Anonym skriver:
Så hvis barnet vågner op, opdager at det er alene hjemme og begynder at græde og panikke hysterisk så betyder det at ens barn ikke er trygt?? Men hvis barnet derimod tager det stille og roligt så er barnet trygt??
Ja undskyld men jeg er sikker på at min datter ville panikke fuldstændig og er det virkelig så underligt?? Pludselig at være helt alene?? Og hun vil ikke panikke fordi hun er et utrygt barn men fordi hun vil fæle sig så alene og forladt og ikke vide hvor mor og far er henne.
Jeg er helt forvirret nu...
Mit lille barn sover i tremmeseng på sit værelse alene. Når hun vågner op, er hun alene. Nogle gange møffer hun lidt i søvne, derfor går vi aldrig ind til hende før efter lidt tid - vi ser, om hun falder i søvn igen selv.
Hun aner da ikke, om der går 2 minutter, fordi jeg venter på, at hun falder i søvn selv eller fordi, jeg skal op fra en potentiel vaskekælder. Eller op fra kiosken, hvor babyalarmen faktisk når ned.
Sålænge man kan høre dem med babyalarmen, og de sover trygt i en tremmeseng, er der i mine øjne ingen bekymring.
Men små børn i tremmesenge vågner altså op ALENE, og kan kun meget sjældent overskue hele huset eller lejligheden fra deres seng.
Anmeld
Citér