Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

Bella&Lina

Fine_007 skriver:

Så DF er lykkedes med at tale til din mistillid til og frygt overfor andre mennesker. Good for you. 

Ja sådan kan man se på det når man ikke kender baggrunden for min støtte til deres udlændinge politik men tak fordi du konkludere , det fortæller vidst mere om dig og din uvidenhed og naivitet, end om min... Havde du nu spurgt mig, undrende, hvorfor jeg dog er enig i deres udlændinge politik, så kunne DU måske blive klogere idag, men det du skriver er jo blot et forsøg på og få mig til og lyde inkompetent.... Mærkelig måde og prøve og debattere på....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
modesty skriver:

Lidt anderledes?? DF er et ræverødt parti - lige med undtagelse af deres udlændingepolitik. De har stort set INTET til fælles med deres allierede.

Jeg troede at DF hørte under blå? 

Har selv stemt rødt, meget pga minimunsnormeringer

Anmeld Citér

19. juni 2015

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Thuelsen vil ikke være statsminister... Og i mine øjne siger det mig, at han ikke vil tage ansvar... Og det burde han, når så mange støtter op om ham.... partiet er som sådan et rødt parti, men vil ikke stå ved det...

Og min holdning til LLR, er at han er en bodegabums, som de har klædt i jakkesæt... Jeg har intet til overs for ham, som overhovedet af DK og jeg synes det skammeligt...

man kunne sige mange ting om Helle, men præsentabel ud af til, det var hun...

Jeg tror personligt, at vi ikke kommer til at vente 4 år, før der bliver udskrevet valg igen... Hvis Thulesen holder hvad han har lovet befolkning vel og mærke....

Anmeld Citér

19. juni 2015

Malou74

MMOGM skriver:

Imellem alle disse negative svar, vil jeg bare sige at jeg er godt tilfreds med hvordan valget endte 

ME 2

Anmeld Citér

19. juni 2015

modesty

SDD skriver:

Jeg troede at DF hørte under blå? 

Har selv stemt rødt, meget pga minimunsnormeringer

DF hører under blå udelukkende på grund af deres udlændingepolitik. De er et rødt parti som vælger at samarbejde med blå blok. Og det viser jo bare hvor meget vigtigere udlændingepolitikken er for dem end socialpolitikken, når de vælger at samarbejde med partier der er totalt ligeglade med deres egne kernevælgere - f.eks alle dem på denne side som har stemt DF.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Fine_007

Bella&Lina skriver:

Ja sådan kan man se på det når man ikke kender baggrunden for min støtte til deres udlændinge politik men tak fordi du konkludere , det fortæller vidst mere om dig og din uvidenhed og naivitet, end om min... Havde du nu spurgt mig, undrende, hvorfor jeg dog er enig i deres udlændinge politik, så kunne DU måske blive klogere idag, men det du skriver er jo blot et forsøg på og få mig til og lyde inkompetent.... Mærkelig måde og prøve og debattere på....

Der var ikke et forsøg på at debatere med dig, det var blot en observering (et personligt syn, det vedkender jeg). Jeg har ingen lyst til at blive klogere på, hvorfor du stemmer DF. 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Bella&Lina

Fine_007 skriver:

Der var ikke et forsøg på at debatere med dig, det var blot en observering (et personligt syn, det vedkender jeg). Jeg har ingen lyst til at blive klogere på, hvorfor du stemmer DF. 

Men hvor og hvad observere du? Du kan da ikke konkludere noget som helst udfra at jeg skriver jeg har stemt DF?  Så antager jeg det er alle det har stemt DF , du mener er inkompetente og naive, og så vil jeg blot kommentere, at jeg synes dit personlige syn derpå er meget snævert, og bevidner ikke ligefrem mindre naivitet end du pådutter mig (os) der har sat kryds ved O . 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Bella&Lina skriver:

Men hvor og hvad observere du? Du kan da ikke konkludere noget som helst udfra at jeg skriver jeg har stemt DF?  Så antager jeg det er alle det har stemt DF , du mener er inkompetente og naive, og så vil jeg blot kommentere, at jeg synes dit personlige syn derpå er meget snævert, og bevidner ikke ligefrem mindre naivitet end du pådutter mig (os) der har sat kryds ved O . 

Så spørger jeg undrene, hvorfor har du stemt DF?

Anmeld Citér

19. juni 2015

Fine_007

Bella&Lina skriver:

Det er en generel opfattelse, som jeg har af DF's politik: at de appalerer til folks mistillid og frygt overfor folk med anden etnisk baggrund. Jeg synes personligt, at DF's udlændinge politik fylder meget mere end deres sociale, økonomiske og miljømæssige politik, og det har jeg personligt ingen forståelse for. Jeg har fået indtrykket af, at DF er et meget fremmedfjensk part, hvilket bare på ingen måde appalerer til mig. Jeg synes ikke, at folk som stemmer DF er naive, men jeg må indrømme, at jeg synes, at det at stemme DF afspejler en politisk inkompotence. 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Sprit25

modesty skriver:

Det er godt nok noget af en risiko at tage.

Håber de ikke bliver fristet af grænsebomme men holder løftet og ikke piller ved dagpenge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.