min mand er en idiot :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2015

Mama85

Yurie skriver:

Snakker du også sådan face to face? Lære at det er ok at synke ned på så lavt et level og være flabet overfor folk der står midt i noget, ingen ønsker? 

Vi fare ikke op, vi forstår ikke hvorfor man debattere på den måde, når man er et voksent menneske?

Kære Yurie. Nu tager "debatten" en hel anden drejning, hvis du ikke kan holde dig til emnet, men i stedet vil finde ting du kan pege fingre ad, som alligevel bare preller af mig, så er du velkommen til at pakke pakkenellikerne, for det skal du da ikke bruge krudt på. For debatten her drejer sig om et heeeeeeelt andet menneske end mig, godt nok er jeg interessant, men jeg foretrækker at holde mig til de pågældende emner debatterne drejer sig om. 

Men du får da et svar alligevel, for jeg er faktisk et meget høfligt menneske  ja, det kan jeg godt finde på, men heldigvis har det kun været nødvendigt én gang at der skulle snakkes med SÅ store bogstaver, før min veninde fattede noget i den pågældende situation.

god weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

Mama85

Mom skriver:

Nej

Men hvad er dit mål, hvis ikke andre skal kunne forstå dig i et debatforum?

Eller er dit mål bare at skabe dig?

Jeg kan ikke synke ned på dit niveau, desværre..meget kan jeg, men det dér nægter jeg pure 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mama85

alenemor42 skriver:

Altså i bliver da lige så grove overfor hende som i syntes hun var overfor TS...

Så i er da ikke en tand bedre 

Forskellen ligger I at de ikke sætter mit pis i kog, som mine indlæg gjorde ved dem 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mama85 skriver:

Jeg kan ikke synke ned på dit niveau, desværre..meget kan jeg, men det dér nægter jeg pure 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mama85

Mom skriver:

Anmeld Citér

15. august 2015

Mami

Mama85 skriver:

Fordi at det var sagt så flabet at man ikke kan lade være med at studse over det.

den lomme logik er du nok alene om søster lystig 

- så lytter du nu? Hvor jeg skriver flabet? 

Anmeld Citér

15. august 2015

Kløver

Har ikke læst alle kommentarerne så måske noget er svaret på 

den med kondomerne er ikke i ordenhvis det er pga utroskab, men da du lidt nævner det kort og som en lidt ligegyldig ting, tænker jeg om der kan være en logisk forklaring, som gør at du ikke selv virker til at tænke meget over om han utro. Brugte i feks kondomer inden du blev gravid eller lignende? 

De andre ting kan jeg godt forstå kan virke trelse, men har han måske meget om ørerne og prøver at gøre hvad han kan for de store nu der kommer en mere, så han ikke har tænkt over de ting du ser som et problem. Har du gjort opmærksom på det. Synes delen med teenage børnene og han laver deres værelser er en god tanke så de bla ikke føler sig glemt i det hele, når den lille ny kommer

forstår godt du er ked af fødselsdagssituationen men kan der være misforståelse eller noget han bare ikke har fået uddybet? 

Tror det er meget vigtigt i får snakket om alle de her ting, forventninger og behov 

håber i finder en løsning på det hele 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mama85

Mami skriver:

den lomme logik er du nok alene om søster lystig 

- så lytter du nu? Hvor jeg skriver flabet? 

Og hvad så, kære Mami? Læs det hele i gennem før du udtaler dig, fortsat god weekend  nu kalder min mand 

Anmeld Citér

15. august 2015

Mami

Og hvad så, kære Mami? Læs det hele i gennem før du udtaler dig, fortsat god weekend  nu kalder min mand 

Har skam læst fra start til slut  

jeg venter spændt om pointen siver bedre end når man er flabet? I lige måde  

så må Du hellere svarer ham

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Har ikke læst alle kommentarerne så måske noget er svaret på 

den med kondomerne er ikke i ordenhvis det er pga utroskab, men da du lidt nævner det kort og som en lidt ligegyldig ting, tænker jeg om der kan være en logisk forklaring, som gør at du ikke selv virker til at tænke meget over om han utro. Brugte i feks kondomer inden du blev gravid eller lignende? 

De andre ting kan jeg godt forstå kan virke trelse, men har han måske meget om ørerne og prøver at gøre hvad han kan for de store nu der kommer en mere, så han ikke har tænkt over de ting du ser som et problem. Har du gjort opmærksom på det. Synes delen med teenage børnene og han laver deres værelser er en god tanke så de bla ikke føler sig glemt i det hele, når den lille ny kommer

forstår godt du er ked af fødselsdagssituationen men kan der være misforståelse eller noget han bare ikke har fået uddybet? 

Tror det er meget vigtigt i får snakket om alle de her ting, forventninger og behov 

håber i finder en løsning på det hele 

Da jeg skrev indlægget var jeg meget hormonel og når jeg kigger tilbage så har han faktisk været ret tålmodig med mig... Jeg har haft så mange gener i denne graviditet (eller dem alle) og så har jeg været ret nede (tæt på depression) og han har støttet mig selv når jeg har været så strid. 

Det med kondomerne er der flere at de har skrevet at de ville ha reageret meget mere på og jeg tror måske også ubevidst at jeg ikke har reageret mere fordi at vi har brugt kondom men vi løb tør og ja jeg blev nemt og hurtigt gravid... En lille efternøler der kommer til at blive så forkælet. Så derfor er der jo en logisk forklaring på kondomerne. 

Vi har talt sammen og det var faktisk ikke en lang samtale for vi kunne begge godt se vores fejl og hvor vi skulle rette ind. Det har også været meget bedre siden. Jeg kan mærke at vi begge igen hviler hos hinanden (hvis det gir mening).

Jeg er rigtig glad for vores forhold nu og glæder mig til vores årsdag i næste uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.