Anonym skriver:
"Hendes indlæg pissede mig af"
er det seriøst det vi er ude i ?!? - du burde måske læse det indlæg over dit. Vil ikke sige andet
Ja, måske ikke pissede af, men jeg tænkte; Seriøst?? Er du 12år gammel?
Hendes far har taget et valg, og afslører hun en hemmelighed ved at sende en buket, i stedet for at vente på at han selv fortæller, at der måske er en grund til at han ikke har fortalt det.
Og det synes jeg er barnligt, hun har nærmest ingen kontakt med faren, og så vælger hun det stunt.. Dårlig stil.
Ja, hun har det dårlig(Mener ikke hun skrev noget om at hun havde mistet før senere, eller at han var meget fjern) Så vi reagerede på den opførsel hun viste i sit startindlæg. Og ja, der kom ikke pæne ord, fordi vi ikke synes det var en ok opførsel.
Hun har så fortalt noget mere, og jeg fortalte hende hvad der var bedre at gøre end den måde hun gjorde det på, hvad det kan gøre, hvis faren får taget sig sammen på et tidspunkt.
Og der blev sagt ting til hende, som hun godt kunne se, og at det nok var fordi hun er ked af det også, fordi de har mistet og at hendes far skal have et barn. Men det giver hende ikke ret til at ødelægge et forhold. Og hun ville stoppe med at kontakte ham, så hun fangede det.
Hvis min veninde eller søster havde lavet det stunt, havde jeg også fortalt dem at det synes jeg ikke er ok.. Det er barnligt.
Jeg h
Anmeld
Citér