Fundet kærlighed på nettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Vingummien

Ja du ved det jo allerede, men ja mødte min på nettet.

Vi mødtes rimelig hurtigt  og ikke alene, os netop for ikke at spilde en masse tid på noget der ikke er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Mca<3

Feluca09 skriver:

Du har helt ret...man kommer til a bruge masser tid på brev og sådan, og man har ingen anelse om man har kemi i den virkelige verden. Men samtidig er det smart når man ikke kommer så meget ud. Har jo feluca som jeg bruger al min tid på, så a finde ham i byen har laaaaange udsigter. Ved ikke om der findes sådan noget over facebook faktisk, må da lige tjekke en gang..smiler

Jeg syntes det er smart fordi man nemlig ikke skal mø'de en masse som slet ikke er noget   Man kan hurtigt mærke om der er kemi efter et par breve ...  Min kæreste og jeg føjede med det samme hinanden over på vores messenger og så skrev vi non stop i 9 timer   Der var kemi ,,

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

Jeg har mødt min kæreste på Match.com

Var egentlig ikke "typen" til at gå på dating sider, men sprang ud i det, og fandt ud af at det faktisk ikke var farligt og skræmmende, men derimod ret underholdende. Man skal lige pludselig tage stilling til mange ting om sig selv og om hvad man ønsker og drømmer om, og lærte jeg personligt ret meget af.

Men smag og behag.

Håber dog for dig at du kaster dig ud i det, for du behøver jo ikke møde nogen hvis du ikke føler for det, du kan sidde hjemme og bruge den tid på det som du har lyst til, så på den måde foregår det 100% på dine præmisser.

Held og lykke

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Du har helt ret...man kommer til a bruge masser tid på brev og sådan, og man har ingen anelse om man har kemi i den virkelige verden. Men samtidig er det smart når man ikke kommer så meget ud. Har jo feluca som jeg bruger al min tid på, så a finde ham i byen har laaaaange udsigter. Ved ikke om der findes sådan noget over facebook faktisk, må da lige tjekke en gang..smiler

Jeg går heller ikke i byen....har jo også et barn fuldtid. Men der er jo masser af steder udover byen, som jeg ikke har andet erfaringer end gode knald med.
Nå, men der er jo i børnenes skole eller børnehave..søde enlige fædre, så er der i butikker, til fritidsinteresser osv osv...jeg synes der er helt vildt mange muligheder, det er bare om at gøre noget.
Men jo, det er da nemt på nettet, jeg gider bare ikke sidde og skrive med hundrede forskellige og jeg kan slet ikke overskue hvem jeg skal vælge fra eller til, det syntes jeg var vildt svært..lidt ligesom når jeg skal købe tøj eller sko..
Men det handler nok også om at jeg ikke mangler en mand, kommer der den rigtige så er det fint, skal jeg leve uden så er det mindst lige så fint...jeg er bare ikke typen der har brug for at have en...
Og så var der så meget desperation, syntes jeg....det var for meget på nettet...og nej, kemi og tiltrækning det opleves først når man mødes og ikke pr. brev....selvfølgelig kan man svinge, men når man så møder personen så er det jo ikke sikkert man tænder på ham..
held og lykke..
Knus..

Anmeld

16. september 2009

Lone Jakobsen

Feluca09 skriver:

Go morgen De Damer....

Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??

Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....

Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand

hejsa
jamen jeg mødte også min mand på nettet. det var så farmerdating.dk...lidt pudsigt da ingen af os er fra landet... men vi  var begge meget tilfredse med siden.
den er ikke så stor som de andre og jeg synes derfor at den virkede mere overskuelig. har også prøvet dating.dk og hed den jubii.dk...
men ja, for os virkede det helt perfekt... men vi var så også i gruppen af enlige forældre der derfor havde problemer med at komme ud og møde nogen i den virkelige verden.
sku jeg blive single igen vil jeg til hver tid bruge netdating igen.

