Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2015

Anpau

Skouboe skriver:

Det har du ikke, men du skrev at du var enig i alt  Hvad DF sagde, pånær deres holdning til homoseksuelle, og DF ønsker at stoppe den grønne omstilling og satse på kul og naturgas, fordi det er billigere end grøn energi.

Nej, det sagde jeg ikke. Jeg sagde at jeg er enig i det meste de siger. Der er stor forskel

detsuden finder jeg det umuligt at være 100 procent enig med et parti. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anpau skriver:

Jeg siger at min stemme ikke stod og faldt ved det med køkultur. 

Jeg har i tidligere indlæg forklare hvorfor jeg stemmer DF. Pga deres indvandrerpolitik, ønsket om grænsekontrol, deres socialpolitik, ældrepolitik og eu-skepsis. 

Men under EU kommer det med de 75 mio tyrkere som DF mener vil ind i Europa - det kendte du intet til.

Deres holdning til homoseksuelle må vil komme under både social og sundheds politik.

Men deres indvandrepolitik kommer det med demokrati og ytringsfrihed og andre normer. Dine normer ville være beklædning (burka er ikke ulovligt i DK), skolegang (med hvad der hører sig til, hvad er det?), og som du selv nævnte køkultur).

Så nogle af de ting din stemme stod og faldt på, har måske ikke helt været undersøgt inden, har du læst om deres holdninger/mærkesager inde på deres hjemmeside?

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anpau

Mom skriver:

Men under EU kommer det med de 75 mio tyrkere som DF mener vil ind i Europa - det kendte du intet til.

Deres holdning til homoseksuelle må vil komme under både social og sundheds politik.

Men deres indvandrepolitik kommer det med demokrati og ytringsfrihed og andre normer. Dine normer ville være beklædning (burka er ikke ulovligt i DK), skolegang (med hvad der hører sig til, hvad er det?), og som du selv nævnte køkultur).

Så nogle af de ting din stemme stod og faldt på, har måske ikke helt været undersøgt inden, har du læst om deres holdninger/mærkesager inde på deres hjemmeside?

Hvorfor er det du ikke vil læse det jeg skriver? Jeg stemmer DF fordi jeg mener de kan få rettet op på nogle ting! Nogle ting JEG finder vigtige. Hvis du læste mine indlæg som jeg skriver dem, ville du måske forstå. I stedet for at læse mellem linierne. 

Og nej, jeg ved ikke lige hvor du har det med 75 mio fra. Jeg har ikke ligefrem tid eller lyst for den sags skyld, til at gå ind og lede efter politiske overbevisninger hver dag. 

Jeg kan og vil ikke diskutere mere med dig DBU har fået svar på hvorfor jeg stemmer som jeg gør - i stedet for ikke at ville? forstå hvad jeg skriver, kunne du jo passende remse alt fra det parti du stemmer på op. Det lyder til du har total styr på det jo

Anmeld Citér

20. juni 2015

Bella&Lina

nebbe skriver:

At fremstå inkompetent klarer du helt uden hjælp her.

Mennesker som dig bekræfter helt og fuldkommen mine tanker omkring den gennemsnitlige DF vælger. 

Så er der 2 ting vi ikke bliver enige i  

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anpau skriver:

Hvorfor er det du ikke vil læse det jeg skriver? Jeg stemmer DF fordi jeg mener de kan få rettet op på nogle ting! Nogle ting JEG finder vigtige. Hvis du læste mine indlæg som jeg skriver dem, ville du måske forstå. I stedet for at læse mellem linierne. 

Og nej, jeg ved ikke lige hvor du har det med 75 mio fra. Jeg har ikke ligefrem tid eller lyst for den sags skyld, til at gå ind og lede efter politiske overbevisninger hver dag. 

Jeg kan og vil ikke diskutere mere med dig DBU har fået svar på hvorfor jeg stemmer som jeg gør - i stedet for ikke at ville? forstå hvad jeg skriver, kunne du jo passende remse alt fra det parti du stemmer på op. Det lyder til du har total styr på det jo

Jeg har i alt fald styr på det parti jeg stemte på mærkesager.

Det lader til at du ikke selv har ville gøre dig samme ulejlighed inden du satte dit X.

Men nok om det, jeg prøvede skam bare at debattere sagligt, men det lader sig ikke gøre kan jeg fornemme. 

Du har efter min overbevisning hverken forklaret ej heller agumenteret for dit valg, du har liret nogle ord af, som du efterfølgende enten ikke har kunne eller villet forsvare, og det er fuldstændig fair, men man skal nok ikke postulere at man ved hvorfor man har stemt på et bestemt parti hvis man som minimum ikke har sat sig bare nogenlunde ind i deres mærkesager.

Anmeld Citér

21. juni 2015

modesty

21. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
modesty skriver:

Lidt info til jer der har stemt DF:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article4390348.ece

Jeg er bestemt ikke uenig i din holdning til Dansk Folkeparti, men ret skal være ret - artiklen er fra 2006.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.