Jeg synes også at du er urimelig. Jeg kan helt ærligt slet ikke se problemet. Lav lasange/gryderet/madtærte/koteletter i fad/farsbrød/frikadeller/indsæt-selv-en-af-de-mange-andre-muligheder den ene dag og lav nok til at der er mad til dagen efter som bare lige skal opvarmes. Det gør vi allerede herhjemme og det er endda INDEN vi har fået børn - simpelthen fordi vi ikke gider bruge lang tid hver dag på at lave mad. Det ville vel også give dig mere overskud i hverdagen hvis du kun skulle lave mad hveranden dag?
Helt ærligt så tror jeg at problemet ligger et andet sted. Er du "misundelig" over at din mand kommer ud af huset mens du er for syg til at gøre det samme? Tænk på det på denne måde: Ved at "lade" (hader det udtryk ifht voksne mennesker) din mand træne nogle gange om ugen får du både en gladere og sundere kæreste som har mere overskud til at være sammen med jer. Hvis han skal træne sammen med nogle af sine venner får han også socialt input der som måske bevirker at han er mindre væk i weekenden?
Har svaret på alle længere oppe 
Og har osse snakket med ham og vi aftale at han træner 2 gange om ugen hvor han bare er hjemme til aftensmaden kl 18
Og at de dage skulle vi bare sørger for det var noget enkelt mad
Og så lavede vi en aftale om at han kunne tage ud til kammeraten hver anden søndag da der nogen gange kan gå mdr i mellem det er muligt og det kan ikke hjælpe noget at han ikke får plejet venskabet osse.
Og er på ingen måde misundelig på ham jo på den måde at han kommer ud og kobler af med kammerater en hel dag uden barn da han altid tager som en selfølge at jeg tager vores datter med over alt og bliver ierteret vis jeg ikke lige Gør for så kan han ikke lige nå det han planlage i sit hovede. .
Men er ikke misundelig over han gerne vil ind og træne mit problem ligger nok mere i her i graviditeten at jeg ikke har så mange kræfter til at være på hele tiden sin min dejlige datter har brug for. Det skal nok blive beder igen når jeg har født.
Og vil tro alle der lever med kronisk træthed og kræftige smerter alle har tænk hvorfor lige mig bare jeg kunne alt det andre kan tænk at være vågen hele dagen og stadig have energi til at kunne hygge sig med sit barn uden at falde sammen af udmattelse
Anmeld
Citér