Hejsa Piger
Kan vist rolig sige at jeg har fundet min kærlighed på nettet....
For 5 år tilbage sad jeg en aften og tænkte at jeg ville prøve at loggge på scor. Jeg havde hørt meget om siden så nu skulle det være.... Men da det ik var noget for mig ville jeg hurtig logge ud igen, men en fyr skrev så til mig. Skrev til ham at jeg var på vej væk, men at han da ku smide hans nr, så ville jeg sms ham... Havde bestemt at jeg egentlig ik gad, men så blev jeg jo alligevel lidt nysgerrig også skrev jeg til ham..... Vi skrev længe frem og tilbage og aftalte en dag at nu skulle vi mødes.
Vi havde en aften og nat sammen, og hyggede os rigtig meget i hinandens selvskab, men lod det blive ved dette da vi begge var meget unge, og afstanden var mod os.
Vi holdt stadig kontakten via sms og msn. Vi havde begge nye kærester, men aldrig noget vild seriøst. Men så en dag fandt A en ny kæreste og de flyttede efter kort tid sammen. (Øv bøv, tænkte jeg) Men vi fortsatte kontakten, og gnisten mellem os blussede stadig.... De gik så fra hinanden april 08, og jeg blev egentlig mere glad for det end jeg egentlig regnede med jeg ville blive. Pludselig en søndag morgen skrev han til mig at nu syntes han vi skulle ses igen, efter 4 år med kun sms og msn skriveri. Og ja nu skal vi giftes d 3 juli 2010 og venter os en lille bebs først i april...

Det er da det man kalder en kærligheds historie..... Ss
Kram fra Louise 10+3 som elsker hendes mand over alt på jorden.....
Anmeld