Så har jeg et "overfladisk udseende fokuseret"-ægteskab og tre "overfladisk udseende fokuseret"-skabte børn!!!
Lidt synd du ser så sort-hvidt på det! Helt iorden at du selv har haft en øv-oplevelse, men der er jo mange ægte og jordnære mennesker også på dating siderne. Min mand og jeg var der da, og jeg skulle nu mene at vi er meget ægte, fornuftige og jordnære mennesker!
Rigtigt at man nok skal gennemskue mange fjolser - var på en del hylende grinagtige dates...........men åhhhh dem griner vi stadig af den dag idag og de er blevet et kært minde fra min "dating-tid"!............særligt ham der bad tjeneren om en lommeregner så vi kunne dele regningen ned til sidste øre!!!!!! "Skal vi ses igen????..........HVAD TROR DU SELV!!!!!
Men nu er det sådan at jeg har mødt min skønne mand på denne fuldstændig overfladiske måde for 7½ år siden på dating dk. Vi er gift og har 3 vidunderlige unger..........så det kan man altså godt!
Og jo, jeg skulle da også møde ham face to face og mærke om han var den han udgav sig for og det var han helt ind til benet!!!;o) Men i min omgangskreds, der hvor jeg var og levede, var der INGEN singelmænd der sagde mig noget og dem man mødte i byen var i min verden frygtelige "overfladisk udseende fokuseret" og fulde mænd siger mig INTET!
Så dating dk var en fin mulighed for mig!
Henriette
Kan ikke forstå du på den måde føler dig angrebet...jeg aner jo intet om dig og din mand...præcis som dig, så fortæller jeg om mine erfaringer og jeg syntes det var skidt...virkelig. Og jeg gav det en chance, skrev med en del, mødtes med et par stykker. Men det sagde mig intet. Og dermed ikke sagt at det ikke gør det for andre...det kan jeg jo se at det gør.
Men i min verden og ud fra det jeg synes er værdigfuldt og vigtigt, der er netdating bare ikke mig. Men som sagt mangler jeg heller ikke hverken sex eller en kæreste, for gjorde jeg, så ville jeg måske også have gjort alt jeg kunne for at finde en.
Nu kan man jo møde mænd andre steder end i byen og på nettet(som skrevet går jeg ikke selv i byen særlig tit og har jeg mødt en mand der så var det bare for st stille et hurtigt behov...

...der er faktisk steder og muligheder for at møde mænd hvis forhold udvikles til noget andre.
Jeg har mødt nogle gennem venner, jeg har mødt en da jeg skulle købe noget, jeg har mødt tre forældre til mine ungers venner og så nogle jeg har kendt førhen gennem fb, gennem familie osv osv.
Men at du og mange andre finder deres kærester på nettet, det er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke har haft en virkelig sørgelig oplevelse med mænd på datingsider...og de var bestemt søde, bare for meget..
Nogle er til det og andre er ikke...kunne ikk drømme om at nedgøre dem der vælger denne måde, men jeg vil sørme også gerne lufte mine erfaringer uden jeg skal forsvare dem...det er mine øjne og mine oplevelser.
Tænker at du ikke fangede meningen med det udseende overflade fokus der er....det handler bare om at er der billede på og ser personen godt ud så kommer der masser af breve....meget fokuseret på det de ser...er der ikke, så bliver der ikke engang svaret når man kontakter nogen. Det kan jeg næsten ikke ha, men jeg vil også ses for mig og ikke for andet ligegyldigt...som feks det ydre, for mit job eller mangel på samme osv osv..giver det mening. For dine to første sætninger giver ikke mening for mig...og hvem siger overhoved i er dem der kontaktes for det ydre...

Knus Eva..
Anmeld