min mand er en idiot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2015

Pikku Myy

alenemor42 skriver:

Ok jamen jeg ser bare ikke noget anderledes i hendes debat sil end vores andres?

Andet en en kommentar som falder dig for brystet.

Mama85 skriver selv at hendes hensigt var at være flabet for at TS skulle rammes af meningen. Spørgsmålet er om det er en ønsket debatstil?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

alenemor42

Pikku Myy skriver:

Mama85 skriver selv at hendes hensigt var at være flabet for at TS skulle rammes af meningen. Spørgsmålet er om det er en ønsket debatstil?

Flabet ja .... men jeg har da bestemt set lang værre svar og debatstile her på forummet.

Det undrer mig bare at det falder nogle sådan for brystet.

Jeg stillede da også undrende spørgsmål til den ko vending TS har .... det er da vel også provokerende? 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mama85

Pikku Myy skriver:

Og er min debatstil så gral, blot fordi at jeg ikke klapper hænder og giver TS falske forhåbninger, udfra det hun skrev først? For hendes indlæg tog da godt nok en kovending så det siger spar 2! 

Anmeld Citér

15. august 2015

TNBC

Mama85 skriver:

Og er min debatstil så gral, blot fordi at jeg ikke klapper hænder og giver TS falske forhåbninger, udfra det hun skrev først? For hendes indlæg tog da godt nok en kovending så det siger spar 2! 

Det var måden du skrev det på. Flabet og barnligt. Og åndsvag at komme med, bare fordi hun har taget et andet valg end du ville.

Anmeld Citér

15. august 2015

Mama85

Yurie skriver:

Det var måden du skrev det på. Flabet og barnligt. Og åndsvag at komme med, bare fordi hun har taget et andet valg end du ville.

Jeg skrev selv at jeg skrev flabet, bevidst. Om du synes at det var barnligt eller ej, det kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Det rører mig en papand, hvad du og de andre der farer op synes, og hvis jeg har skabt røre hos det ellers så enige, Stepford wives-agtige madammer, så er jeg fuldt ud tilfreds 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mama85 skriver:

Jeg skrev selv at jeg skrev flabet, bevidst. Om du synes at det var barnligt eller ej, det kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Det rører mig en papand, hvad du og de andre der farer op synes, og hvis jeg har skabt røre hos det ellers så enige, Stepford wives-agtige madammer, så er jeg fuldt ud tilfreds 

Personligt forstår jeg slet ikke hvad du tror du kan opnå, ved den opførelse? At få andre til at tænke sig om, kan umuligt være målet. Dårlig opførelse/debatstil klæder ingen!

Anmeld Citér

15. august 2015

Mama85

Mom skriver:

Personligt forstår jeg slet ikke hvad du tror du kan opnå, ved den opførelse? At få andre til at tænke sig om, kan umuligt være målet. Dårlig opførelse/debatstil klæder ingen!

Har jeg givet udtryk for at jeg ønsker at du skal forstå mig? 

Anmeld Citér

15. august 2015

TNBC

Mama85 skriver:

Snakker du også sådan face to face? Lære at det er ok at synke ned på så lavt et level og være flabet overfor folk der står midt i noget, ingen ønsker? 

Vi fare ikke op, vi forstår ikke hvorfor man debattere på den måde, når man er et voksent menneske?

Anmeld Citér

15. august 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mama85 skriver:

Har jeg givet udtryk for at jeg ønsker at du skal forstå mig? 

Nej

Men hvad er dit mål, hvis ikke andre skal kunne forstå dig i et debatforum?

Eller er dit mål bare at skabe dig?

Anmeld Citér

15. august 2015

alenemor42

Altså i bliver da lige så grove overfor hende som i syntes hun var overfor TS...

Så i er da ikke en tand bedre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.