Anonym skriver:
Hvis du læser mit indlæg hvor jeg skriver at jeg er uplanlagt gravid og det skete ret hurtigt efter præventionsstop.
Min mand havde købt kondomerne til os. Det var bare for sent... Jeg nåede at blive gravid inden kondomerne nåede hjem så at de ikke nåede længere fordi han efterfølgende glemte om dem synes jeg ikke er mistænksomt.
Min mand ville gerne have flere Børn så om det var bevidst ved jeg ikke men jeg kunne jo også selv ha købt kondomerne. Det er godt nok uplanlagt men lige så ønsket et barn som de ældste nu hvor det er på vej.
Jeg havde også joket med at hvis jeg blev gravid så skulle han købe den dyreste barnevogn jeg kunne finde... At jeg så fravalgte den dyreste fordi jeg faldt for en anden model er jo ikke hans skyld. Han havde jo gjort dankortet klar 
Hvad med de kondomer, der var i computertasken? Hvilken forklaring havde han på dem? Hvordan havner kondomer overhovedet i en computertaske?
Hvordan kom du så hurtigt fra sms-beskeden: pak dine ting-jeg vil ikke engang høre din forklaring", til, ikke bare at høre hans forklaring, men også uden videre at godtage den med det samme. Jeg tror man skal passe på med at slynge tomme trusler ud, hvis man efterfølgende forventer at blive behandlet med respekt.
Jeg ved intet om, hvad der er det rigtige for jer. Jeg kan kun konstatere, at det går hurtigt fra den ene yderlighed til den anden. Det må tage enormt mange kræfter, at være i et sådant forhold. Du skrev jo det ikke var første gang i havde problemer.
Anmeld
Citér