„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Nu har jeg læst tråden igennem.. Og Jeg er en af de forfærdelig forældre...
Jeg har vasket tøj efter barnet sov både til middag og aften... Boede på anden sal og vaskede i kælderen... Var alenemor i en periode...
Og så lader jeg mine børn være alene hjemme nu, imens jeg/vi handler ind... De er 5-10 år gamle... Jeg vil ikke opfostre curlingbørn.. Jeg vil ikke have børn, som ingenting kan uden deres forældre...
Jeg har en 15 årige, som selv køre til træning omaftenen og hun træner til kl 20.30 og om vinteren er der mørkt... Dette har hun gjort et par år... Hun er Idag en meget selvstændig pige med ben i næsen... Hun tager selv ansvar... Og vi er super stolte af hende..
Min søn på 10 kan sagtens se efter den lille et par timer i dagstimerne... De hygger sig, spiller spil, stjæler slik i skabet, når de ser film alene hjemme... de har selvfølgelig mobil og gode naboer... Vi har stor omgang med mange af vores naboer... Men ja vi efterlader dem alene.. Og det ser jeg ikke som dybeuansvarlig...
Jeg har nu ikke kørt, imens de sov... Men jeg har overladt pasningen til den store på 15 en lørdag aften, hvor vi har været til fest og først kom hjem om natten... Var hjemme kl 02.. Og de havde haft en fed aften alle 3... Sjovt de ikke kan enes, når vi er hjemme, men alene så hygger de sig gevaldigt... Det er skønt at vide..
Anmeld
Citér