Fundet kærlighed på nettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Sweet1978

Ja det har jeg, der er faktisk kun en af mine kærester som ikke var på den måde, nemlig den første Nadias far. Da vi gik fra hinanden og jeg havde hende var det lidt svært at gå i byen og søge. Så det blev internettet og det gav pote til sidst efter mange forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

NaFe

Vor er det bare dejligt a høre alle jeres historier, og syntes det vildt så mange der faktisk har mødt kærligheden der.....giver mig da håber...griner... Så må i sving med a tjekke de sites ud..måske jeg lige så heldig som jer...

Anmeld

16. september 2009

LotteGabriella

Pingu skriver:

Så har jeg et "overfladisk udseende fokuseret"-ægteskab og tre "overfladisk udseende fokuseret"-skabte børn!!!

Lidt synd du ser så sort-hvidt på det! Helt iorden at du selv har haft en øv-oplevelse, men der er jo mange ægte og jordnære mennesker også på dating siderne. Min mand og jeg var der da, og jeg skulle nu mene at vi er meget ægte, fornuftige og jordnære mennesker!

Rigtigt at man nok skal gennemskue mange fjolser - var på en del hylende grinagtige dates...........men åhhhh dem griner vi stadig af den dag idag og de er blevet et kært minde fra min "dating-tid"!............særligt ham der bad tjeneren om en lommeregner så vi kunne dele regningen ned til sidste øre!!!!!! "Skal vi ses igen????..........HVAD TROR DU SELV!!!!!

Men nu er det sådan at jeg har mødt min skønne mand på denne fuldstændig overfladiske måde for 7½ år siden på dating dk. Vi er gift og har 3 vidunderlige unger..........så det kan man altså godt!

Og jo, jeg skulle da også møde ham face to face og mærke om han var den han udgav sig for og det var han helt ind til benet!!!;o) Men i min omgangskreds, der hvor jeg var og levede, var der INGEN singelmænd der sagde mig noget og dem man mødte i byen var i min verden frygtelige "overfladisk udseende fokuseret" og fulde mænd siger mig INTET!
Så dating dk var en fin mulighed for mig!

Henriette

så enig

Jeg ville aldrig ha' mødt min dejlige jyde, hvis jeg ikke  havde været på dating.dk.....da han er fra Mors og jeg fra kbh....så synes at det er rigtig dejligt at mulighederne åbner sig endnu mere via datingsites...i hvert fald i min verden

Anmeld

16. september 2009

N&J

Hej, jamen jeg tænker at du eller andre der er ved at kaste sig ud i det måske kunne oprette en gruppe, så man kunne følge hinanden og måske lure lidt gode råd af hinanden.. jeg har selv fået det i tankerne, men venter til jeg er begyndt at arbejde igen og Nikita er blevet lidt større.. Men jeg tror også det er derinde jeg skal finde fyren og min veninde mødte sin kæreste for godt et år siden, de flyttede sammen for 3 mdr. siden og skal både have børn og bryllup, hun sagde at hun vidste det med det samme...

Held og lykke..

Knuz fra Jane og Nikita..

Anmeld

16. september 2009

DK

Jeg har ikke mødt min kæreste over nettet. Men jeg har dog tidligere da jeg var yngre fundet kærester på nettet. Det er sjovt, og hvis man tænker sig lidt om, også nemt og sikkert. Altså man kan altid gå igen fra en cafe eller noget, hvis man ikke synes det lige var noget. For mig at se er der ingen forskel på det, og så møde folk tilfældigt i byen. Altså det er da ikke mere sikkert.

Det der nok er vigtigt er bare at få skrevet præcist hvad det er man er ude efter. Kæreste. Sex. Sjov og ballade??

God fornøjelse!!!!

Knus

Anmeld

16. september 2009

malou

ja jeg mødte min mand på Dating.dk - vupti i løbet af 6 md havde vi købt hus, flyttet over sundet... og nu 2 1/2 år senere er vi blevet gift og fået en dejlig søn på nu 10 md.. så jeg kan kun VARMT anbefale net dating....- jeg mødte Dennis og var solgt på 1 date... ( han var også min eneste date derinde fra... så jeg var MEGET heldig)

knus malou

Anmeld

16. september 2009

Stumpen

Ja jeg mødte min kæreste på ofir.dk chat for 6,5 år siden..

Hvis ellers den man skriver med er ærlig, så synes jeg at man får meget mere ud af det end at score i byen, for i byen er det udelukkende udseende og væremåde man score på, via kommunikation via x antal breve og chats, så kender du fyren inden du dømmer ham på udseende (på ofir er/var der ikke billeder og profiler)

Anmeld

16. september 2009

Mira0911

Jeg har da mødt et par stykker over nettet...

Jeg skulle til fest ved en engang som jeg havde snakket med over nettet, til festen
sidder min nuværende kæreste der os...

Vi blev først kærester efter 1 år.. Vi var rigtig gode venner i 1 år inden vi fandt sammen....

Meningen var jo at min kærestes bedste ven og jeg skulle finde ud af om vi fungerede sammen... Det gjorde vi ikke...

Anmeld

16. september 2009

Lærke90

Jeg mødte min nuværende kæreste / faderen til mit barn overnettet for snart 3 år siden, og vi har været sammen i 2,5 år.
Jeg tror godt man kan finde kærligheden overnettet  - det gjorde jeg i hvert fald

Dog har jeg haft en dårlig oplevelse igennem nettet, så det er noget man skal gøre med et kritisk synspunkt synes jeg..
(men har den overbevisning at jeg bare var meget naive, da det var en mindre heldig fyr jeg mødte - er heldigvis blevet klogere )

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det har jeg ikke, men jeg kender rigtig mange der er blevet gift af det.

TIlgengæld har jeg fået rigtig mange gode venner, fx. herfra, fra netbaby (i sin tid - mangler jo ikke den side mere ) og fra Blackmarket.
I gamle dage var det under uret og ofir chat...

NU chatter jeg ikke mere på chatsider, men jeg har folk på msn, hvis jeg har lyst til at snakke tættere

Så ikke lige kærester, men en masse gode venner - og en masse bryllupper som følge af nettet hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.