Så skuffet!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Carina:-) skriver:

Nåå ja du var den der sure kost  havde glemt dit brugernavn så du har ikke præget mig for evigt :) 

Nej pjat - jeg er helt enig med dig i at man kan komme langt ved at snakke frem og tilbage -

Og der er flere brugere herinde jeg har været rygende uenige med ,men som jeg i dag sætter voldsom stor pris på fordi man har fundet ud af at forskellighederne alligevel ikke er så store efter hånden som man lærer hinanden at kende :) 

Og jeg vil langt hellere have et "hårdt" svar end at folk bare lader som om de er enige -Det bliver da gabende kedeligt i længden.

Jeg er selv en der kan være hård i det skrevne og det prøver jeg da at tænke over at der kan sidde en sårbar person der ikke kender mig og ikke ved at jeg skriver med et glimt i øjet selv om jeg er en sur kost på skrift :)

Men det er da ærgeligt at der er nogen der ligefrem føler at ligegyldigt hvad de skriver så bliver de misforstået / får hårde svar . 

Og hver gang der kommer sådan en tråd så prøver jeg at tænke mig om i fremtiden men det går så fløjten hen af vejen og gætter på at jeg er en af dem der såret nogen unødigt i flere debatter og det er da noget jeg ( igen ) vil tænke over .

Haha, det er jeg glad for ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

bøllen

LonglivetheQueen skriver:

Jeg er fuldstændig enig. Der er lige en gruppe 'stam-brugere' der altid har enormt travlt med at dømme og stille spørgsmål der egentlig ikke er relevante for hvad der bliver spurgt om. Hvilket er grunden til at jeg næsten kun kigger med herinde. Gider simpelthen ikke hele tiden skulle forsvare alt hvad jeg skriver.

Enig 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Tutter92

Kan sagtens følge dig.

Folk har travlt med at kommentere på alt andet end hvad ts spørger om. Det har jeg oplevet flere gange nu.

Fint nok at man ikke er enige i hinandens holdninger, men hvorfor blive ved med at køre på en ???

Jeg har tit lagt mærke til at det er de samme personer der kommentere HVER gang jeg har skrevet noget.

Anmeld Citér

8. juni 2015

bøllen

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

Nu har jeg simpelthen fået nok, og jeg er SÅ skuffet over den behandling og de ting der bliver skrevet i de forskellige tråde, når folk beder om råd eller tips, så kom med råd og tips hvis i ligger inde med dem - men føler at man bliver BANKET i hovedet af jer som bruger siden mest - stort set alle mine opslag jeg har lavet har været anonyme og det er ikke fordi jeg har været flov eller ikke ville have nogen skulle vide hvem jeg var men helt enkelt for den grund at jeg ikke skulle få sådan en hetz mod mig af kvinder med MEGET store holdninger omkring ALT - jeg synes det er så dårlig stil at vi ikke engang kan tale pænt til hinanden i det forum som dette !! Der er sgu ikke noget at sige til børn ligner deres forældre og Gud hjælpe de børn kæmpe brokke trip - over and out 

Syntes desværre også ofte at visse brugere herinde har en tendens til at skrive i en træls tone og dreje tråden i en retning som tråden ikke handler om .  

Anmeld Citér

8. juni 2015

bøllen

Tutter92 skriver:

Kan sagtens følge dig.

Folk har travlt med at kommentere på alt andet end hvad ts spørger om. Det har jeg oplevet flere gange nu.

Fint nok at man ikke er enige i hinandens holdninger, men hvorfor blive ved med at køre på en ???

Jeg har tit lagt mærke til at det er de samme personer der kommentere HVER gang jeg har skrevet noget.

Oplever også at det er de samme brugere HVER gang - undgår dem gerne for syntes virkelig de for mig spreder en træls stemning 

Anmeld Citér

8. juni 2015

sandramor

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

Nu har jeg simpelthen fået nok, og jeg er SÅ skuffet over den behandling og de ting der bliver skrevet i de forskellige tråde, når folk beder om råd eller tips, så kom med råd og tips hvis i ligger inde med dem - men føler at man bliver BANKET i hovedet af jer som bruger siden mest - stort set alle mine opslag jeg har lavet har været anonyme og det er ikke fordi jeg har været flov eller ikke ville have nogen skulle vide hvem jeg var men helt enkelt for den grund at jeg ikke skulle få sådan en hetz mod mig af kvinder med MEGET store holdninger omkring ALT - jeg synes det er så dårlig stil at vi ikke engang kan tale pænt til hinanden i det forum som dette !! Der er sgu ikke noget at sige til børn ligner deres forældre og Gud hjælpe de børn kæmpe brokke trip - over and out 

Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig 

jeg skriver kun anonymt herinde hvis jeg opretter et indlæg.... Og ja jeg er helt klar over det er et debat forum og det er skisme også helt fint.... Men i en debat blir man aldrig personlig  det er der så bare lige et par stykker herinde dee ikke har fattet 

og ja jeg sys ligesom andre at det ofte er de samme og altid de samme der skal blive personlige og sys det er klamt! Så ikke flere personlige indlæg fra mig af.....

Anmeld Citér

8. juni 2015

A-1995

Anonym skriver:

Hej baby.dk brugere

Kunne have været mig der havde skrevet det indlæg.. Gud hvor har keg følt mig angrebet mange gange, og hvor er det bare ærgerligt at man næsten ikke tør skrive et indlæg hvis man har noget på hjerte ��

Anmeld Citér

8. juni 2015

Nicolinesommer

Anonym skriver:

Jeg synes bare der er negativitet i mange af de opslag der bliver lavet 

Jeg er helt enig! Jeg har så sent som i dag brokket mig til min kæreste over hvordan tonen er i dette forum og at jeg faktisk ikke havde lyst til at være en del af det mere, da tonen virkelig kan være negativ og ufølsom. Har ikke selv prøvet det direkte, men alligevel fornemmer jeg hurtige negative vibrationer. Plus at der er virkelig nogle stakkels mennesker der for nogle over nallerne herinde. 

Godt initiativ til et godt indlæg!

Anmeld Citér

8. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Rigtig trist at mange har det sådan  

Anmeld Citér

8. juni 2015

Carina:-)

Nicolinesommer skriver:

Jeg er helt enig! Jeg har så sent som i dag brokket mig til min kæreste over hvordan tonen er i dette forum og at jeg faktisk ikke havde lyst til at være en del af det mere, da tonen virkelig kan være negativ og ufølsom. Har ikke selv prøvet det direkte, men alligevel fornemmer jeg hurtige negative vibrationer. Plus at der er virkelig nogle stakkels mennesker der for nogle over nallerne herinde. 

Godt initiativ til et godt indlæg!

Kunne du ikke lige give et hint til en tråd hvor du  synes der er negative vibes?

For nu har jeg rodet de første 20 tråde igennem og kan ikke se det - så enten er jeg enormt overbærende med folks tone eller også er jeg bare blank for jeg kan vitterligt ikke se det er så slemt som nogen siger ?

Der er self forskellige grænser ,men hvis det er så slemt som nogen af jer siger skal vi da have fokus på det så det kan være rart for alle at være her. :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.