Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.776 visninger
156 svar
327 synes godt om
18. juni 2015

Sandratoft

Er ret vildt valg i denne omgang, er helt overrasket over at DF har fået SÅ mange stemmer i år. Det bliver spændende om de har tænkt sig at gå i regeringen i år, samt hvad Lars Løkke har tænkt sig at stille op med så stærkt et størreparti

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Anpau

Sandratoft skriver:

Er ret vildt valg i denne omgang, er helt overrasket over at DF har fået SÅ mange stemmer i år. Det bliver spændende om de har tænkt sig at gå i regeringen i år, samt hvad Lars Løkke har tænkt sig at stille op med så stærkt et størreparti

Jeg havde egentlig godt set det komme. De har ført en kanon valgkamp, og som et af de eneste partier har de stået fast ved deres mærkesager. Jeg tror det har fået mange til at sætte krydset hos dem

Anmeld Citér

18. juni 2015

Sandratoft

Anpau skriver:

Jeg havde egentlig godt set det komme. De har ført en kanon valgkamp, og som et af de eneste partier har de stået fast ved deres mærkesager. Jeg tror det har fået mange til at sætte krydset hos dem

Jeg havde også forventet fremgang, men ikke SÅ meget, det er jo helt vildt

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anpau

Sandratoft skriver:

Jeg havde også forventet fremgang, men ikke SÅ meget, det er jo helt vildt

Ja, det er nu også mere end jeg havde regnet med. De må holde en ordentlig fest på borgen i aften

Anmeld Citér

18. juni 2015

Fremad

Jeg må erkende at havde de ikke ført stort, havde det overrasket mig....

Anmeld Citér

18. juni 2015

Krydserfingre

Synes det er en direkte skandale  

Anmeld Citér

18. juni 2015

Os&lilledig

Valget har ligget PERFEKT for DF, i takt med ALLE de flygtninge der strømmer her op i store mængder. Tror bestemt det har hjulpet dem GODT på vej, fordi folk er "bange" for hvor vi skal ende. 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Sandratoft

Os&lilledig skriver:

Valget har ligget PERFEKT for DF, i takt med ALLE de flygtninge der strømmer her op i store mængder. Tror bestemt det har hjulpet dem GODT på vej, fordi folk er "bange" for hvor vi skal ende. 

Samt terrorangreb i Frankrig og København

Anmeld Citér

18. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Fantastisk valg!

Anmeld Citér

18. juni 2015

Sandratoft

EBK skriver:

Fantastisk valg!

Jeg synes det bliver spændende at høre hvad Løkke vil gøre med DF, han må ofre et eller andet for dem, han kan jo ikke klare sig uden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.