Ville I gå fra et sovende barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

Benjamins'mor

Aldrig nogensinde om jeg ville gøre det, og jeg tør godt nok heller ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

CharlotteogMaria

l.kjoeller skriver:

Enig - mener dog et " barn" i teenage alderen kunne klare sige med en seddel om man lige er væk. Ikke at jeg ville gøre det. 

Ja teenager- Så ville det nok kunne gå. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Carina:-)

JustHere skriver:

Ej det er vildt det der! Troede ikke folk gjorde sådan noget

Ja jeg er heller ikke glad for det ,men moren opfører sig som om jeg er pylret - 

Jeg står så ved vinduet og lurer om hun kommer hjem igen for min vilde fantasi har puslet med tanken om at hun falder om en dag på vej hjem og så ligger barnet alene til faren kommer hjem ...Ja ved godt risikoen er minimal ,men jeg tænker det alligevel ...

Anmeld Citér

8. juni 2015

CharlotteogMaria

Carina:-) skriver:

Ja jeg er heller ikke glad for det ,men moren opfører sig som om jeg er pylret - 

Jeg står så ved vinduet og lurer om hun kommer hjem igen for min vilde fantasi har puslet med tanken om at hun falder om en dag på vej hjem og så ligger barnet alene til faren kommer hjem ...Ja ved godt risikoen er minimal ,men jeg tænker det alligevel ...

Men den er der og jeg forstår ikke man har nerver, eller hjerte, til det. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

JustHere skriver:

Men den er der og jeg forstår ikke man har nerver, eller hjerte, til det. 

Jeg er enig . 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym

Hun siger det går hurtigere uden. Jeg troede egentligt at min sp ville gøre noget alvorligt ved det ,men det foregår stadig og ja jeg står hver morgen lige så dumt og kigger ud af vinduet og tæller min til moren kommer hjem igen . 

Men har tilbudt at hun bare lige kan smide hende herover ,for kan sagtens lige kigge efter hende samtidig med mine egne rolligner -Men hun takker nej og jeg kan jo ikke tvinge hende...

Det syntes jeg er en dårlig undskyldning for ikke at tage hende med! Selvfølgelig skal hun da tage hende med! Det er da kun dejligt med en frisk gåtur hver morgen! Fatter ikke at hun har nerver til at gøre det!! Der kan ske så mange ting både hjemme hos den lille pige og så med moderen på vejen!! 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym skriver:

Det syntes jeg er en dårlig undskyldning for ikke at tage hende med! Selvfølgelig skal hun da tage hende med! Det er da kun dejligt med en frisk gåtur hver morgen! Fatter ikke at hun har nerver til at gøre det!! Der kan ske så mange ting både hjemme hos den lille pige og så med moderen på vejen!! 

Jamen jeg er enig og det var min sp også -men der er ikke sket nogen forandring Så enten er moren ligeglad eller også har min sp ikke taget den snak med hende hun lovede. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym

Du er ihvertfald ikke pylret!! Du viser ansvarlighed hvilket moderen slet ikke gør selvom hun burde gøre det!!

Anmeld Citér

8. juni 2015

2721

Nej, for hvis min søn vågnede ville han bliver hundeangst og jeg aner ikke hvad han kunne finde på at gøre, plus hvis jeg var ude for et uheld ville ingen jo ane at jeg havde barn derhjemme som Var helt alene. Man kan aldrig vide om ens barn ville vågne og hånden på hjertet ville jeg da selv blive forskrækket eller bekymret hvis jeg havde lagt mig til at sove og min kæreste var der også så vågnede lidt senere og opdagede at han pludselig var væk 

Anmeld Citér

8. juni 2015

A&F

MummiT skriver:

Ja efter en samtale med en veninde er jeg altså lige nødt til at høre om hvad der er normen, og om jeg bare er mærkelig.

Sagen er at vi snakkede sammen tidligere i dag og kom ind på at jeg den anden dag stod og manglede en ingrediens til madlavning (jeg laver ofte mad til den næste dag om aftenen efter min datter er puttet) og da min datter sov og jeg er alene med hende var jeg nødt til at sætte madlavningen på pause til den næste dag.

Hun synes så at det var mærkeligt at jeg ikke bare var gået over i kiwi (der ligger 2 minutters gang fra hvor jeg bor) og havde hentet den ingrediens. - Min datter sov jo. Hun fortalte at det havde hun selv gjort masser af gange, da hun også er alene med sin søn og ynder at bage om aftenen.

Er det normalt bare sådan at lade sit sovende barn være alene hjemme hvis man lige skal handle en enkelt ting?

Jeg ville personligt aldrig gøre det, for jeg ville være så bange for at min datter vågnede af en eller anden grund og græd helt indtil jeg kom hjem igen! - For det er jo ikke bare lige 5 minutter man er væk.

Aldrig!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.