Jeg er bare total uremelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.522 visninger
70 svar
200 synes godt om
29. juli 2015

Anonym trådstarter

Det er hvad min kæreste siger og han har sikkert osse helt ret 

Vil bare gerne lige høre andres meninger på det osse om det bare er mig der skal tage mug sammen. 

Min kæreste er 23år gammel arbejder som smed ca 35 minutters kørsel hjemmefra 

Jeg selv er 22 år gammel jeg har en kronisk sygdom som hedder fibromyalgi som giver daglige smerter oven i det er jeg gravid i uge 27+1 jeg går sygemeldt og har ellers Været igennem kommunen for at finde ud af hvad jeg kan og det er ikke meget desværre. 

Og vi har en fælles datter på 13 mdr 

Vi bor i et hus på landet og har begge bil 

Vores hverdag hænger sådan sammen at kæresten står op om morgnen og går på arbejde og jeg står op med vores datter giver hende tøj på og morgenmad og så Køre jeg hende i dagpleje hun er der typisk fra kl 8-9 stykker og så henter jeg hende kl 15 da det passer bedst med med mad og lur i dagplejen

Min kæreste får fri kl 15 så han er ofte hjemme kl 15.30-45 stykker og så hygger vi jo så lidt med vores datter som ofte er så træt hun må ud at sove kl 16 allerede.

Nu til vores dilemma min kæreste er kommet i tanke om han gerne vil træne 2 gange om ugen (han ville 3 gange men der har jeg sagt nej)

Han vil så træne efter arbejde så han er ved fitness centret ca kl 15.30 og så træner han 2 timer og er så først hjemme kl 18.15 ca

Mit dilemma ligger så i at jeg står alene med vores ofte trætte datter og aftensmaden oven i han mener det samme bare er at finde noget nemt mad at lave men lige meget hvordan jeg vender og drejer det er det altså ikke nemt at stå med et barn på armen samtidig med man står med varm mad og en højstol i køkkenet dur ikke da hun bare sidder og skriger til jeg tager hende op. .