Anmeld

16. september 2009

Pingu

Eva skriver:

Uha, der er jo mange der møder deres kommende mand/kone over nettet, men det kommer nok an på hvem man er og hvordan man har det med det.
Personligt vil jeg møde mennesket, mærke med det samme om den der kemi er der og så tage den derfra. Egentlig er jo fuldstændig ligeglad med fritidsinteresser, højde, job osv, hvis lige det der er der.
Jeg har prøvet at være på dating og mage til overfladisk udseende fokuseret verden skal man godt nok lede længe efter...og så bruger man så meget tid på en masse breve som ligner hinanden og alle prøver at skille sig ud...til sidst endte det med at jeg valgte alle fra der rød, der var for tykke, for tynde, havde børn, havde tatoveringer, var skaldede, ikek havde job osv osv...og det er jo latterligt.
Så jeg vil aldrig komme til at møde nogen mand over nettet...jeg vil møde dem der hvor jeg er og lever...
Men du kan da prøve...måske det er noget for dig..hvad med facebook, har du ikke nogen der du kunen date?? der er vidst også noget dating noget derinde..
Knus Eva..

Så har jeg et "overfladisk udseende fokuseret"-ægteskab og tre "overfladisk udseende fokuseret"-skabte børn!!!

Lidt synd du ser så sort-hvidt på det! Helt iorden at du selv har haft en øv-oplevelse, men der er jo mange ægte og jordnære mennesker også på dating siderne. Min mand og jeg var der da, og jeg skulle nu mene at vi er meget ægte, fornuftige og jordnære mennesker!

Rigtigt at man nok skal gennemskue mange fjolser - var på en del hylende grinagtige dates...........men åhhhh dem griner vi stadig af den dag idag og de er blevet et kært minde fra min "dating-tid"!............særligt ham der bad tjeneren om en lommeregner så vi kunne dele regningen ned til sidste øre!!!!!! "Skal vi ses igen????..........HVAD TROR DU SELV!!!!!

Men nu er det sådan at jeg har mødt min skønne mand på denne fuldstændig overfladiske måde for 7½ år siden på dating dk. Vi er gift og har 3 vidunderlige unger..........så det kan man altså godt!

Og jo, jeg skulle da også møde ham face to face og mærke om han var den han udgav sig for og det var han helt ind til benet!!!;o) Men i min omgangskreds, der hvor jeg var og levede, var der INGEN singelmænd der sagde mig noget og dem man mødte i byen var i min verden frygtelige "overfladisk udseende fokuseret" og fulde mænd siger mig INTET!
Så dating dk var en fin mulighed for mig!

Henriette

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

ps.

Jeg synes personligt at der er STOR forskel på siderne.

Nu ved jeg godt at der er mange der har gode erfaringer med dating, men min erfaring er at dating er lidt mere overfladisk og one-night-stand agtig. Lidt mere smart i en fart. - Håber du forstår. Selvfølgelig er der også mange seriøse, det kan man jo bl.a læse i denne tråd, men det er nu min erfaring.
Match passede mig bedre, synes den var mere voksen og seriøs, og da jeg ikke var ude efter en one nighter, så var det mere mig.

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Så har jeg et "overfladisk udseende fokuseret"-ægteskab og tre "overfladisk udseende fokuseret"-skabte børn!!!

Lidt synd du ser så sort-hvidt på det! Helt iorden at du selv har haft en øv-oplevelse, men der er jo mange ægte og jordnære mennesker også på dating siderne. Min mand og jeg var der da, og jeg skulle nu mene at vi er meget ægte, fornuftige og jordnære mennesker!

Rigtigt at man nok skal gennemskue mange fjolser - var på en del hylende grinagtige dates...........men åhhhh dem griner vi stadig af den dag idag og de er blevet et kært minde fra min "dating-tid"!............særligt ham der bad tjeneren om en lommeregner så vi kunne dele regningen ned til sidste øre!!!!!! "Skal vi ses igen????..........HVAD TROR DU SELV!!!!!

