Fundet kærlighed på nettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Pingu

Eva skriver:

Ok  Jeg synes slet ikke det er mærkeligt....og med alle jeres historier vidner det da om at jeg har været uheldig...for min teori om at I har snuppet alle de gode mænd, den holder nok ikke helt
Jeg følte bare det var meget kaotisk og svært at gennemskue...men jeg er nok også bare lidt alternativ og vil gerne møde mennesker og føle deres karma...lilla ble du ved..
Knus..

He he......lilla ble!!

Jeg går også meget op i det med at møde mennesker.....og så sidder vi her!!

Men en veninde lokkede mig til dating og der vælger man jo også at mødes og kan der mærke karma, bleer olign!!!

Min mand ramte mig dog som den eneste grundigt i mit indre med sine breve, min mave sagde mig at han var noget særligt og heldigvis var han det!

Har da også hørt fra dem der vist fik andre til at skrive!!!

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Diana...

Nope jeg har ikke mødt min mand over nettet men de fleste af mine venner/veninder har mødt deres mænd over nettet jeg har prøvet det men det var ikke lige min men jeg var nok heller ikke helt klar på det tidspunkt og opgav hurtig hvis man kan sige det sådan men hvis jeg en dag ender med ikk at være sammen med min mand jamen så skal det da nok prøves men men men nu skal jeg jo være sammen med min mand resten af livet 

Kram Diana der HELT sikkert synes du skal springe ud i det.

Anmeld

16. september 2009

Diana...

Eva skriver:

hmm... det overrasker mig at så mange har fundet deres mand over nettet og det forklarer jo en hel del...

Ja det overrasker os mig at flertallet har mødt dem over nettet. 

kram

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Pingu skriver:

He he......lilla ble!!

Jeg går også meget op i det med at møde mennesker.....og så sidder vi her!!

Men en veninde lokkede mig til dating og der vælger man jo også at mødes og kan der mærke karma, bleer olign!!!

Min mand ramte mig dog som den eneste grundigt i mit indre med sine breve, min mave sagde mig at han var noget særligt og heldigvis var han det!

Har da også hørt fra dem der vist fik andre til at skrive!!!

Henriette

Det er helt sikkert nok lige så svært eller nemt på nettet som i virkeligheden...du har været heldig.
Jeg ved også godt at jeg ikke selv gad mødes med en masse osv....og der var en der ramte mig og så gad jeg bare ikke skrive mere, så ja, man skal jo ville det som udgangspunkt..
Og ja, sgu komisk man så skriver her...hmm...
Knus frk, Lilla ble...

Anmeld

16. september 2009

Halbschön

Yep, jeg har fundet min nuværende kæreste på nettet.. Og nu venter vi vores første lille guldklump

Renée, 37+5.

Anmeld

16. september 2009

4kløver

Jeg fandt min mand for snart 10 år siden ved at tag en tur i brugsen

Anmeld

16. september 2009

vatten

Jeg har mødt min kæreste på nettet. Jeg synes det er en rigtig god idé, specielt, hvis man har børn og tiden ikke rigtigt er til at rende rundt at lede. På nettet kan man gøre det, når de små sover

Anmeld

16. september 2009

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Kan vist rolig sige at jeg har fundet min kærlighed på nettet....

For 5 år tilbage sad jeg en aften og tænkte at jeg ville prøve at loggge på scor. Jeg havde hørt meget om siden så nu skulle det være.... Men da det ik var noget for mig ville jeg hurtig logge ud igen, men en fyr skrev så til mig. Skrev til ham at jeg var på vej væk, men at han da ku smide hans nr, så ville jeg sms ham... Havde bestemt at jeg egentlig ik gad, men så blev jeg jo alligevel lidt nysgerrig også skrev jeg til ham..... Vi skrev længe frem og tilbage og aftalte en dag at nu skulle vi mødes.

Vi havde en aften og nat sammen, og hyggede os rigtig meget i hinandens selvskab, men lod det blive ved dette da vi begge var meget unge, og afstanden var mod os.

Vi holdt stadig kontakten via sms og msn. Vi havde begge nye kærester, men aldrig noget vild seriøst. Men så en dag fandt A en ny kæreste og de flyttede efter kort tid sammen. (Øv bøv, tænkte jeg) Men vi fortsatte kontakten, og gnisten mellem os blussede stadig.... De gik så fra hinanden april 08, og jeg blev egentlig mere glad for det end jeg egentlig regnede med jeg ville blive. Pludselig en søndag morgen skrev han til mig at nu syntes han vi skulle ses igen, efter 4 år med kun sms og msn skriveri. Og ja nu skal vi giftes d 3 juli 2010 og venter os en lille bebs først i april...

Det er da det man kalder en kærligheds historie..... Ss

Kram fra Louise 10+3 som elsker hendes mand over alt på jorden.....

Anmeld

16. september 2009

Trolde_mor

Er imponeret over resultatet, men når det kommer til stykket, kan jeg godt forstå det. Jeg tror vi alle kender til hvor svært det er at finde en, og hvor gør man det lige. I byen er det ofte de forkerte eller også er folk for fulde.. o.lign.

Jeg mødte selv min kæreste over nettet. Jeg skulle hjælpe en veninde og viste hende hvordan hun skulle gøre ved at oprette en. Da jeg så søgte, stødte jeg på Ronnie - og en der laver pandekager om natten ligesom mig, måtte jeg da bare skrive til. Aldrig hørt nogen gøre det.. smiler.. Og ja, så viste det sig at det ikke var det eneste vi havde tilfælles

Anmeld

16. september 2009

Lise

Ja, jeg mødte min kæreste på dating.dk for snart fem år siden. Jeg måtte kysse mange frøer inden, men jeg syntes også at det var sjovt at date løst og fast..
Nå, men så mødte jeg Christian i december 2004, og nu venter v jo så vores 2. barn sammen...

Jeg synes det er en rigtig god måde at møde nye mennesker på. Vist er der mange fjolser, men der er også gode mænd imellem. Og selvfølgelig skal man mødes irl for at se om der virkelig er noget, men man kan jo lade være med at sidde og skrive til hinanden gennem flere måneder, og i stedet mødes tidligt... det gjorde jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.