Fundet kærlighed på nettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Mist

Go dag De Damer..

Jeg har selv haft den der, NEJ der findes ikke kærlighed på nettet.. MEN jo sgu, det kan lade sig gøre. for 8 måneder siden fandt jeg min fantastiske kæreste på dating.dk vi mødtes og faldt straks i hak, det var bare så dejligt, den dag i dag har vi det bare SÅ dejligt og er så glade for hinanden.

Vi venter så os barn sammen. (Ja meget tidligt. I know) men det skete og vi ville ikke igennem abort da vi begge har grimme oplevelse med det fra begge sider. Og selvom et barn kommer til at "slide" på et så nyt forhold så glæder vi os og holder modet oppe.

Og om 13 måneder står den på bryllup.. Så jo kærlighed på nettet kan virkelig godt lade sig gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Louise mortil4

jeg har mødt min mand gennem dating.dk. Men der gik næsten 1 år inden vi mødtes første gang (der er mange grunde til at der gik så lang tid.) Vi møstes første gang den 21 marts 05 og har været sammen siden, da vi så endelig mødtes gik det stærkt, vi flyttede sammen efter 3 mdr købte vores første eget hjem efter 3½ mdr, fik vores første datter efter 11 mdr bliv gift august 06 fik tvillingerne juli 07 solgte hus og købte nyt marts 08 og sidste skud på stammen kom i april 09

Ja der er mange tralse personer på datingsiderne, men der er også mange fyre der er gode nok der inde. Det er i hvertfald et forsøg værd, hva nu hvis du finder lige ham du skal være sammen med resten af livet.

Skulle det ske (håber det virkelig ikke) at jeg bliver singel igen, så ville jeg helt sikkert kigge på nettet igen efter en sød fyr.

Jeg dryder mig heller ikke om at gå på "rov" i natte livet, fyre der er stive siger mig bestemt ikke noget, noget andet er at jeg nok heller ikke ville blive værdiget ret mange blikke sådan et sted, jeg er en af de personer der ikke vinder på udseenet.

Knus Louise

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

hmm... det overrasker mig at så mange har fundet deres mand over nettet og det forklarer jo en hel del...

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

Eva skriver:

hmm... det overrasker mig at så mange har fundet deres mand over nettet og det forklarer jo en hel del...

Hvad præcis forklarer det?

Anmeld

16. september 2009

Pingu

Eva skriver:

Kan ikke forstå du på den måde føler dig angrebet...jeg aner jo intet om dig og din mand...præcis som dig, så fortæller jeg om mine erfaringer og jeg syntes det var skidt...virkelig. Og jeg gav det en chance, skrev med en del, mødtes med et par stykker. Men det sagde mig intet. Og dermed ikke sagt at det ikke gør det for andre...det kan jeg jo se at det gør.
Men i min verden og ud fra det jeg synes er værdigfuldt og vigtigt, der er netdating bare ikke mig. Men som sagt mangler jeg heller ikke hverken sex eller en kæreste, for gjorde jeg, så ville jeg måske også have gjort alt jeg kunne for at finde en.
Nu kan man jo møde mænd andre steder end i byen og på nettet(som skrevet går jeg ikke selv i byen særlig tit og har jeg mødt en mand der så var det bare for st stille et hurtigt behov......der er faktisk steder og muligheder for at møde mænd hvis forhold udvikles til noget andre.
Jeg har mødt nogle gennem venner, jeg har mødt en da jeg skulle købe noget, jeg har mødt tre forældre til mine ungers venner og så nogle jeg har kendt førhen gennem fb, gennem familie osv osv.
Men at du og mange andre finder deres kærester på nettet, det er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke har haft en virkelig sørgelig oplevelse med mænd på datingsider...og de var bestemt søde, bare for meget..
Nogle er til det og andre er ikke...kunne ikk drømme om at nedgøre dem der vælger denne måde, men jeg vil sørme også gerne lufte mine erfaringer uden jeg skal forsvare dem...det er mine øjne og mine oplevelser.

Tænker at du ikke fangede meningen med det udseende overflade fokus der er....det handler bare om at er der billede på og ser personen godt ud så kommer der masser af breve....meget fokuseret på det de ser...er der ikke, så bliver der ikke engang svaret når man kontakter nogen. Det kan jeg næsten ikke ha, men jeg vil også ses for mig og ikke for andet ligegyldigt...som feks det ydre, for mit job eller mangel på samme osv osv..giver det mening. For dine to første sætninger giver ikke mening for mig...og hvem siger overhoved i er dem der kontaktes for det ydre...
Knus Eva..

