loop skriver:
Hvad deltager han med i forhold til barnet, hjemmet og jeres forhold? Hvordan er "arbejdsfordelingen"?
Har har prøvet at være alene med jeres datter eks 1 døgn, hvor du har været i byen med veninder og du efterfølgende har sovet hos en af veninderne?
Han lyder ekstremt umoden og jeg forstår ikke hvorfor i har valgt at beholde en graviditet mere, når det allerede ikke fungerede med det første barn. Det første børn er kun 13 måneder, og som alle ved er graviditet en belastning for kroppen, og da du i forvejen er syg(fibro), og så to graviditeter så tæt på hinanden, er da en kæmpe belastning for kroppen. Har lægerne ikke frarådet, at du blev gravid så kort tid efter første barn?
Din økonomiske situation er jo heller ikke afklaret ud fra det du skriver. Jegg synes det er mange ting oven i hinanden, og det må kræve et solidt parforhold, for at få det til at lykkes. Jeres forhold lyder desværre ikke solidt.
Nej du er ikke urimelig, men min mening er at hans træning blot er et symptom på et dårligt forhold generelt. Hvis i havde et godt og stabilt forhold, hvor i respekterede honanden, ville i sagtens kunne finde en løsning.
Mit råd: han skal med til lægen og høre om din sygdom og også læse noget om den, så han ved hvilke udfordringer du har. I skal spørge kommunen om hjælp til familirådgivning, hvis i ikke har råd til parterapi.
Tag fat om nældens rod, i stedet for at symptombehandle. Hvis i ikke gør noget aktivt nu, tør jeg godt satse på, at i snart går fra hinanden. I låser jo hinanden mere og mere fast, i stedet for at sætte hinanden fri.
Meget enig i det der bliver skrevet her.