Men nu er det sådan at jeg har mødt min skønne mand på denne fuldstændig overfladiske måde for 7½ år siden på dating dk. Vi er gift og har 3 vidunderlige unger..........så det kan man altså godt!

Og jo, jeg skulle da også møde ham face to face og mærke om han var den han udgav sig for og det var han helt ind til benet!!!;o) Men i min omgangskreds, der hvor jeg var og levede, var der INGEN singelmænd der sagde mig noget og dem man mødte i byen var i min verden frygtelige "overfladisk udseende fokuseret" og fulde mænd siger mig INTET!
Så dating dk var en fin mulighed for mig!

Henriette

Kan ikke forstå du på den måde føler dig angrebet...jeg aner jo intet om dig og din mand...præcis som dig, så fortæller jeg om mine erfaringer og jeg syntes det var skidt...virkelig. Og jeg gav det en chance, skrev med en del, mødtes med et par stykker. Men det sagde mig intet. Og dermed ikke sagt at det ikke gør det for andre...det kan jeg jo se at det gør.
Men i min verden og ud fra det jeg synes er værdigfuldt og vigtigt, der er netdating bare ikke mig. Men som sagt mangler jeg heller ikke hverken sex eller en kæreste, for gjorde jeg, så ville jeg måske også have gjort alt jeg kunne for at finde en.
Nu kan man jo møde mænd andre steder end i byen og på nettet(som skrevet går jeg ikke selv i byen særlig tit og har jeg mødt en mand der så var det bare for st stille et hurtigt behov......der er faktisk steder og muligheder for at møde mænd hvis forhold udvikles til noget andre.
Jeg har mødt nogle gennem venner, jeg har mødt en da jeg skulle købe noget, jeg har mødt tre forældre til mine ungers venner og så nogle jeg har kendt førhen gennem fb, gennem familie osv osv.
Men at du og mange andre finder deres kærester på nettet, det er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke har haft en virkelig sørgelig oplevelse med mænd på datingsider...og de var bestemt søde, bare for meget..
Nogle er til det og andre er ikke...kunne ikk drømme om at nedgøre dem der vælger denne måde, men jeg vil sørme også gerne lufte mine erfaringer uden jeg skal forsvare dem...det er mine øjne og mine oplevelser.

Tænker at du ikke fangede meningen med det udseende overflade fokus der er....det handler bare om at er der billede på og ser personen godt ud så kommer der masser af breve....meget fokuseret på det de ser...er der ikke, så bliver der ikke engang svaret når man kontakter nogen. Det kan jeg næsten ikke ha, men jeg vil også ses for mig og ikke for andet ligegyldigt...som feks det ydre, for mit job eller mangel på samme osv osv..giver det mening. For dine to første sætninger giver ikke mening for mig...og hvem siger overhoved i er dem der kontaktes for det ydre...
Knus Eva..

Anmeld

16. september 2009

Henriette72

Jeg mødte min mand på dating Jeg gik heller ikk i byen. Vi skrev lidt sammen i starten, men en dag aftale vi at mødes 2 dage efter og så gik det stærkt! 4½ mdr. efter friede han, vi blev gift 10 ½ år efter vores 1. date og Selma blev født 9 mdr efter vores bryllup

Nu har vi været gift i godt 3 år... Har Selma, har bygget hus og er gravid med nr. 2 (4 hvis vi tælle de to med vi mistede sidste år).

Så jeg kan godt anbefale det.

Anmeld

16. september 2009

LotteGabriella

Go morgen De Damer....

Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??

Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....

Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand

Ja det har jeg Vi mødte hinanden via dating.dk HELDIGE mig
Vi chattede/skrev sammen i 3 mdr. inden vi mødte hinanden....ja og så var der sgu fart på.....vi mødte hinanden den 27. december 2006 og har nu Daniella på 13,5 måned, blev gift i februar i år og bor sammen i et dejligt hus, tæt på fjorden, på Mors, hvor jeg flyttede til i maj 2008

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.