Fundet kærlighed på nettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du mødt din mand/kæreste over nettet??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.333 visninger
83 svar
0 synes godt om
16. september 2009

NaFe

Go morgen De Damer....

Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??

Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....

Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

sarahb

jeg har men ikk på dating sites

Anmeld

16. september 2009

trunte89

Jeg fandt min for 2½ år siden på dating. Og inden da har jeg også mødt andre søde mennesker gennem nettet.
Min bedste veninde har også mødt sin over nettet. De har været sammen i 3 år til januar.
Flere af mine andre veninder har også haft heldet med sig den vej, så det kan bestemt godt lade sig gøre

Anmeld

16. september 2009

Mca<3

Jo da   Dating.dk .....      Fandt manden ,, Faderen til mit barn ....  Kom i gang alle single kvinder ,,, Det er sjovt ,,,,

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Feluca09 skriver:

Go morgen De Damer....

Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??

Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....

Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand

Uha, der er jo mange der møder deres kommende mand/kone over nettet, men det kommer nok an på hvem man er og hvordan man har det med det.
Personligt vil jeg møde mennesket, mærke med det samme om den der kemi er der og så tage den derfra. Egentlig er jo fuldstændig ligeglad med fritidsinteresser, højde, job osv, hvis lige det der er der.
Jeg har prøvet at være på dating og mage til overfladisk udseende fokuseret verden skal man godt nok lede længe efter...og så bruger man så meget tid på en masse breve som ligner hinanden og alle prøver at skille sig ud...til sidst endte det med at jeg valgte alle fra der rød, der var for tykke, for tynde, havde børn, havde tatoveringer, var skaldede, ikek havde job osv osv...og det er jo latterligt.
Så jeg vil aldrig komme til at møde nogen mand over nettet...jeg vil møde dem der hvor jeg er og lever...
Men du kan da prøve...måske det er noget for dig..hvad med facebook, har du ikke nogen der du kunen date?? der er vidst også noget dating noget derinde..
Knus Eva..

Anmeld

16. september 2009

Misjelle

Nu har jeg ikke mødt min mand over nettet, men blev jeg single i dag, så er jeg helt sikker på at det ville være måden for mig at finde en ny på . Jeg er ikke rigtig den store gå i byen pige og har jo efterhånden mødt alt hvad veninderne har at byde på, så kunne slet ikke forestille mig anden måde. Det er jo også blevet så legalt at finde hinanden på den måde, kan huske dengang det var tabu ... og nu snakker man bare åbent om det til alle og enhver. Hvor er det bare skønt det er blevet sådan, udvalget er jo også bare så meget større .

Held og lykke med det

Michelle som selvfølgelig satser på at skulle være sammen med sin mand for altid

Anmeld

16. september 2009

NaFe

Eva skriver:

Uha, der er jo mange der møder deres kommende mand/kone over nettet, men det kommer nok an på hvem man er og hvordan man har det med det.
Personligt vil jeg møde mennesket, mærke med det samme om den der kemi er der og så tage den derfra. Egentlig er jo fuldstændig ligeglad med fritidsinteresser, højde, job osv, hvis lige det der er der.
Jeg har prøvet at være på dating og mage til overfladisk udseende fokuseret verden skal man godt nok lede længe efter...og så bruger man så meget tid på en masse breve som ligner hinanden og alle prøver at skille sig ud...til sidst endte det med at jeg valgte alle fra der rød, der var for tykke, for tynde, havde børn, havde tatoveringer, var skaldede, ikek havde job osv osv...og det er jo latterligt.
Så jeg vil aldrig komme til at møde nogen mand over nettet...jeg vil møde dem der hvor jeg er og lever...
Men du kan da prøve...måske det er noget for dig..hvad med facebook, har du ikke nogen der du kunen date?? der er vidst også noget dating noget derinde..
Knus Eva..

Du har helt ret...man kommer til a bruge masser tid på brev og sådan, og man har ingen anelse om man har kemi i den virkelige verden. Men samtidig er det smart når man ikke kommer så meget ud. Har jo feluca som jeg bruger al min tid på, så a finde ham i byen har laaaaange udsigter. Ved ikke om der findes sådan noget over facebook faktisk, må da lige tjekke en gang..smiler

Anmeld

16. september 2009

Ayasmor

Misjelle skriver:

Nu har jeg ikke mødt min mand over nettet, men blev jeg single i dag, så er jeg helt sikker på at det ville være måden for mig at finde en ny på . Jeg er ikke rigtig den store gå i byen pige og har jo efterhånden mødt alt hvad veninderne har at byde på, så kunne slet ikke forestille mig anden måde. Det er jo også blevet så legalt at finde hinanden på den måde, kan huske dengang det var tabu ... og nu snakker man bare åbent om det til alle og enhver. Hvor er det bare skønt det er blevet sådan, udvalget er jo også bare så meget større .

Held og lykke med det

Michelle som selvfølgelig satser på at skulle være sammen med sin mand for altid

du får lige et kram herfra

Anmeld

16. september 2009

Valle81

Héjsa:0)

Kan på det stærkeste anbefale at bruge internettet:0)

Jeg fandt min vidunderlige kæreste der, på en dating side der hedder Love.dk, en bililg og meget overskuelig side:0)

Vi chattede en måneds tid, derfter mødtes vi en lørdag i September sidste år. Og tjah vi har været sammensiden. I juni flyttede han ind hos mig, vi venter vores første ban, har lige haft årsdag og på fredag skal vi flytte i vores nye fælles hjem:0)

Så det er bare at springe ud i det og nyde det.

held og lykke

Christina
14+2

Anmeld

16. september 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Du har helt ret...man kommer til a bruge masser tid på brev og sådan, og man har ingen anelse om man har kemi i den virkelige verden. Men samtidig er det smart når man ikke kommer så meget ud. Har jo feluca som jeg bruger al min tid på, så a finde ham i byen har laaaaange udsigter. Ved ikke om der findes sådan noget over facebook faktisk, må da lige tjekke en gang..smiler

jeg har det på samme måde... derfor var jeg hurtig til at møde folk... ellers var det tidsspild jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.