Jeg er bare total uremelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2015

Camilla19

Mor og meget mere skriver:

Hvordan kan det såre dig, at din mor havde større overskud/håndterede sin sygdom anderledes/havde en højere smertetærskel/muligvis ikke var så hårdt ramt af sygdom PLUS graviditet som TS? 

Jeg skal ikke gøre mig klog på TS' sygdom og tærsklen for, hvad hun kan overkomme, og jeg vil faktisk give mange af de andre ret i, at hun med lidt planlægning kunne få lidt mere luft, hvilket også kunne komme manden til gode. 

Men - jeg synes, det er usagligt at holde hendes situation op imod din mors. Jeg har fx sclerose og kan fortsat arbejde på fuld tid, mens andre med samme sygdom slet ikke kan arbejde. Det ville gøre mig stjernetosset, hvis mine børn af dén grund dømte andre sclerosepatienter - jeg ser jo sådan på det, at det er mig (og min familie), der er heldige! 

hun lader jo fib vinde? 

Du kender ikke til sygdommen, men jeg kender til din, min moster har sclerose, og fib er en underløb SF sclerose. Og vi to kan nok blive enige om at hvis du sætter dig ned og gror fast så vinder din sygdom..

jeg tillader mig at udtale mig fordi jeg kender mange med fib. Og du må gerne blive stiktosset på dine børn hvis de en dag gør det samme. Men hvis folk ikke kan tåle forskellige meninger skal de ikke ligge det ud på nettet. 

Jeg skrev det ikke for at være ond. Men helt ærligt? En sygdom skal ikke få en til at give op :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.