Feluca09 skriver:
Go morgen De Damer....
Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??
Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....
Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand 
Uha, der er jo mange der møder deres kommende mand/kone over nettet, men det kommer nok an på hvem man er og hvordan man har det med det.
Personligt vil jeg møde mennesket, mærke med det samme om den der kemi er der og så tage den derfra. Egentlig er jo fuldstændig ligeglad med fritidsinteresser, højde, job osv, hvis lige det der er der.
Jeg har prøvet at være på dating og mage til overfladisk udseende fokuseret verden skal man godt nok lede længe efter...og så bruger man så meget tid på en masse breve som ligner hinanden og alle prøver at skille sig ud...til sidst endte det med at jeg valgte alle fra der rød, der var for tykke, for tynde, havde børn, havde tatoveringer, var skaldede, ikek havde job osv osv...og det er jo latterligt.
Så jeg vil aldrig komme til at møde nogen mand over nettet...jeg vil møde dem der hvor jeg er og lever...
Men du kan da prøve...måske det er noget for dig..hvad med facebook, har du ikke nogen der du kunen date?? der er vidst også noget dating noget derinde..
Knus Eva..
Anmeld