Ville I gå fra et sovende barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2015

snuskesmor

Til dem der er bange for ulykker på vejen: De aller flæste ulykker sker ikke på vejen, men i hjemmet. Med den logik burde man kun være alene med baby offentlige steder.

Hvis butikken/kiosken er så tæt på så babyalarmen kan nå og man kun er ude nogle minutter, serjeg ikke problemet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ALDRIG

Jeg ville aldrig gå fra ham uanset hans alder mens han sov...

og ville heller aldrig gå fra ham mens han var vågen for den sags skyld...

Kan slet ikke forstå dem der bare sætter barnevognen nede på gaden mens de er inde i lejligheden mens barnet sover...

Ville jeg aldrig turde gøre...

Men okay der hvor vi boede før var der også flere der oplevede at der var nogen der satte ild til barnevogne der stod ude (gudskelov uden børn i) så min holdning der er nok også farvet lidt af det...

Anmeld Citér

10. juni 2015

Dorthe1986

Hmm, jeg synes godt nok det er nogle hårde udmeldinger, der kommer på banen.

Jeg bor i en lejlighed på første sal og jeg går ofte ned og hænger vasketøj op om aftenen når min dreng sover. Nu er han så 4 år, men har da gjort det altid. Lod ham også sove nede i en fælles gård, da han var spæd.

Det tager mig 2 minutter at gå til købmanden så det ville ikke tage mig ret meget længere at gå ned og hænge vasketøj op. Men jeg har aldrig haft behov for at gøre det. Men hvis jeg stod i en situation, hvor det var virkelig, virkelig vigtigt, ja så kunne jeg godt gøre det. Men ikke som ts indlæg, hvor det lyder som noget der gøres ofte bare for at hente slik eller andet.

Anmeld Citér

10. juni 2015

Mami

Ja det har jeg været nød til et par gange, men jeg skal så hverken ud og krydse veje eller noget andet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.