Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

Mettefpigen

Skouboe skriver:

Og er der i øvrigt ikke nogen, der har tænkt over hvorfor det er Lars Løkke, der bliver statsminister og ikke Kristian Thulesen Dahl? Han ville ellers være oplagt, eftersom han er leder af det nu største politiske parti?

Svaret er at man er bange for sanktioner fra de øvrige EU lande, i stil med dem man anvendte mod Østrig, da Frihedspartiet kom i regering der...

Fordi han ikk har 90 mandater? Og fordi de andre partier i blå blok ikk stemmer på ham statsminister?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Skouboe

Tin skriver:

Tænker måske mere at det er fordi der ikke er 90 mandater på DF Kristian thulesen ;-) 

Det er det da helt sikkert... Så kan man jo så spørge sig selv hvorfor det er tilfældet?

Anmeld Citér

19. juni 2015

Skouboe

Mettefpigen skriver:

Fordi han ikk har 90 mandater? Og fordi de andre partier i blå blok ikk stemmer på ham statsminister?...

Det er det da helt sikkert... Så kan man jo så spørge sig selv hvorfor det er tilfældet?

Anmeld Citér

19. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
SandraXOXO skriver:

Ej han er da hammerdejlig!  Et smukt og dygtigt menneske. Omend jeg ikke er helt med på den stemme til DF. 

Sådan er meninger jo så forskellige. ;-)

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mettefpigen

Skouboe skriver:

Fordi Venstre var et større parti end DF... 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg tror lige præcis dit spørgsmål er essensen af hvorfor det går så galt (i mine øjne). Mange der stemmer DF gør det pga deres syn på velfærd og de ældre.. Men glemmer den del der hedder fremmedhad, frygt for andre kulturer og homoseksualitet. Med mindre man self er enig i at islam er djævlen selv, så burde man måske i stedet stemme Enhedslisten.. De går ligeså meget ind for bedre pleje af de ældre, bedre normeringer i daginst, bedre vilkår for dagpengemodtageren og kh-modtageren. 

Men jeg er også lidt i chok over at man først EFTER valget siger "nåååååårh, er det dét de står for??"..... Det skulle man dælme da gerne have undersøgt før krydset blev sat..

Undskyld mig men hvis du hentyder til mig. Så vil jeg lige oplyse dig om at jeg har ikk stemt

Anmeld Citér

19. juni 2015

Tin

Profilbillede for Tin
Skouboe skriver:

Det er jo ikke så svært at se at de resterende partier i blå blok kører en lidt anderledes politik. Her blandt andet i forhold til 0 vækst, asyl mv. 

og det ville nok ikke være godt hvis en blå blok pegede på et orange parti :-) Men de kommer helt sikkert til at skulle foretage nogle voldsomme rokeringer når der skal deles poster ud.

Bliver spændende om det overhovedet bliver muligt at danne en bæredygtig regering.  

Anmeld Citér

19. juni 2015

Skouboe

Mettefpigen skriver:

Fordi Venstre var et større parti end DF... 

Men det er de jo ikke?

Anmeld Citér

19. juni 2015

Skouboe

Tin skriver:

Det er jo ikke så svært at se at de resterende partier i blå blok kører en lidt anderledes politik. Her blandt andet i forhold til 0 vækst, asyl mv. 

og det ville nok ikke være godt hvis en blå blok pegede på et orange parti :-) Men de kommer helt sikkert til at skulle foretage nogle voldsomme rokeringer når der skal deles poster ud.

Bliver spændende om det overhovedet bliver muligt at danne en bæredygtig regering.  

Ja, det bliver spændende at se hvordan de får det strikket sammen, og hvilke konsekvenser valgresultatet kommer til at have internationalt.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Skouboe

http://politiken.dk/debat/profiler/rasmusbrygger/ECE2531531/her-er-28-grunde-til-at-dansk-folkeparti-ikke-skal-til-magten/ 

... I rest my case (jeg må hellere bruge udenlandske udtryk, før de bliver ulovlige....)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.