Det ser ud til at DF får flere stemmer end venstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

Fine_007

Omsorgsgiver skriver:

Hold kæft "undskyld mit sprog" hvor er jeg træt af al den negativitet omkring DF!! Ja, jeg har stemt DF og det er ikke kun pga deres udlændinge politik men også pga deres politik omkring ældre og dyrevelfærden!!! De er ikke et racistisk parti men et realistisk parti!! Så stop klynkeriet!! 

Sorry mit sure opstød men nu har jeg altså fået nok!

Realistisk og ikke racistisk i DIN optik. Alle har ret til at udtrykke lige netop deres tanker og eventuelle bekymringer vedr. regeringsskiftet uden, at man bliver stemplet som klynker  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Vivienne

At Lars Løkke bliver statsminister, efter alt det har har lavet, er ikke bare utroligt, men direkte pinligt for den danske befolkning. 

Løkke, du kan fortsætte med at tage røven på det danske folk. Vi vil stadig ha dig som statsminister.

Flot! 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Omsorgsgiver skriver:

Hold kæft "undskyld mit sprog" hvor er jeg træt af al den negativitet omkring DF!! Ja, jeg har stemt DF og det er ikke kun pga deres udlændinge politik men også pga deres politik omkring ældre og dyrevelfærden!!! De er ikke et racistisk parti men et realistisk parti!! Så stop klynkeriet!! 

Nej. Nej. Nej!

Hvis der er noget, det ikke er, så er det et realistisk parti. Det er populistisk ud over alle grænser, og deres generelle retorik er så grim og nedladende - selvom partitoppen sjældent har taget ansvar for den og har "undskyldt" Camre x 2, Langballe, Henriksen mv som var de gamle onkler og tanter med Tourettes, der på ingen måde kan holdes ansvarlig for deres udtalelser.

Tænk engang hvis du kom til et andet land og blev talt om på den måde. Nægtet at tale dansk i dit eget hjem, kaldt voldtægtsforbryder og incestuøs pga din religion, og holdt til ansvar for alle andres handlinger, fordi de har den samme religion som dig.

Anmeld Citér

19. juni 2015

modesty

Valget har ligget PERFEKT for DF, i takt med ALLE de flygtninge der strømmer her op i store mængder. Tror bestemt det har hjulpet dem GODT på vej, fordi folk er "bange" for hvor vi skal ende. 

Ja, det er utroligt at man kan gå til valg på at udnytte uuddannede og mindrebemidlede folks frygt og angst.

Hvem var det lige, der også gjorde det?

"The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifist s for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Reichsmarschall Hermann Wilhelm Göring."

Ironisk at størstedelen af de folk der har stemt på DF - folk fra de lavere socialklasser - kommer til at blive ramt hårdt i hovedet af den økonomiske politik som DF's samarbejdspartnere kører.

Så kan de lære det.

Anmeld Citér

19. juni 2015

modesty

Benjamins'mor skriver:

Og sådan var der sikkert andre der ville have det hvis det parti du stemte på fik flest stemmer. 

Og hvad så? Betyder det at hun ikke har lov til at ytre sig? Det er vel, trods alt, stadig et (nogenlunde) frit land vi lever i, eller hvad? I hvert fald hvis man hedder Søren eller Mette.

Anmeld Citér

19. juni 2015

modesty

DF er et dybt racistisk parti. Indrøm da i det mindste hvad du har lagt stemme til.

Hvis du stemte ud fra politik omkring ældre og dyrevelfærd, kunne du lige så godt have sat kryds ved Enhedslisten.

Anmeld Citér

19. juni 2015

ung-mor-2014

Vi mister 2000 i måneden hvis der sker noget med kh og det samme med svigermor, dog er jeg på kh pga jeg kom fra skole også til barsel efter eksamen, min kæreste er pga søvnproblemer som de prøver at hjælpe med inden de finder arbejde til ham og svigermor har angst ved for stor fremme gruppe hun ikke kender :/

men af personlige grunde er jeg bange for nogle udlændinge men det er nok fordi jeg har boet og min svigermor bor i et meget kriminelt område hvor næsten alle lejligheder er fyldt med udlændinge, man kan ikke lade noget stå i 5 min uden det bliver stjålet hvis du ikke har låst, de filmer og tager billeder af dig hvis du ser noget du ikke skal f.eks når de sælger stoffer offentligt, ja det er bare de lidt basale grunde  

Anmeld Citér

19. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Nu har jeg læst hele tråden 

vil nogle være sød at forklar mig hvad er det bøvl og snak om DF er raciste osv? Hvad er det da DF selv siger? 

Det har jeg da ikk hørt om. Hørt kun om at de vil hjælpe ældre mennesker osv

Anmeld Citér

19. juni 2015

Benjamins'mor

modesty skriver:

Og hvad så? Betyder det at hun ikke har lov til at ytre sig? Det er vel, trods alt, stadig et (nogenlunde) frit land vi lever i, eller hvad? I hvert fald hvis man hedder Søren eller Mette.

Overhovedet ikke. 

Jeg synes bare det er forkert at sidde og skrive at det er direkte klamt at de er gået så meget frem.

Anmeld Citér

19. juni 2015

modesty

Benjamins'mor skriver:

Overhovedet ikke. 

Jeg synes bare det er forkert at sidde og skrive at det er direkte klamt at de er gået så meget frem.

Okay, det synes jeg så ikke. Jeg synes også at det er klamt.

Og jeg respekterer også min modstanders ret til at sige at det er klamt hvis det parti jeg stemmer på, går frem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.