål. 

Sig til ham, at du har brug for at I sætter Jer sammen og snakker lidt. Sig at du godt kan forstå at han er træt, når han kommer hjem fra job, men at du også har brug for ham. Hvis du spørger ham, om han er okay eller sur eller noget, vil du bare få et kort svar, og det kan du ikke bruge til noget. 

Ønsker dig alt det bedste

Anmeld Citér

12. august 2015

SandraXOXO

Jeg forstår slet ikke du kan være så rolig. Kondomer bruger man vel til at bolle udenom når man har gravid kone derhjemme?? Jeg var gået helt amok og havde pakket tasken og boet hos min søster/hotel. Hvor kan han bare ikke være det bekendt!! 

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Din mand lyder som en kæmpe idiot der ikke priotere dig overhovedet!

Ved ikke hvad jeg ellers skal skrive..

Andet end om du ved hvorfor han har kondomer liggende i sin taske og i bilen.. Det synes jeg er mærkeligt..

Anmeld Citér

12. august 2015

Abracadabra

Hvor er dit ansvar henne? 

Det lyder som en ulykkeligt og trist parforhold, som ingen af jer kan finde ud af at bryde ud af. 

I skal vel skilles? I hader hinanden, jeg ser ingen anden udvej. Tag et ansvar og træf beslutningen. 

Anmeld Citér

12. august 2015

jenny4

Kan der være nogen som helst plausibel forklaring på kondomerne?

Har du fortalt din mand hvordan du oplever jeres forhold? I må jo have haft det godt sammen for 7-8 måneder siden i og med at du er gravid.. 

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym

Kondomer og et åbent? Han har ikke lige tid til scanning men du ved han ville kunne nå set. Han er fraværende... Sorry men det lyder ærlig talt som om han er dig utro. Alle tegnene er der. Kondomerne er sgu svære at forklare.. Så Hvad laver du? Beslut dig for om du vil kunne tilgive et evt utroskab og konfronter ham så. Hvis du vil tilgive ja så skal han også være indstillet på hårdt arbejde. Hvis ikke du vil tilgive, så få dog bruddet overstået for alles skyld. Hellere nu i aften end i morgen. 

Anmeld Citér

12. august 2015

modesty

Anonym skriver:

Hvorfor valgte I at få endnu et barn sammen? Det kan vel ikke være helt nyt at det går så skævt - eller hvad?

M.h.t. kondomerne, så undrer det mig også at du nærmest skriver det som en biting. Jeg tænker at det enten ikke er så vigtigt for dig at han har knaldet udenom (fair nok) eller at det måske ikke helt er gået op for dig at det er dét der er sket. Men med en åben pakke kondomer i bilen, er sandsynligheden nok ret så stor (og hvor dum er han lige at han ikke kan finde ud af at skjule sporene ordentligt - men det er så en anden snak).

Kram til dig, det lyder ikke som en rar situation at stå i. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.