Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

modesty

Tin skriver:

Det er jo ikke så svært at se at de resterende partier i blå blok kører en lidt anderledes politik. Her blandt andet i forhold til 0 vækst, asyl mv. 

og det ville nok ikke være godt hvis en blå blok pegede på et orange parti :-) Men de kommer helt sikkert til at skulle foretage nogle voldsomme rokeringer når der skal deles poster ud.

Bliver spændende om det overhovedet bliver muligt at danne en bæredygtig regering.  

Lidt anderledes?? DF er et ræverødt parti - lige med undtagelse af deres udlændingepolitik. De har stort set INTET til fælles med deres allierede.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Sprit25

modesty skriver:

Lidt anderledes?? DF er et ræverødt parti - lige med undtagelse af deres udlændingepolitik. De har stort set INTET til fælles med deres allierede.

Og de bliver måske vores redning

Anmeld Citér

19. juni 2015

Bella&Lina

Super godt valg! Og jeg stemmer DF, og gør det næsten udelukkende pga deres udlændinge politik! 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Love Angel skriver:

Undskyld mig men hvis du hentyder til mig. Så vil jeg lige oplyse dig om at jeg har ikk stemt

Kan godt se det ser ud til at være rettet mod dig, det var ikke meningen. Mente mere generelt, fordi jeg netop har set mange med præcis samme undring som du, på fb idag fra en masse der tilsyneladende har sat X'et ved DF.  Og det begriber jeg  bare ikke

Anmeld Citér

19. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er godt nok overrasket! Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anpau

Skouboe skriver:

Og er der i øvrigt ikke nogen, der har tænkt over hvorfor det er Lars Løkke, der bliver statsminister og ikke Kristian Thulesen Dahl? Han ville ellers være oplagt, eftersom han er leder af det nu største politiske parti?

Svaret er at man er bange for sanktioner fra de øvrige EU lande, i stil med dem man anvendte mod Østrig, da Frihedspartiet kom i regering der...

Det er meget simpelt: Fordi han (Thulesen Dahl) ikke går efter statsministerposten. Der i mod peger DF på Venstre (Lars Løkke) som kandidat. 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Fine_007

Bella&Lina skriver:

Super godt valg! Og jeg stemmer DF, og gør det næsten udelukkende pga deres udlændinge politik! 

Så DF er lykkedes med at tale til din mistillid til og frygt overfor andre mennesker. Good for you. 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mor11 skriver:

Kan godt se det ser ud til at være rettet mod dig, det var ikke meningen. Mente mere generelt, fordi jeg netop har set mange med præcis samme undring som du, på fb idag fra en masse der tilsyneladende har sat X'et ved DF.  Og det begriber jeg  bare ikke

Nej okay. Jeg fornærmet også at du skydet den mod mig og det viste du ikk så villet bare lige oplyse om 

og årh ja det er jo rent galt at stemme og satte sit x ved noget man intet aner om.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mettefpigen

Skouboe skriver:

Men det er de jo ikke?

Nej, men det var de ☺

Anmeld Citér

19. juni 2015

modesty

Sprit25 skriver:

Og de bliver måske vores redning

Det er godt nok noget af en risiko at tage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.