Fundet kærlighed på nettet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

musse1

jeg har fundet manden over nettet, men var ik nogle dating side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

B&J

jeg har også fundet min over nettet inde på forum.dk

det er snart 3år siden og vi har en vidunderlig søn på 1år

Anmeld

17. marts 2011

Lillefe

nope.. men jeg har da haft nogle dejlige kærester som jeg har mødt på nettet..

Anmeld

17. marts 2011

grinny

Jeg har svaret nej, da jeg ikke har mødt min kæreste over nettet, men jeg mødte min ekskæreste på nettet.

Det er rigtig sjovt og spændende, man får kriller i maven på en helt anden måde synes jeg. Og selvom vi er ekskærester har det intet med det at vi mødte hinanden på nettet at gøre.

Jeg vil sige, spring ud i det, men hver god til at sortere de "dumme" fra, fordi dem er der også mange af

Anmeld

17. marts 2011

Krabben

Hej

Jeg har fundet min kæreste/faren til mit barn på dating.dk.

Jeg kan derfor fint anbefale netdating, hvis bare man husker kritisk sans og sund fornuft og passer på med personlige oplysninger pr. mails, møder hinanden offentlige steder de første gange osv.

Mvh

Krabben

Anmeld

26. april 2011

Hanne_mor

Jeg er ikke sikker på om jeg allerede har fortalt det her.. men min søster Linda fandt sin man Michael vis netdating. Jeg er 99% sikker på at det var http://www.be2.dk/

Men tør ikke sige det helt. HUn prøved en del. de flest var noget l...!

Anmeld

26. april 2011

Troldemommi

Jeg mødte min kommende mand på ofirs chatside for snart 6 år siden :-)

Anmeld

26. april 2011

merle2010

på facebook han er manden i mit liv og har givet mig 3 dejlige unger 

Anmeld

26. april 2011

skøjte-prinsessen

NaFe skriver:

Go morgen De Damer....

Er lige lidt nysgerrig...
Ville høre hvor mange af jer, der har mødt jeres Mand/Kæreste over nette??

Har tænkt over om det evt er et sted vor jeg kunne finde kærligheden. Men har ikke rigtig troet på, a man virkelig kunne få noget ud af alle de dating sites. Så måtte da lige høre om der er nogen lykkelige historier....

Sol-hilsner fra natasja, der sku trænger til en mand

hej jeg fandt min første kærlighed på nettet... han var alt jeg ville have... jeg troede ikke på man kunne blive forelsket i en over nettet og alligevel blev min første og eneste kærlighed fra nettet, vi hold første gang kun 5 mdr fordi jeg blev gravid, han kom tilbage i januar og det gik godt, men han smuttede for en lille måned siden   men ved han stadig er den mand jeg vil være sammen med. men tror ikke på kærligheden mere  men kender mange der har fundet den store kærlighed på nettet og ja jeg vil heller finde kærligheden over nettet end en mand der drikker sig fuld i en bar eller i byen bare... så tror det kommer an på hvad du leder efter

Anmeld

26. april 2011

Bellinda89

ZamanogDania skriver:

Jeg mødte min mand for 6 år siden i arto.dk Hahahaha. griner stadig over det.

Vi blev forlovet efter et års tid og gift efter 2 år. Vi har en datter på 14 måneder. vi er stadig meget forelsket og glad for jeg valgte at lytte efter min veninde om at oprette mig der:p

Haha hvor godt , så er jeg ikke den eneste der har fundet manden i mit liv igennem arto

Jeg griner også stadig over det , synes det er noget så komisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.