Fundet kærlighed på nettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

baby2010

Mødte min forlovede på en netdating side for 2 år siden. Kærlighed ved f'ørste blik, og stadig meget forelskede. Vi blev forlovet i maj, venter nu vores første barn og har lige købt lejlighed sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

missKat

Har fundet verdens skønneste kæreste på dating.dk!!!!!!!!!!!!! 
det er virkelig min soulmate!!
Vi er stadig nyforelskede her efter 2½ år og venter vores første barn til foråret

Jeg er dybt taknemmelig for at have mødt ham!!!!

Anmeld

16. september 2009

vatten

Ivørigt så synes jeg, jeg har fået mere end kærlighed ud af at net-date.
Jeg er den lidt stille tilbageholdende type, der skal kende folk meget godt, før jeg sådan rigtig deltager i samtaler og sådan. Men ved at "tvinge" mig selv på dates med folk, jeg aldrig har mødt før, har jeg lært en masse om mig selv og har øvet mig rigtigt meget i at tale med fremmede folk- og det er jeg næsten lige så glad for, som jeg er for at have mødt min kæreste

Anmeld

16. september 2009

N&J

Kom lige i tanke om at min mormor faktisk for mange mange år siden fandt min morfar gennem en kontaktannoce, og da han så døde (de nåede at have guldbryllup) så søgte hun sku igen, og fandt en som hun så ikke gad alligevel, men prøvede så igen hvor hun fandt en ny yngre mand og de var faktisk sammen til hun døde her for et par år siden... selv om det ikke helt er dating online, er det vist gammeldags dating online, og når hun kunne, så kan jeg sku også når jeg engang får taget mig sammen og det lyder jo også som om der er ret så mange der har mødt hinanden online.. mange flere end jeg lige gik og troede...

Anmeld

16. september 2009

Pige2009

4kløver skriver:

Jeg fandt min mand for snart 10 år siden ved at tag en tur i brugsen

Ej, hvor cool

Anmeld

17. marts 2011

Hanne_mor

NaFe skriver:

Go morgen De Damer....

Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??

Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....

Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand

Hi hi... godt spørgsmål

Jeg har mødt min kæreste på nettet.

Har faktisk benyttet mig af netdating flere gange.

Jeg var singlemor med et lille barn, så det der med at komme i byen og møde nye mennesker var jo sjældent en mulighed.

Anmeld

17. marts 2011

ZamanogDania

Jeg mødte min mand for 6 år siden i arto.dk Hahahaha. griner stadig over det.

Vi blev forlovet efter et års tid og gift efter 2 år. Vi har en datter på 14 måneder. vi er stadig meget forelsket og glad for jeg valgte at lytte efter min veninde om at oprette mig der:p

Anmeld

17. marts 2011

SussieThyssen

NaFe skriver:

Go morgen De Damer....

Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??

Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....

Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand

Ja...jeg mødte min mand på en chat tilbage i '99.
Jeg var ved at blive separeret og min nuværende mand var single.
Vi startede blot med at tale sammen, men man kan sige at lynet hurtigt slog ned, fordi vi var så enige om mange ting, så det varede ikke længe inden vi mødtes, og så slog det for alvor ned

Egentligt var ingen af os interesseret i et nyt forhold, men uanset hvor meget vi begge strittede imod, så var vi bare skabt for hinanden, så efter 5 mdr overgav vi os helt og blev partnere, og det har vi så været siden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. marts 2011

FrkDitte

Mødte også min kæreste på nettet. dating.dk.  Havde kun været derinde i 14 dage... Flyttede over til ham ( på sjælland fra jylland)  efter ca. 9 mdr. Har været sammen i 1 år og 8 mdr.

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Det er slet ikke mig sådan noget. Jeg har aldrig forsøgt mig og jeg vil heller ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.