Det var såmænd bare fordi der hele tiden blev hentydet til at det generelt var et prob. og da jeg så ikke selv kunne se det tænkte jeg at jeg skulle have et hint.
Også fordi det lød som om det var i mange tråde det var galt men det har jeg nok misforstået?
Så det var ikke fordi du skulle udstille nogen,men bare ren interesse i hvad det er nogen mener er galt herinde.
Og det handler jo ikke om ret eller ikke ret ,men om at det skal være rart for alle at være herinde,og der er jo tydeligt et prob. siden I er nogle stykker der ikke har lyst til at være herinde ,og jeg ville f,eks også gerne have det at vide hvis det er mig der hentydes til når der nævnes at det er de samme brugere der gør det træls herinde.
Det der hentydning,og "hvisken" i krogene kan jo ikke bruges til noget konkret ,men bare gøre stemningen herinde dårligere. Er man utilfreds må man enten åben op ,eller bide det i sig - Det der halve noget med at antyde at nogen måske og noget måske osv er ikke med til at gøre det bedre tværtimod
Og nej det er ikke surt ment ,men helt seriøst synes jeg der skal være plads til at man "brokker" sig ,men så må man også være kvinde nok til at tage det hele vejen hvis du forstår hvad jeg mener
Så vi kan komme tingene til bunds.
Jeg fornemmer lidt at du føler at der bliver hentydet til dig, men personligt hentyder jeg på ingen måde til dig eller nogle andre for den sags skyld.
Jeg ligger personligt ikke mærke til hvem som skriver hvad, så når jeg ytrer min mening omkring den hårde tone er det fordi jeg føler der kommer nogle skarpe kommentar med på vejen indimellem. Men for at være ærlig har jeg ingen ide om hvem det er, da jeg simpelthen ikke er gået op i det. Jeg synes bare det var et godt initiativ denne her tråd belyser, da jeg tænker at folk måske tænker sig en ekstra gang om.
Og som jeg skriver, så er der forskellige personligheder herinde, så derfor har jeg ikke lyst til at gå ned i detaljer og udvælge konkrete tråde, for jeg er sikker på vi ser tingene forskelligt. Du synes ikke jeg er kvinde nok, fordi jeg ikke peger fingre. Jeg synes personligt bare at det er unødvendigt og at det ikke er måden man når til bunds i det. Jeg mener at denne tråd, bare skal være med til at man tænke en ekstra gang over hvad man skriver. Igen er det individuelt hvornår man føler en grænse er overskredet og derfor tror jeg ikke at man kan nå til bunds i det.
Når det er sagt kan jeg godt forstå din frustration, da du ikke har lagt mærke til noget som helst. Jeg har bare flere gange set at folk begynder at kommentere på noget helt andet, end hvor fokus punktet egentlig er. Her får trådstarteren nogle over næppet. Andre gange tænker jeg bare hvorfor folk ikke lige er lidt mere følsomme, når folk skriver om følsomme emner. Men her er jeg fuldt klar over at vi alle er forskellige og derfor tror jeg også at vi to vil se på den samme tråd, med to meget forskellige syn.
Desuden kan jeg ikke følge dig i når du skriver hentydninger og hvisken i krogene? For denne tråd handler konkret om en hård tone, hvor jeg ytrer min generelle meningen omkring emnet, hvilket jeg ikke ser som en hentydning. Jeg er meget konkret i min ytring og bare fordi jeg ikke peger på nogle bestemte personer, er det da ikke ensbetydning med hentydninger? Bare mere en generel mening omkring en hård tone.
Og nej, det er da langt fra i alle tråde at der er den negative tone. Der er da mange dejlige, positive og søde mennesker/kommentar og tråde