Prøvede altså at smile en hel masse i mit indlæg................jeg har på intet tidspunkt følt mig angrebet, hvorfor skulle jeg egentlig det??

Min første sætning, var blot fordi dit indlæg lidt lød som om at alle dem på netdating var overfladiske og dermed min anden sætning, fordi dit svar virkede meget sort/hvidt!

Men jeg tror du misforstår min ironi og det at jeg gerne vil fastslå at JA der er mange fjolser og JA man kan være uheldig, MEN der ER almindelige mennesker som også kan mærkes når man møder dem.

I starten blev der gloet meget underligt på mig når jeg fortalte at jeg havde mødt min mand via nettet, dengang var det jo lidt som kontaktannoncer, lidt kikset, idag er det jo helt normalt!

Jeg oplevede ikke det der overfladiske du beskriver, men måske er det fordi det er 7½ år siden og det var så nyt at folk var mere åbne??

Nå men mon ikke vi har misforstået hinanden, det gør man jo nemt i det skrevne!

Henriette

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

LauraLW skriver:

Hvad præcis forklarer det?

Åh, er det ikke helt tydeligt... I har snuppet alle de dejlige mænd og hvad er der så tilbage..

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Pingu skriver:

Prøvede altså at smile en hel masse i mit indlæg................jeg har på intet tidspunkt følt mig angrebet, hvorfor skulle jeg egentlig det??

Min første sætning, var blot fordi dit indlæg lidt lød som om at alle dem på netdating var overfladiske og dermed min anden sætning, fordi dit svar virkede meget sort/hvidt!

Men jeg tror du misforstår min ironi og det at jeg gerne vil fastslå at JA der er mange fjolser og JA man kan være uheldig, MEN der ER almindelige mennesker som også kan mærkes når man møder dem.

I starten blev der gloet meget underligt på mig når jeg fortalte at jeg havde mødt min mand via nettet, dengang var det jo lidt som kontaktannoncer, lidt kikset, idag er det jo helt normalt!

Jeg oplevede ikke det der overfladiske du beskriver, men måske er det fordi det er 7½ år siden og det var så nyt at folk var mere åbne??

Nå men mon ikke vi har misforstået hinanden, det gør man jo nemt i det skrevne!

Henriette

Ok  Jeg synes slet ikke det er mærkeligt....og med alle jeres historier vidner det da om at jeg har været uheldig...for min teori om at I har snuppet alle de gode mænd, den holder nok ikke helt
Jeg følte bare det var meget kaotisk og svært at gennemskue...men jeg er nok også bare lidt alternativ og vil gerne møde mennesker og føle deres karma...lilla ble du ved..
Knus..

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

Eva skriver:

Åh, er det ikke helt tydeligt... I har snuppet alle de dejlige mænd og hvad er der så tilbage..

Nååååå, hehe nej det var ikke helt tydeligt :-)

- Og der er jo stadig rigeligt at tage af, da vi alle jo ikke tænder på det samme, det er bare om at vælge den rette side... for der er mange overfladiske sider.

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

LauraLW skriver:

Nååååå, hehe nej det var ikke helt tydeligt :-)

- Og der er jo stadig rigeligt at tage af, da vi alle jo ikke tænder på det samme, det er bare om at vælge den rette side... for der er mange overfladiske sider.

Nej, ved det... synes bare det var en god konklusion, men ja, den holder nok ikke trods alt.
Jeg synes det er positivt at der er så mange med gode oplevelser og konklusionen må jo være at jeg har været uheldig eller også er det mig den er gal med...
Knus...

Anmeld

16. september 2009

Diana...

malou skriver:

ja jeg mødte min mand på Dating.dk - vupti i løbet af 6 md havde vi købt hus, flyttet over sundet... og nu 2 1/2 år senere er vi blevet gift og fået en dejlig søn på nu 10 md.. så jeg kan kun VARMT anbefale net dating....- jeg mødte Dennis og var solgt på 1 date... ( han var også min eneste date derinde fra... så jeg var MEGET heldig)

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.