min mand er en idiot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2015

alenemor42

Fra alle dine mistanker til ham osv. Godtog du godt nok alt hvad sagde for gode varer hurtigt da.....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Godt du stoler på ham. Men må indrømme jeg nok ville være meget nysgerrig hvis min mand kørte rundt med kondomer i bilen om han så havde lånt en eller flere til sine venner. Så ville jeg stadig være meget nysgerrig på hvorfor han overhovedet havde dem, for var jeg gravid var det i hvert fald ikke mig han skulle bruge dem med og sådan nogle har en udløbsdato så hvorfor købe dem x antal måneder før der er brug for dem.

ville nok være ret mistænkelig faktisk 

Hvis du læser mit indlæg hvor jeg skriver at jeg er uplanlagt gravid og det skete ret hurtigt efter præventionsstop. 

Min mand havde købt kondomerne til os. Det var bare for sent... Jeg nåede at blive gravid inden kondomerne nåede hjem så at de ikke nåede længere fordi han efterfølgende glemte om dem synes jeg ikke er mistænksomt.

Min mand ville gerne have flere Børn så om det var bevidst ved jeg ikke men jeg kunne jo også selv ha købt kondomerne. Det er godt nok uplanlagt men lige så ønsket et barn som de ældste nu hvor det er på vej. 

Jeg havde også joket med at hvis jeg blev gravid så skulle han købe den dyreste barnevogn jeg kunne finde... At jeg så fravalgte den dyreste fordi jeg faldt for en anden model er jo ikke hans skyld. Han havde jo gjort dankortet klar 

Anmeld Citér

14. august 2015

loop

Anonym skriver:

Hvis du læser mit indlæg hvor jeg skriver at jeg er uplanlagt gravid og det skete ret hurtigt efter præventionsstop. 

Min mand havde købt kondomerne til os. Det var bare for sent... Jeg nåede at blive gravid inden kondomerne nåede hjem så at de ikke nåede længere fordi han efterfølgende glemte om dem synes jeg ikke er mistænksomt.

Min mand ville gerne have flere Børn så om det var bevidst ved jeg ikke men jeg kunne jo også selv ha købt kondomerne. Det er godt nok uplanlagt men lige så ønsket et barn som de ældste nu hvor det er på vej. 

Jeg havde også joket med at hvis jeg blev gravid så skulle han købe den dyreste barnevogn jeg kunne finde... At jeg så fravalgte den dyreste fordi jeg faldt for en anden model er jo ikke hans skyld. Han havde jo gjort dankortet klar 

Hvad med de kondomer, der var i computertasken? Hvilken forklaring havde han på dem? Hvordan havner kondomer overhovedet i en computertaske? 

Hvordan kom du så hurtigt fra sms-beskeden: pak dine ting-jeg vil ikke engang høre din forklaring", til, ikke bare at høre hans forklaring, men også uden videre at godtage den med det samme. Jeg tror man skal passe på med at slynge tomme trusler ud, hvis man efterfølgende forventer at blive behandlet med respekt.

Jeg ved intet om, hvad der er det rigtige for jer. Jeg kan kun konstatere, at det går hurtigt fra den ene yderlighed til den anden. Det må tage enormt mange kræfter, at være i et sådant forhold. Du skrev jo det ikke var første gang i havde problemer.

Anmeld Citér

14. august 2015

Pikku Myy

Vil bare lige minde om at TS ikke skal stå til regnskab (på Baby.dk) for sine valg

Anmeld Citér

14. august 2015

Tiggi

Synes da bare at det er skønt at der er en logisk forklaring og dejligt hvis i nu kan tale mere om tingene end at være sure og trætte af hinanden hele tiden så i kan glæde jer til den lille nyes ankomst 

Håber alt det bedste for jer, men synes da selvfølgelig at du skal holde øje med ham fremadrettet hvis han begynder at opføre sig underligt Men gælder jo for alle i et forhold, at man skal være opmærksom på sin partner hvis de ændre sig. Det kan jo være alt, lige fra utroskab til stress.  

Anmeld Citér

14. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej TS

Først: tillykke med graviditeten

Derudover synes jeg det er dejligt at høre at det virker til at du og din mand er ved at finde ud af tingene igen. Det er ikke sjovt at stå i sådan en situation når man venter en lille ny . 

Jeg tror på at du kender din mand bedst, og er den der bedst kan  bedømme om han taler sandt eller ej. Jeg sidder dog med et enkelt spørgsmål i mit hoved. Hvorfor gav han ikke bare vennen hele pakken med kondomer hvis han havde brug for nogle ? Jeg tænker i skal jo ikke bruge nogle lige nu ?

jeg håber ikke jeg støder dig ved at skrive dette, det er bare en tanke jeg tænkte jeg ville dele med dig.

mange knus herfra, og held og lykke med alt ��

Anmeld Citér

14. august 2015

Mama85

Jamen, lillemor har godtaget farmands forklaring, så er alting vel rosenrødt igen, ingen ko på isen 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mama85 skriver:

Jamen, lillemor har godtaget farmands forklaring, så er alting vel rosenrødt igen, ingen ko på isen 

Hvorfor så nedladende? 

Anmeld Citér

14. august 2015

Mama85

Hvorfor så nedladende? 

Fordi at jeg er chokeret over at der er nogen der kan finde sig i at blive behandlet på den måde. At være så konfliktsky og ikke kan konfrontere en mand Face to Face, men smider en SMS, at man kan lade sig behandle på den måde når der er børn indblandet. TS finder en, nææh, to pakker kondomer hvor der er taget hul på den ene pakke, men det var selvfølgelig hans kammerat der har fået dem..helt ærligt! Nogle gange skal tingene siges på en knap så pæn måde før det sætter tankerne i gang- så derfor!

Anmeld Citér

14. august 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mama85 skriver:

Fordi at jeg er chokeret over at der er nogen der kan finde sig i at blive behandlet på den måde. At være så konfliktsky og ikke kan konfrontere en mand Face to Face, men smider en SMS, at man kan lade sig behandle på den måde når der er børn indblandet. TS finder en, nææh, to pakker kondomer hvor der er taget hul på den ene pakke, men det var selvfølgelig hans kammerat der har fået dem..helt ærligt! Nogle gange skal tingene siges på en knap så pæn måde før det sætter tankerne i gang- så derfor!

Jeg tror ikke på, nogen bliver det mindste lydhøre af at blive hånet og nedgjort. Tværtimod. Det virker arrogant og fuldstændigt uempatisk. Hører du selv bedre efter, hvis man fx kalder dig dum? Tilmed i 3. person? 

Jeg har absolut ingen forudsætninger for at vurdere, hvad der er og ikke er foregået med TS' mand involveret. Hun har fundet fred her og nu og vælger at stole på ham. Du og jeg kender kun overfladisk til sagen og mangler en masse brikker i puslespillet.

Jeg synes, du skal slette din hoverende besked om "lillemor". Den er virkelig utiltalende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.