loop skriver:
Ok
I hans umodenhed kunne han lige så godt sidde hjemme på kontanthjælp og spille computer dagen lang. -Det har jeg læst flere eksempler på herinde. Ham her har trods alt et arbejde.
Men uanset hvordan man vender og drejer den, nu står det unge par i denne situation, og så må de se at få det bedste ud af det. Jeg mener som jeg skrev, at hans træning/hendes madlavning blot er et symptom på noget dybereliggende. -Det var vist også dig, der skrev, "aftensmad-herregud da".
Til ts.: Har du været på en smerteklinik. Det lyder som om du har brug for hjælp til at coope dine smerter. Du har et langt liv foran dig, og det skal ikke gerne ødelægges af småting, som hvordan aftensmaden bliver klaret. Du kan tænke det er let for mig at skrive, men det er det ikke. Jeg kender alt for godt til den situation du er i. Jeg har selv en kronisk sygdom og er alene med 3 børn.
Jeg kan slet ikke se hvordan du kan mene at han er umoden?
Han arbejder, har kone, 1 barn og 1 på vej, og vil gerne have sølle 4 timer til træning om ugen. Det er helt fair set med mine briller.
TS er syg med fibromyalgi - noget jeg selv lider af, men det må være i en mild grad ifht TS, da keg arbejder, og føre et helt igennem almindeligt liv - men hun er hjemme alene hver dag fra kl. 8/9 til kl. 15, det burde som minimum være muligt at overskue at lave aftensmaden de 2 gange om ugen i løbet af dagen, selvom der skal hviles?
Hvis TS ikke kan overskue dette, er det mig en gåde hvordan hun vil kunne klare 2 børn, og ikke mindst at holde barsel med baby (det er jo ikke ligefrem afslappende).
Anmeld
Citér