Fundet kærlighed på nettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Maja_4000

Jeg har været kærester med en jeg fandt på nettet , men det holdt ikke :b Men tror sagtens man kan fonde kærligheden dér (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Mor-til-asta-09

Mig og min kæreste fandt hinanden over nettet.. og har nu været sammen 3½ år og har Dejlige Asta sammen på 1½ år

Så kan kun anbefale nettet

Anmeld

17. marts 2011

Pallemor

Jeg har også fundet min elskede mand på nettet

Faktisk mødtes vi på 3 forskellige sider og til sidst sagde han at nu ville han have mit nr. og så mødtes vi og har været sammen hver dag siden og skal have vores 1.barn i denne mdr.

Anmeld

17. marts 2011

Darling<3

Min onkel mødte hans kone på nettet, de har været sammen i 13 år, og har en datter på 10

Anmeld

17. marts 2011

FrkT

Jeps det har jeg 

Anmeld

17. marts 2011

Frøken J.

NaFe skriver:

Go morgen De Damer....

Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??

Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....

Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand

Oh yes, på netdating.dk mødte jeg min kære mand. Og kunne ikke leve udenham

Anmeld

17. marts 2011

Kindfed

Jeg har svaret nej, men det har tre af mine vennepar, hvoraf to par idag har et barn. Det synes jeg faktisk er mange, så stor en omgangskreds har jeg trods alt heller ikke. Et par på FarmerDating (det morer mig altid lidt ), et par i et Carlsberg eller Tuborg chatroom og det sidste på sådan et mere almindeligt Dating.dk eller lignende.

Anmeld

17. marts 2011

Lisbeth85

Jeg har brugt nettet en del mht. at finde mr. Perfect.

Da jeg blev forladet af min eks og fik min lille søn, ja så oprettede jeg en profil på nettet. Faktisk gjorde jeg det efter han gik, og da jeg stadig var gravid (men regnede ikke med nogle svar, da jeg jo var gravid). En måned efter jeg havde født, så var der sgu gevinst derinde, og han var hjemme hos mig et par gange inden vi blev rigtige kærester

Utroligt så heldig man kan være af og til - og dejligt med en mand mere i min søns liv, nu hvor faren ikke ser ham så meget

Anmeld

17. marts 2011

L.J.L

ja, jeg har mødt alle mine tidligere kærester på nettet, hovedsageligt dating.dk, inkl. min dejlige mand, som jeg har været sammen med i snart 7 år nu, gift på snart 4 år og vi har en søn sammen

Mine 2 søstre har ligeledes også fundet deres mænd på nettet, så det er vidst mere og mere normalt og acceptabelt idag

Anmeld

17. marts 2011

MissJuels

Jeg har fundet manden i mit liv på netdate.dk

Vi bor sammen, han er som far for min søn og vi venter

en lille ny

Så jeg sir go for it

Men vær' selvfølgelig forsigtig,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.