Ville I gå fra et sovende barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Nu er der jo enormt meget forskel på en på 11 mdr og på en på 15 år!!!! Syntes ikke at man er en curling-forældre bare fordi man er  ansvarsbevidst og IKKE går hjemmefra mens ens barn/børn sover derhjemme!!

Bliver sku ret provokeret af dit indlæg!! 

Med tråden om tonen i baghovedet vil jeg gerne sige jeg synes du bliver en lille smule agressiv 

vi kan godt snakke ordentligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Så hvis barnet vågner op, opdager at det er alene hjemme og begynder at græde og panikke hysterisk så betyder det at ens barn ikke er trygt?? Men hvis barnet derimod tager det stille og roligt så er barnet trygt??

Ja undskyld men jeg er sikker på at min datter ville panikke fuldstændig og er det virkelig så underligt?? Pludselig at være helt alene??  Og hun vil ikke panikke fordi hun er et utrygt barn men fordi hun vil fæle sig så alene og forladt og ikke vide hvor mor og far er henne. 

Men barnet ved jo ikke at det er alene hjemme, hvis det er i tremmeseng

.. de vågner altid op alene,  nogen falder i søvn igen, og andre kalder, men der går vel mere end 30sek før du når ind til dem.  De går ikke i panik, de bliver  ked af det.

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym

Abracadabra skriver:

Jeg er helt forvirret nu... 

Mit lille barn sover i tremmeseng på sit værelse alene. Når hun  vågner op, er hun  alene. Nogle gange møffer hun lidt i søvne, derfor går vi aldrig ind til hende før efter lidt tid - vi ser, om hun falder i søvn igen selv. 

Hun aner da ikke, om der går 2 minutter, fordi jeg venter på, at hun falder i søvn selv eller fordi, jeg skal op fra en potentiel vaskekælder. Eller op fra kiosken, hvor babyalarmen faktisk når ned. 

Sålænge man kan høre dem med babyalarmen, og de sover trygt i en tremmeseng, er der i mine øjne ingen bekymring. 

Men små børn i tremmesenge vågner altså op ALENE, og kan kun meget sjældent overskue hele huset eller lejligheden fra deres seng. 

Jeg skriver nok som jeg gør da jeg har en datter på 3,5 år og hun kan jo selv gå ud af sin seng. Det sker ofte at hun vågner i løbet af aftenen/natten og vil ind til os og ligge. Og hvis hun så opdager at vi ikke er der så vil hun panikke!

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym

Sprit25 skriver:

Med tråden om tonen i baghovedet vil jeg gerne sige jeg synes du bliver en lille smule agressiv 

vi kan godt snakke ordentligt

Det har du nok ret i men jeg bliver gal over at blive stemplet som curligforældre bare fordi jeg er ansvarsbevidst og ikke vil gå fra mine børn! 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym

Yurie skriver:

Men barnet ved jo ikke at det er alene hjemme, hvis det er i tremmeseng

.. de vågner altid op alene,  nogen falder i søvn igen, og andre kalder, men der går vel mere end 30sek før du når ind til dem.  De går ikke i panik, de bliver  ked af det.

Som jeg skrev tidligere så skriver jeg som jeg gør fordi jeg har en datter på 3,5 år hun kan jo sagtens selv gå ud af sin seng og opdage at mor og far ikke er hjemme. Det synets jeg er enormt synd for hende for hun vil blive så ulykkelig!!

Anmeld Citér

9. juni 2015

Skouboe

l.kjoeller skriver:

Jo da. Men mente bare jeg nok ikke bare ville smutte uden hun vidste det mens hun sov. Der er dog en del år til jeg har sådan en så er nok lidt svært at forestille sig nu hun er så lille er jeg sikker på du forstår  

Anmeld Citér

9. juni 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Som jeg skrev tidligere så skriver jeg som jeg gør fordi jeg har en datter på 3,5 år hun kan jo sagtens selv gå ud af sin seng og opdage at mor og far ikke er hjemme. Det synets jeg er enormt synd for hende for hun vil blive så ulykkelig!!

Mit svar er baseret på trådens oplæg med en 11 mdr gammel baby. 

Hvis babyalarmen når til Lidl eller Kiwi, ville jeg sagtens turde handle om aftenen. Det ville i mine øjne være super! 

Og til spørgsmålet om ansvarlighed må jeg blot kommentere, at min svigermor synes, at det er uansvarligt at lade en baby sove udenfor - tænk, hvis der kom en vild hund og spiste barnet! 

Anmeld Citér

9. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Men så ved du os at du ikke kan gå fra hende, fordi  hun kan stå op, men for et barn  i tremmeseng,  ved  jo ikke om det er alene eller ej.

Anmeld Citér

9. juni 2015

TNBC

Abracadabra skriver:

Mit svar er baseret på trådens oplæg med en 11 mdr gammel baby. 

Hvis babyalarmen når til Lidl eller Kiwi, ville jeg sagtens turde handle om aftenen. Det ville i mine øjne være super! 

Og til spørgsmålet om ansvarlighed må jeg blot kommentere, at min svigermor synes, at det er uansvarligt at lade en baby sove udenfor - tænk, hvis der kom en vild hund og spiste barnet! 

Det ville de synes i mange lande, om at lade børn sove udenfor er mærkeligt /uansvarligt. 

Her sover de indenfor, og kun i barnevogn/klapvogn når man er ude.

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym

Yurie skriver:

Men så ved du os at du ikke kan gå fra hende, fordi  hun kan stå op, men for et barn  i tremmeseng,  ved  jo ikke om det er alene eller ej.

Nej det er rigtigt men syntes stadig ikke at det er iorden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.