Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

CaWi

Vivienne skriver:

At Lars Løkke bliver statsminister, efter alt det har har lavet, er ikke bare utroligt, men direkte pinligt for den danske befolkning. 

Løkke, du kan fortsætte med at tage røven på det danske folk. Vi vil stadig ha dig som statsminister.

Flot! 

Nu stemmer man jo på det parti/den person man er mest enig i. Vi danskere kan jo ikke gøre noget ved at der kun er 2 statsminister kandidater. 

Jeg ville altid stemme der hvor jeg er mest enig, og ikke ud fra hvem jeg vil have som statsminister. 

Man kan jo bare håbe at Lars Løkke og hans bagland kigger godt og grundigt indaf, og derved aflæser folks valg, som at de fleste åbent bart gerne vil have en blå regering,  men at de faktisk ikke rigtig vil have Lars Løkke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
modesty skriver:

DF er et dybt racistisk parti. Indrøm da i det mindste hvad du har lagt stemme til.

Hvis du stemte ud fra politik omkring ældre og dyrevelfærd, kunne du lige så godt have sat kryds ved Enhedslisten.

Jeg skrev også at jeg har stemt på dem pga deres invandre/udlændinge politik, dyrevelfærden og ældreområdet. Og så syntes jeg også at grænserne skal lukkes.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Love Angel skriver:

Nu har jeg læst hele tråden 

vil nogle være sød at forklar mig hvad er det bøvl og snak om DF er raciste osv? Hvad er det da DF selv siger? 

Det har jeg da ikk hørt om. Hørt kun om at de vil hjælpe ældre mennesker osv

Jeg tror lige præcis dit spørgsmål er essensen af hvorfor det går så galt (i mine øjne). Mange der stemmer DF gør det pga deres syn på velfærd og de ældre.. Men glemmer den del der hedder fremmedhad, frygt for andre kulturer og homoseksualitet. Med mindre man self er enig i at islam er djævlen selv, så burde man måske i stedet stemme Enhedslisten.. De går ligeså meget ind for bedre pleje af de ældre, bedre normeringer i daginst, bedre vilkår for dagpengemodtageren og kh-modtageren. 

Men jeg er også lidt i chok over at man først EFTER valget siger "nåååååårh, er det dét de står for??"..... Det skulle man dælme da gerne have undersøgt før krydset blev sat..

Anmeld Citér

19. juni 2015

Skouboe

Jeg arbejder et sted hvor vi har forskere fra hele verden - ved sidste optælling var vi 36 forskellige nationaliteter, og jeg må indrømme at stemningen var meget trykket her til morgen.

Personligt skammer jeg mig virkeligt over at være dansker i dag, og jeg er bange for at det kun bliver værre.

Udover at jeg på ingen måde kan acceptere det menneskesyn, som DF lægger for dagen, er andre punkter på deres agenda bl.a. mindre internationalt samarbejde og et stop for investering i grøn energi - begge to dele som jeg mener er vitalt for vores samfund.

Uanset hvor gerne DF vil bygge høje mure omkring Danmark og isolere os fra resten af verden, så er vi så lille et land, at den holdning er enormt skadelig på sigt.

Bizart nok, så gør DF det samme som de muslimer de kritiserer, bare i større skala. De er bange og utrykke og derfor klumper de sig sammen i en ghetto, hvor der kun er plads til de folk, der ligner dem selv. Forskellen her er bare at hele Danmark bliver en ghetto...

Anmeld Citér

19. juni 2015

SandraXOXO

Mor11 skriver:

Jeg tror lige præcis dit spørgsmål er essensen af hvorfor det går så galt (i mine øjne). Mange der stemmer DF gør det pga deres syn på velfærd og de ældre.. Men glemmer den del der hedder fremmedhad, frygt for andre kulturer og homoseksualitet. Med mindre man self er enig i at islam er djævlen selv, så burde man måske i stedet stemme Enhedslisten.. De går ligeså meget ind for bedre pleje af de ældre, bedre normeringer i daginst, bedre vilkår for dagpengemodtageren og kh-modtageren. 

Men jeg er også lidt i chok over at man først EFTER valget siger "nåååååårh, er det dét de står for??"..... Det skulle man dælme da gerne have undersøgt før krydset blev sat..

Hvad har DF imod homoseksualitet? 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Skouboe

Og er der i øvrigt ikke nogen, der har tænkt over hvorfor det er Lars Løkke, der bliver statsminister og ikke Kristian Thulesen Dahl? Han ville ellers være oplagt, eftersom han er leder af det nu største politiske parti?

Svaret er at man er bange for sanktioner fra de øvrige EU lande, i stil med dem man anvendte mod Østrig, da Frihedspartiet kom i regering der...

Anmeld Citér

19. juni 2015

Skouboe

SandraXOXO skriver:

Ligestilling af homoseksuelle

Danskere har i generationer kæmpet for at give homoseksuelle plads og anerkendelse i samfundet på linje med heteroseksuelle. Dansk Folkeparti ønsker dog ingen positiv særbehandling af homoseksuelle.

Dansk Folkeparti er dog opmærksom på, at homoseksuelle i de sidste årtier er kommet under pres fra intolerante islamiske grupper i samfundet. Den udvikling skal bekæmpes, blandt andet gennem registrering af såkaldte hate crimes og oplysning i uddannelsessystemet.

Dansk Folkeparti går fuldt ind for homoseksuelles rettigheder, men vi går også ind for familieværdier med udgangspunkt i kernefamilien.

Derfor er Dansk Folkeparti ikke tilhænger af, at homoseksuelle skal kunne vies i kirker. Et kirkebryllup er tænkt som et religiøst velsignet ægteskab mellem mand og kvinde, og det skal respekteres – ligesom religioner må respektere homoseksuelle. Dansk Folkeparti går heller ikke ind for homoseksuelle pars ret til kunstig insemination eller adoption. Dansk Folkeparti anerkender, at homoseksuelle kan være lige så gode og ansvarlige forældre som heteroseksuelle, men lægger vægt på, at alle børn har ret til både en far og en mor, og den ret skal ikke ved lov fratages barnet fra undfangelsen/ved adoptionen.

Dansk Folkeparti har som udgangspunkt, at man ikke lovgivningsmæssigt skal støtte op om alternative familiemønstre, selvom vi anerkender, at disse kan være lige så kærlige og trygge familier som den traditionelle kernefamilie.

Ikke helt så meget som mod muslimer, de skal bare ikke begynde at forvente faktisk ligestilling...

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
SandraXOXO skriver:

De går ikke ind for homovielser eller insemination af lesbiske par.

én har udtalt omkring at gifte sig med eget køn "hvad bliver det næste? At man kan gifte sig med sin hund!?" 

Anmeld Citér

19. juni 2015

modesty

19. juni 2015

modesty

Mor11 skriver:

De går ikke ind for homovielser eller insemination af lesbiske par.

én har udtalt omkring at gifte sig med eget køn "hvad bliver det næste? At man kan gifte sig med sin hund!?" 

De går heller ikke ind for at homoseksuelle skal have lov til at adoptere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.