Nicolinesommer skriver:
Jeg ved stadig ikke hvem TS og har som sagt ikke nogle konkrete tråde. Men jeg kan sagens følge dig i at du må have noget konkret at forholde dig til. Jeg kan bare ikke få mig selv til at finde tråde frem, pege fingre osv., men jeg kan stadig godt forstå hvad du mener. Jeg tror bare at jeg har fornemmelse af en negativ tone, men har slet ikke været med så længe at jeg ved hvem alle er og derfor skrev jeg også tidligere at det var en fornemmelse. Altså at det såvel som andre lige så vel kan være mig, som er for følsomme i folks fremstillinger.
Og ja, så kan du sige hvorfor så overhovedet kommentere på en brokketråd. Det plejer jeg nu heller ikke at gøre, men fordi jeg havde sagt det til min kæreste i det, så havde jeg lyst til at ytre min mening til den anonyme. For jeg troet jeg var alene om den følelse, så det var dejligt ikke at føle sig alene i den båd, At det så var blev kørt op til det her, gør mig lidt ked af det, for jeg har virkelig ikke lyst til at fremhæve nogle.
Fordi jeg gerne ville vide om jeg var en af dem.. Jeg er meget herinde og jeg elsker at være herinde, ja der bliver sagt ikke pæne ting, og folk bliver personlige, men nogen gange skal man have tingene sagt "hårdt" og lige på, før at det siver ind..
Men det er da ikke rart at vide at der er folk der bakker ud, fordi de mener at de bliver angrebet, så ville da have været bedre, at der blev sagt noget, sådan at man kan tænke over det til næste gang.
Jeg skriver hvad jeg mener/føler, og ja det kan til tider kommer ud, som et angreb/hårdt, men hvis jeg mener at nogen opfører sig forkert/dumt, ja så får de det af vide.. For som der blev brugt som eksempel, en kvinde der sender buket til far og stedmor, hvor der står at han skal være far til fire(når hun kun kender til to af børnerne), det synes jeg ikke er ok, og faktisk ondt.. Og det fortalte jeg hende, at jeg så fik mere på historien og så skrev vi lidt mere, og vi kommer på samme level.. Men det startede i hårde ord, fordi jeg synes det var SÅ forkert det hun havde gjort.